Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Severus! Har du kommet hjem eller er du fortsatt sørpå?

Skrevet

Kom hjem ved midnatt

Skrevet

Er det like varmt hos dere som det er her i barteland?

Skrevet

Jeg også. Er så grusomt varmt!

Skrevet

Her har det blitt bedre etter regn , er vel rundt 20 grader nå. Veldig etterlengtet!

Føler med dere da, hvor varmt er det?

Skrevet

Her er det fortsatt varmt og ikke noe regn. :sukk: Yr spådde først bare 23 grader idag, men ble 30. Imorgen spår de 32. Grrrrr. Håper virkelig denne tropeheten tar slutt snart, altså. Tar fullstendig knekken på meg. Men ser ut til at det blir et værskifte og mer levelige temperaturer fra neste mandag, håper virkelig det blir noe av. :) 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Her er det fortsatt varmt og ikke noe regn. :sukk: Yr spådde først bare 23 grader idag, men ble 30. Imorgen spår de 32. Grrrrr. Håper virkelig denne tropeheten tar slutt snart, altså. Tar fullstendig knekken på meg. Men ser ut til at det blir et værskifte og mer levelige temperaturer fra neste mandag, håper virkelig det blir noe av. :) 

Håper jeg og! :klemmer:

Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Håper jeg og! :klemmer:

Takk :klemmer: 

• Liker 1
Skrevet

De har geiter på øya nå, jeg fikk klappe en av de. Vi kalte han Jonas Gahr Støre

image.jpg

• Liker 3
Skrevet

Jeg så noe fra SV sin leir på Utøya på TV og tenkte på deg med en gang @Severus :) Har du hatt det fint? Sånn bortsett fra ekstremvarmen? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Jeg så noe fra SV sin leir på Utøya på TV og tenkte på deg med en gang @Severus :) Har du hatt det fint? Sånn bortsett fra ekstremvarmen? 

Jeg er den feite i palestinaskjerf og caps som sitter på telefonen

Skrevet

29 grader nå, kan bli 35 i morgen... Da melder jeg meg ut altså. Jeg har jo ikke fryser engang!!!  Men kjæresten min kommer på onsdag, så jeg kan holde ut alt... ❤️

• Liker 2
Skrevet

Her har det vært 16/17 grader i dag, overskyet og litt regn :danser:

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, Aldrisur skrev:

Masse gode chipsforslag folkens! Jeg skal smake på alt dere anbefaler. :rodmer:

Meg, seint ute som vanlig, men så har denne dagen også vært full av opplevelser.  :strix: Mye bedre temperatur i dag, bare 24+ på dagtid, og veldig til å leve med. Ja, altså livet er bedre når det ikke er for varmt om dere forstår.

@Mynona jeg ble så glad over å se at du er fornøyd med gartnerarbeidet der du bor. :ninja: (i all hemmelighet: jeg kjenner godt til de som har utarbeidet dette gartnerprosjektet)  Ah, for en bitteliten verden vi lever i . Egentlig. :fnise:

Når det gjelder alle seriene dere anbefaler, skal jeg undersøke litt hvilke jeg orker å følge med på. Jeg er nemlig ikke noe seriemenneske så sant jeg ikke kan se alle episodene på én og samme kveld. :fnise:

Angående selskapet i går, var vi omtrent like svette alle sammen og så kom endelig regnet litt utpå kvelden. Det var befriende og herlig. Vi satt ute og digga  å bli våte! :dusje: :biggrin:

I morgen er det mandag og mange begynner på jobb igjen etter ferien. Helt ærlig: Jeg er takknemlig og lykkelig for at det ikke er meg. :lillesky:

@Mynona jeg blir rørt til tårer når jeg leser om lille babyen din.  Du vet jeg elsker babyer (barn) og alltid lar meg  fascinere av hvordan de oppdager seg selv og verdenen de lever i. :hjerter_rundt: Jeg skulle ønske at jeg hadde en baby for alltid! :hoppendeglad:Men samtidig vet jeg jo også hvor utroooolig slitsomt det er. :)

Natta alle ballongfarere og sov godt alle sammen.:klem:

Da får du hilse de å si at det har blitt veldig fint her! :jepp: 

satt dere ute i regnet? :fnise: 

her har det vært 26-28 grader etter regnet. Deilig og «kjølig» i forhold til hva det har vært. Har ikke trengt vifta i dag en gang. 

Mini har tatt vaksiner i dag, så vi har en slitsom dag. Feber og vondt stakar. 

• Liker 1
Skrevet

Det er 26 grader ute nå, fy faen

Skrevet (endret)

Nå har de supergode, billige grønne druene kommet! :duskedame:

Endret av Rumle
Skrevet

Ble det hyggeligere enn du fryktet, Severus?  

P.s.Rumlen og Winza: tre butikker innom kun for å finne deres anbefalte knasestuff, men neida. Ingen har det. :jolie: 
Reagerte med skuffelse og trass....og fanget lynhurtig en liten pose med "allsorts" og spiste dem opp....borte vekk! :biggrin: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil også smake salt og eddik-pottis! Jeg ELSKER den britiske varianten, og spiser til munnen min er helt snurpete. :fnise:

Ellers har jeg radio på full guffe mens jeg skrur trådhyller og skurer dusj og bad og ordner og rydder i leiligheten for at det skal være litt mer koselig her når kjæresten min kommer i morgen. Jeg gleder meg sånn! :strix: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...