Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2014 #3842 Skrevet 27. mai 2014 (endret) FROKOST!!! -----Her er et lite klipp fra i går og jeg må si at Jagger er utrolig myk i bevegelsene til å være *krmt* en godt voksen mann. Det skjer noe på utsiden, men inni er de evig unge. Tror nesten at jeg kunne ha tenkt meg å oppleve dem i går ja. *og litt uti klippet er det et siste par i sin beste alder...lurer på om ikke det er dem?* http://www.abcnyheter.no/nyheter/kultur/2014/05/26/rolling-stones-i-fyr-og-flamme-pa-fornebu Endret 27. mai 2014 av Hoppetaujenta 1
Mynona Skrevet 27. mai 2014 #3845 Skrevet 27. mai 2014 Den isen til Rofl så litt vel heavy ut atlså Så bra dere koste dere Aldri!! Fikk du høre alle favorittlåtene dine eller manglet noen? Med så stor katalog så får de jo bare fremført en liten brøkdel uansett. Er imponert over hvor bra det funker med de shuttlebussene til og fra Telenor Arena altså. Jeg har jo vært på to konserter i mai, og har vært hjemme 30-40 min etter konserten ble avsluttet. Det går jevnt i køen og bussene går jo i skytteltrafikk, så med en gang en er full så kommer jo neste. Gruet meg også til et middels stor by i antall mennesker skulle forflytte seg samtidig ja! Eksamen gikk bra tror jeg. Eller.. sånn passe bra. Ikke helt topp. Jeg har noen feil. Men jeg følte at det jeg har gjort feil på hadde jeg ikke kunnet lært meg om jeg hadde flere dager uansett. For det var noen nye vrier i oppgavene. Det er jo alltid det. Men jeg tror jeg vipper mellom B og C et sted. Så får vi se da. Når senorveiledningen og enda senere, karakteren kommer. 2
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2014 #3846 Skrevet 27. mai 2014 Den isen til Rofl så litt vel heavy ut atlsåSyns den så akkurat passe ut på en varm dag hvor jeg ikke har spist middag. 1
Mynona Skrevet 27. mai 2014 #3847 Skrevet 27. mai 2014 Ja, jeg tror man må droppe middagen først for å spise den der altså Ikke akkurat en Dugg det der. :is:
Rumle Skrevet 27. mai 2014 #3849 Skrevet 27. mai 2014 Så bra at det gikk bra, vi får litt for at det blir en b da Og jeg synes den isen til Roflen så akkurat passe ut jeg!
Aldrisur Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #3850 Skrevet 27. mai 2014 Yeeeeyyy, tviler absolutt ikke på at du storkoste deg og at konserten ble en suksess nei Det er minner for livet det der! Facebooken min bestod KUN av "X og X er tagget på telenor arena" etterfulgt av 3-4-5-6 bilder Virket som at alle var der! Det pleier å være ganske texas når man skal hjem ja... 99% av folkene skal jo samme vei, så det er ikke så rart det blir kaos. Det var litt av en kamp, men sist Mynona og jeg var på telenor arena så kom vi faktisk på den aller første 31-bussen til oslo igjen. (Jeg hadde riktignok så migrene at jeg MÅTTE komme meg hjem før jeg omtrent hadde tatt livet mitt av smerter), Hva er planene i dag da Aldri? Jaaaaaa Noz! ALLE var der! Planen var å ta det heeeeelt med ro, så fikk vi besøk og det ble kaffeslabberas med hjemmelaget is og vafler i solveggen. Jeg er best Du er også best Vex. Sist jeg var i Telehor arena så jeg Jerry Seinfeld. Var så varmt at jeg nesten smeltet med alle disse folkene i tillegg. Varmt ja! Det kan jeg tenke meg, var ikke akkurat kjølig der i går kveld heller. Is? Namnam! Jeg elsker is med sånn negerkyss oppi! (Er det lov til å si det? Jeg har ikke noe annet navn på det.) Uansett, det er rått godt sammen med iskrem. FROKOST!!! ----- Her er et lite klipp fra i går og jeg må si at Jagger er utrolig myk i bevegelsene til å være *krmt* en godt voksen mann. Det skjer noe på utsiden, men inni er de evig unge. Tror nesten at jeg kunne ha tenkt meg å oppleve dem i går ja. *og litt uti klippet er det et siste par i sin beste alder...lurer på om ikke det er dem?* http://www.abcnyheter.no/nyheter/kultur/2014/05/26/rolling-stones-i-fyr-og-flamme-pa-fornebu Kult utklipp Hoppe! Å ja, hvis det er sånt bilde du har av oss oppi hodet ditt, er det helt greit asså! De virket jo både blide og hyggelige da... Så bra at dere koste dere, aldri Takk Rumle. Den isen til Rofl så litt vel heavy ut atlså Så bra dere koste dere Aldri!! Fikk du høre alle favorittlåtene dine eller manglet noen? Med så stor katalog så får de jo bare fremført en liten brøkdel uansett. Er imponert over hvor bra det funker med de shuttlebussene til og fra Telenor Arena altså. Jeg har jo vært på to konserter i mai, og har vært hjemme 30-40 min etter konserten ble avsluttet. Det går jevnt i køen og bussene går jo i skytteltrafikk, så med en gang en er full så kommer jo neste. Gruet meg også til et middels stor by i antall mennesker skulle forflytte seg samtidig ja! Eksamen gikk bra tror jeg. Eller.. sånn passe bra. Ikke helt topp. Jeg har noen feil. Men jeg følte at det jeg har gjort feil på hadde jeg ikke kunnet lært meg om jeg hadde flere dager uansett. For det var noen nye vrier i oppgavene. Det er jo alltid det. Men jeg tror jeg vipper mellom B og C et sted. Så får vi se da. Når senorveiledningen og enda senere, karakteren kommer. Ja, det er litt av en logistikk, så de shuttlebussene var perfekte! Det viktigste er jo at en gjør så godt en kan, og stryker gjør du i hvert fall ikke. Det kan jeg se i krystallkula mi. 1
Aldrisur Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #3852 Skrevet 27. mai 2014 heter det ikke kokosboller da, aldri? Å? Jeg så ikke no' kokos jeg skjønner du! Kansje jeg bare tenkte tanken at det var så ren overflate med sjokolade - for det er så himmelsk godt! 3
Rumle Skrevet 27. mai 2014 #3853 Skrevet 27. mai 2014 Å? Jeg så ikke no' kokos jeg skjønner du! Kansje jeg bare tenkte tanken at det var så ren overflate med sjokolade - for det er så himmelsk godt! Det er det jo! Hmmm jeg tror jeg alltid har kalt dem kokosboller, selv om de ikke har kokos, men når du sier det nå så høres det jo rett ut at de nok har et annet navn. Fløteboller kanskje? Eller er det dansk, måske? 1
Aldrisur Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #3854 Skrevet 27. mai 2014 (endret) Danske ja! Det er det helt sikker, det er jo nettopp i København jeg har spist is med "Flødeskum". Nå har jeg det! Flødeskumbolle! Endret 27. mai 2014 av Aldrisur 3
Aldrisur Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #3858 Skrevet 27. mai 2014 Her skjer det masse spennende rundt oss, og så driver vi og henger oss opp i iskrem og kokosboller alias sjokoladeboller - eller whatever? 2
Rumle Skrevet 27. mai 2014 #3860 Skrevet 27. mai 2014 Her skjer det masse spennende rundt oss, og så driver vi og henger oss opp i iskrem og kokosboller alias sjokoladeboller - eller whatever? Hva er viktigere enn DET liksom?!!! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå