Gjest Tekola Skrevet 26. mai 2014 #3821 Skrevet 26. mai 2014 Jeg fant transportmiddelet Herr og Fru Aldri nok bruker i dag!
Gjest Inggolf Skrevet 26. mai 2014 #3823 Skrevet 26. mai 2014 hahaaaa, det KAN ikke stemme bedre Tekola! I likhet med Rumle så måtte jeg også titte etter en gul rund dame med altfor tynne armer og ben da jeg så live-sending fra uteområdet der, men det uten hell.. Og til deg Mynona; Mens jeg har det i tankene; Lyyykke til på eksamen i morgen! Dette her fikser du! 2
Gjest Inggolf Skrevet 26. mai 2014 #3826 Skrevet 26. mai 2014 Takk Noz! Føler du at du har ting på stell eller? Eller, det føler man kanskje sjelden/aldri, men du har jo vært så rutinert og flink til å lese og gjøre oppgaver så jeg har virkelig troa på deg! Til å med i Tyrkia og i helg etter helg etter helg hvor andre ting har fristet langt mer, så har du sittet der med bøkene dine! *SåSpentPåOppdateringFraAldriEtterEndtKonsert!* 1
Mynona Skrevet 26. mai 2014 #3828 Skrevet 26. mai 2014 Takk takk dere! Jeg føler at jeg har lært meg det jeg kan lære meg. Og at jeg skal få en C, håper på B. Men det kommer an på oppgavene. Jeg klarer alltid å gjøre det vanskeligere enn det er, eller ikke forstå hva de spør om og sånn. 6 timers eksamen, så det blir lenge. Og stor eksamen.
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai 2014 #3830 Skrevet 26. mai 2014 My: jeg skal personlig spytte tre ganger over høyre og venstre skulder, en gang i timen; det betyr hell og lykke ...og en del merarbeid for rengjøringspersonalet der jeg er, men pytt, pytt det går til en god sak. Litt får de tåle!
Rumle Skrevet 26. mai 2014 #3831 Skrevet 26. mai 2014 (endret) --- I likhet med Rumle så måtte jeg også titte etter en gul rund dame med altfor tynne armer og ben da jeg så live-sending fra uteområdet der, men det uten hell.. --- Lykke til, My!!!!!!!!! Endret 26. mai 2014 av Rumle
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2014 #3832 Skrevet 27. mai 2014 Lurer på åssen konserten var jeg....håper Aldri forteller snart. 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2014 #3835 Skrevet 27. mai 2014 (endret) *inn og titte i det aldrisurske nattlige hjem for å se om de synger i "liksom-mikrofon ala hårbørste" og fremdeles flyr høyt* --- Ser at de fikk en god femmer i dagbladet og vg. Vi får tro at det var morsomt. Frokost, anyone? Endret 27. mai 2014 av Hoppetaujenta 2
Aldrisur Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #3836 Skrevet 27. mai 2014 Dere er ganske gæ`rne begge to spørr du meg Aldri Men man får jo aldri sett dem for mange ganger da! Ja Tekola, skal huske på å hilse og jeg (vi) gleder oss til du kan henge deg på Du har helt rett Noz, man får aldri sett dem nok! Forrige gang vi var på konsert med dem, var jeg heeeeelt sikker på at det var siste gangen, men dengang ei.... Nå derimot - er jeg ganske sikker, dette var nok siste gangen. Det gir en sånn "klyp meg i armen-følelse" å se så gamle menn drive å rocke rundt på scenen. De gærne har det godt !! Og jeg kunne tenkt meg å smakt alle i sakte fart! Så gøy med Stones-konsert, Aldri! Koooooooooooooos deg! Jaaaaaaaaaaa, DET gjorde jeg Rumle! Hygg dere på konsert. Takk Anje, det var en kjempekonsert! Så nettopp noen som ble intervjuet live utenfor konserten nå, klarte ikke konsentrere meg for jeg måtte vurdere alle som gikk i bakgrunnen, om det kunne være aldri eller mannen! Åååå, ikke enkelt å finne oss der tror jeg, i haugen av 25 000 Stonesfans! Jeg har jo sett håret til Aldri, så jeg burde ha sett på jeg og, så kanskje jeg hadde kjent igjen sveisen Det hadde du helt sikkert My! Hun sender sikkert et diskret, hemmelig tegn til oss. Hun har sikkert en heliumoppblåst liten ballong i hånda, med kurv under... Det hadde jeg Hoppe, men den ble tatt fra meg ved inngangen! Hmmm ja ... ellers burde vi jo klare å kjenne henne igjen på gulfargen! Ja, det har du jo selvfølgelig helt rett i, Brumle. Smilende, gul og kjempeblid...og hvis Herr Aldri også er av det slaget så...jeg mener TO sånne ved siden av hverandre burde vi få øye på rimelig kjapt! Jeg fant transportmiddelet Herr og Fru Aldri nok bruker i dag! FANTASTISK Tekola! *inn og titte i det aldrisurske nattlige hjem for å se om de synger i "liksom-mikrofon ala hårbørste" og fremdeles flyr høyt* --- Ser at de fikk en god femmer i dagbladet og vg. Vi får tro at det var morsomt. Frokost, anyone? Hva er det jeg ser? Servering av frokost klokka 3 om natta? Tusen takk Hoppe! Var hjemme ca klokka 12.00 i natt, og det var faktisk tidligere enn forventet. Hadde grudd meg skikkelig til turen hjem . Så for meg et skrekkscenario når 25.000 mennesker skal hjem samtidig, men det gikk over all forventning veldig greit. For en konsert og for et publikum ikke minst! Bussturen til Fornebu var helt surrealistisk. Full av gamle folk ikledd Stones-T-skjorter! Jeg klarte å få sitteplass på bussen og tok meg i det flere ganger at jeg kanskje burde tilby plassen min til noen av de andre passasjerene! Er støl i rumpa i dag, etter å ha sittet på den (på et steinhardt plastsete) i tre og en halv time! 3
Aldrisur Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #3837 Skrevet 27. mai 2014 Å søren altså! Jeg glemte å ønske My lykke til i dag! MASSE lykke til i dag My! Husk: , du er best!! 2
Gjest Inggolf Skrevet 27. mai 2014 #3838 Skrevet 27. mai 2014 Yeeeeyyy, tviler absolutt ikke på at du storkoste deg og at konserten ble en suksess nei Det er minner for livet det der! Facebooken min bestod KUN av "X og X er tagget på telenor arena" etterfulgt av 3-4-5-6 bilder Virket som at alle var der! Det pleier å være ganske texas når man skal hjem ja... 99% av folkene skal jo samme vei, så det er ikke så rart det blir kaos. Det var litt av en kamp, men sist Mynona og jeg var på telenor arena så kom vi faktisk på den aller første 31-bussen til oslo igjen. (Jeg hadde riktignok så migrene at jeg MÅTTE komme meg hjem før jeg omtrent hadde tatt livet mitt av smerter), Hva er planene i dag da Aldri? 1
Rofl Skrevet 27. mai 2014 #3840 Skrevet 27. mai 2014 Sist jeg var i Telehor arena så jeg Jerry Seinfeld. Var så varmt at jeg nesten smeltet med alle disse folkene i tillegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå