Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Het du kanskje Frk. Johnsen også og snakket "tilsynet for høy moral" til rette? :fnise:  Det kan jeg se for meg ja...

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Het du kanskje Frk. Johnsen også og snakket "tilsynet for høy moral" til rette? :fnise:  Det kan jeg se for meg ja...

:engel:

• Liker 2
Skrevet

Jammen da sier jeg ikke noe mere om det. Jeg skal ut på verandaen og lufte meg litt og SÅ skal jeg sove. 
Natta alle sjørøvere i tråden. Sov godt og ha svale drømmer. :) 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jammen da sier jeg ikke noe mere om det. Jeg skal ut på verandaen og lufte meg litt og SÅ skal jeg sove. 

Mennnnn du .. så du noe til månen? :)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk det samme, fine sjørøverHoppe-:klemmer:

Gjest Stella Rose
Skrevet

Var 26+ grader i natt :svett: Ikke lett å sove da. Og månen dukket opp når formørkelsen var over :dry: Så dere formørkelsen ?

Og god helg :blomst:

Gjest Winza
Skrevet
8 minutter siden, Stella Rose skrev:

Var 26+ grader i natt :svett: Ikke lett å sove da. Og månen dukket opp når formørkelsen var over :dry: Så dere formørkelsen ?

Og god helg :blomst:

Kom ikke noe her 😕

Skrevet
11 timer siden, Rumle skrev:

Mennnnn du .. så du noe til månen?

Litt bare. :sukk: Det kom skydekke og det meste ble borte. Etterpå = "for sent", DA ble det skyfri himmel og alt var vidunderlig der oppe, men....månen er jo fin uansett den. Får ikke deppe over spilt månelys...det finnes mange fine bilder av hendelsen på nett. Verden går videre om jeg ikke fikk det ordentlig med meg. 
Natta var derimot ikke så ok. Tropisk natt hos meg også. Jeg har sovet dårlig, men det gikk litt bedre de siste timene før dagslyset tok tak. Da kom det litt vind og jeg znorket nok et par små timer da. Det får holde. Jeg har laget massevis av isbiter i pose og håper de stivner fortere enn svint. Jeg bruker mengder hver dag. 

• Liker 1
Skrevet

Lager du de på vann eller saft? 

Skrevet

Jeg vilogså ha isbiter...men jeg har ikke fryser. 

• Liker 1
Skrevet

Da blir det verre, Fantastica. Kanskje du kan... (tadaaaa!) ...kjøpe deg en fryser asap? :jepp: 

Rumle: begge deler. :)  

Skrevet

Har dere smakt denne?

s%C3%B8rlandschips-saltvinegar.jpg

Jeg må si at jeg har aldri noensinne smakt vinegar chips fordi jeg var helt overbevist om at jeg aldri ville like det.  Så, for kanskje et års tid siden, fikk plutselig et innfall og prøvde den. 

Og smaksløkene mine bare; :hakeslepp:

Den er bare helt vidunderlig! Og jeg er stadig like sjokkert over hvilken god kombo det er! 

Skrevet
4 minutter siden, Rumle skrev:

Har dere smakt denne?

s%C3%B8rlandschips-saltvinegar.jpg

Jeg må si at jeg har aldri noensinne smakt vinegar chips fordi jeg var helt overbevist om at jeg aldri ville like det.  Så, for kanskje et års tid siden, fikk plutselig et innfall og prøvde den. 

Og smaksløkene mine bare; :hakeslepp:

Den er bare helt vidunderlig! Og jeg er stadig like sjokkert over hvilken god kombo det er! 

Den har jeg ikke sett!! Jeg kjøper alltid vinegar når jeg er på ferie i utlandet. Finner det ingen steder i Norge. Kjempegodt!! Skjønner ikke hvorfor det ikke er marked for der her. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Den har jeg ikke sett!! Jeg kjøper alltid vinegar når jeg er på ferie i utlandet. Finner det ingen steder i Norge. Kjempegodt!! Skjønner ikke hvorfor det ikke er marked for der her. 

åhhhhh du må kjøpe! Den er vidunderlig perfekt! :ninuskapus:

Jeg har funnet på Meny i alle fall :jepp:

Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

åhhhhh du må kjøpe! Den er vidunderlig perfekt! :ninuskapus:

Jeg har funnet på Meny i alle fall :jepp:

Da skal jeg se etter dneden

• Liker 1
Skrevet

For et geni som fant opp den kombinasjonen :jepp:

Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Da skal jeg se etter dneden

:hoppe:

Skrevet

Er det like varmt i Oslo i dag? Kan vi håpe på få historier om hvordan Aldri måtte servere middagsgjester i bare trusen i morgen? :ler:

• Liker 1
Skrevet

Eller middagshester som autoC. insisterer på at jeg mener :laugh:

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, Rumle skrev:

Er det like varmt i Oslo i dag? Kan vi håpe på få historier om hvordan Aldri måtte servere middagsgjester i bare trusen i morgen? :ler:

Det har vært 29 grader og skikkelig lummert! Regnet kom for 2 timer siden. Så nå er det nede i 24 grader. Deilig! 

22 minutter siden, Rumle skrev:

Eller middagshester som autoC. insisterer på at jeg mener :laugh:

:fnise: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...