Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra! Håper virkelig det kommer her snart også :jepp:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Winza
Skrevet
13 timer siden, Rumle skrev:

Så bra! Håper virkelig det kommer her snart også :jepp:

Var det du som følger med på The Affair?

Skrevet
4 minutter siden, Winza skrev:

Var det du som følger med på The Affair?

Jupp?

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Er den veldig bra?

Nja, den er bra, men veldig irriterende også :ler: Ikke så lett å bli klok på den serien der :ler:

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Ser du noe for tiden? :)

Meg?

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Meg?

Ja, noen bra serier?

Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Ja, noen bra serier?

Home and away, Hawaii five o og blue bloods følger jeg med på for tiden :) Du da utenom affair?

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Home and away, Hawaii five o og blue bloods følger jeg med på for tiden :) Du da utenom affair?

Akkurat nå ser jeg bare den og Sharp objects.

Skrevet
14 timer siden, Rumle skrev:

Har dere smakt denne?

Har ikke lagt merke til den faktisk. Går vel ikke an å beskrive en slik smak vel? :) *plis?*
De er gode alle fra det merket der, men de er så kjempeharde syns jeg. Vondt i tannkjøttet etterpå. 
*Hilsen sart hoppetusse :jolie: * 

16 minutter siden, Rumle skrev:

Nja, den er bra, men veldig irriterende også. Ikke så lett å bli klok på den serien der. 

Den er fullstendig fengslende og fullstendig :raven: og jeg blir fryktelig høy i mitt blodtrykk og det ER ikke bra!
Antar at når den femte er på plass, så må jeg se hele sulamitten om igjen, pluss de to siste også. 
Puste dypt og ta tre vival eller hva man nå tar for å roe ned. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Har ikke lagt merke til den faktisk. Går vel ikke an å beskrive en slik smak vel? :) *plis?*
De er gode alle fra det merket der, men de er så kjempeharde syns jeg. Vondt i tannkjøttet etterpå. 
*Hilsen sart hoppetusse :jolie: * 

---

De er litt harde, ja - men veldig gode! Den smaker bare eddik, nesten som sånn sur agurksalat? Men, det er bare den perfekte kombinasjon til salt + fett fra chips/oljen. Vet ikke hvordan jeg ellers skal forklare det :vetikke: Den er sjokkerende god i alle fall. Etter min smak :)

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Jaha...da skal jeg ta din anbefaling på alvor og kjøpe meg en til uka som kommer. Vingård og salt altså. *notere* 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jaha...da skal jeg ta din anbefaling på alvor og kjøpe meg en til uka som kommer. Vingård og salt altså. *notere* 

Håper du liker den! :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Håper jeg også. :jepp: Jeg gir tilbakemelding når det store skjer og jeg smattesmaker med innlevelse. 

• Liker 1
Skrevet

Potetgull med salt og eddik er dødsgodt! Må prøve den. Maarud har/hadde en, men finner den ingen steder mer. :sukk: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er så fint i bedene i fellesområdene her jeg bor. Har ikke tenkt så mye på det før, men nå driver jeg å rusler frem og tilbake med mini i bæresjal for å få hun til å sove. Vi har rabarbra, hortensia, markjordbær, mange forskjellige farger på liljer, persille og masse annet jeg ikke vet hva er. Men pent er det hvertfall. Selv om en del synger på siste verset nå. 

Hortensiaene er digre. På høyde med meg. 

Endret av Mynona
Skrevet

Den nedereste ved liljene er kanskje (avblomstret) liljekonvall? 

FDF8F99A-8797-4F19-A8B3-F635EDF97FCE.jpeg

4A898241-5960-4AEF-9629-2FF4A81014AE.jpeg

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...