Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg vil ikke kalle det "å regne", men det drypper litt hos meg...og blåser litt. Ingentingå tjore noe fast p.g.a. 
Hvorfor kan ikke himmelens vannsluser åpne seg og forbli slik i to døgn, takk. :klo: 

Her regner det som om alle himmelens sluser har åpnet seg, og det blåser stiv kuling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:opplyser: Her er det bare grått og trist nå. Store mørke skyer farer over himmelen i full fart, men det har kommet lite regn i løpet av dagen.

Mer vær på vest og nord så det ut som på værkartet.

Hele denne dagen har gått med til å handle inn råvarer, lage mat og bake kaker til festen vi ska ha i morgen.  Det blir Tapasfest med ca. 77 forskjellige retter (jeg overdriver litt). Det tar tid, men er ganske morsomt synes jeg. 

Og så er jeg så stolt og glad for min nye mobiltelefon. :strix:Jeg har aldri eid en splitter ny mobil før, så her er det masse dingsebumser jeg må lære meg å bruke. Først gangen den ringte ble jeg helt stiv av skrekk. Men det går seg vel til. :fnise:

Håper alt står vel til hos dere som bor i de mest utsatte (vær)områdene om dagen. :klem: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Blåste intenst her i stad

Håper det går fort over denne gangen da. :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt liten kuling her, men sikkert stiv kuling i kastene, for i kastene blåser det noe sykt til å være på Østlandet. Har sikkert veltet noen trær i skogen nå, det skjer nesten alltid når det blåser såpass mye. Mye høye, smale grantrær i skogene her og de knekker jo lett. Usj, liker ikke sånn vind. 4-5 sekundmeter er greit, men sånn østlandsorkan som dette blir litt for mye for meg, hehe. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.6.2018 den 11.01, Hoppetaujenta skrev:

Jeg vil ikke kalle det "å regne", men det drypper litt hos meg...og blåser litt. Ingentingå tjore noe fast p.g.a. 
Hvorfor kan ikke himmelens vannsluser åpne seg og forbli slik i to døgn, takk. :klo: 

Her burde jeg tjoret fast ting .. kom ut og fant det flotte hjertetreet mitt liggende langflatt over hele hvitløksbedet :bond: og hvitløken som var så fin i år :sukk:Håper de vil rette seg opp igjen litt de neste dagene, ellers må jeg nok bare høste de nå. Fikk reddet hjertetreet heldigvis. Stammen hadde tatt støten på pallekarmen som hvitløken står i. Så de fleste grenene er inntakt. Men ja, det trenger en større krukke.

14 timer siden, Aldrisur skrev:

:opplyser: Her er det bare grått og trist nå. Store mørke skyer farer over himmelen i full fart, men det har kommet lite regn i løpet av dagen.

Mer vær på vest og nord så det ut som på værkartet.

Hele denne dagen har gått med til å handle inn råvarer, lage mat og bake kaker til festen vi ska ha i morgen.  Det blir Tapasfest med ca. 77 forskjellige retter (jeg overdriver litt). Det tar tid, men er ganske morsomt synes jeg. 

Og så er jeg så stolt og glad for min nye mobiltelefon. :strix:Jeg har aldri eid en splitter ny mobil før, så her er det masse dingsebumser jeg må lære meg å bruke. Først gangen den ringte ble jeg helt stiv av skrekk. Men det går seg vel til. :fnise:

Håper alt står vel til hos dere som bor i de mest utsatte (vær)områdene om dagen. :klem: 

Tapasfest høres gøy ut! :jepp:

Gratulerer med ny telefon! Hvilken valgte du? :hoppe:

God helg til alle :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og der virker det som vannkoppene var kommet til oss. Storesøster er full av små, røde prikker og har lett feber. Venter bare på at lillebror skal bli dårlig, like greit å bli ferdig med det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, FruN skrev:

....og der virker det som vannkoppene var kommet til oss. Storesøster er full av små, røde prikker og har lett feber. Venter bare på at lillebror skal bli dårlig, like greit å bli ferdig med det :) 

Uffda .. god bedring til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvordan man får slått av epostvarsler sånn at det ikke dukker opp 5000 epost fra KG hver dag? :vetikke: Har ikke hatt noe problem med dette før, så lurer på om jeg kan ha aktivert noe ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
5 minutter siden, Rumle skrev:

Noen som vet hvordan man får slått av epostvarsler sånn at det ikke dukker opp 5000 epost fra KG hver dag? :vetikke: Har ikke hatt noe problem med dette før, så lurer på om jeg kan ha aktivert noe ..

C53B782A-33BD-4F39-B8D7-55CA2B8D9413.thumb.jpeg.571e9c1c0c20b0880a77974742bf3c6a.jpeg32FEC221-C969-4A3E-9886-1BE162BE9891.thumb.jpeg.c1479151e03b8c91d5a746140b71e768.jpegAB020D58-7DF3-420A-BCD4-6A96AB5890BB.thumb.jpeg.c9c14acf6bc1d79b53f5bb957e5271b6.jpeg8144F694-790F-4A0A-9654-2862DD840FF6.thumb.png.6547714e255f38c14ac2424e8e6adc4b.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
5 minutter siden, Rumle skrev:

Betyr "varslingsliste" at det kommer et varsel her inne?

Hvilken av boksene der tenker du på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Hvilken av boksene der tenker du på? 

På siste bilde, hvor man kan velge 'varslingsliste' og 'epost'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...