Hoppetaujenta Skrevet 22. mai 2014 #3741 Skrevet 22. mai 2014 Wow! Den hunden var akkurat på prikken lik meg når jeg forsøker å (late som ingenting) forsere veien forbi isdisken og mot kassene i butikken. I tillegg får dere høre alt som foregår inni mitt hode... 1
Aldrisur Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #3743 Skrevet 22. mai 2014 Herlig!! Jeg ser det for meg. Og jeg skal gå å se etter deg rundt ved byens hoteller De bor på "The Thief"!! Skal komme å gi deg is jeg Aldri! Suuuupert! The Thief altså! Laktoseintolleranse er noe dritt bokstavlig talt Uff ja, det er kjedelig å ikke kunne spise og drikke det man vil. Har du prøvd Lactrase-tabletter Vex? Èn tablett rett før du skal spise eller drikke melkeprodukter. GAL GAL MAN! Men jeg vil også kose med løver! Ddddddet ssssså kkkoselig ut må jeg si, men tror jeg hadde valgt en mindre utgave av arten å kose med. -------------------------- Det er skikkelig varmt i dag jo! Her er det 20 grader og halvsol, kjempedeilig! Vi skal ha middagsgjester, sommerens første skikkelige grillkveld, så får håpe været holder seg. Ha en fin torsdag alle som er innom! 2
Gjest Tekola Skrevet 22. mai 2014 #3744 Skrevet 22. mai 2014 Ååh, så herlig med grillkveld! Her var det ikke under 16,4 grader i natt Ikke rart jeg var svett da jeg våknet
Aldrisur Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #3745 Skrevet 22. mai 2014 Med din gravidmage og det hele kan du jo legge på minst 4 grader, så da har du jo hatt en ekte tropenatt da! Du får ta det som et ledd i herdinga til du skal flytte sørover Tekola! 1
Gjest Inggolf Skrevet 22. mai 2014 #3746 Skrevet 22. mai 2014 Se her Aldri! Kanskje dette er et perfekt prosjekt for deg og lillemann? Så koselig med grilling og middagsgjester i dag! Været holder seg nok ja, det blir nok til og med enda litt bedre utover dagen tror jeg 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. mai 2014 #3747 Skrevet 22. mai 2014 Når folk snakker om grilling, ser jeg for meg en primitiv kar fra Ullared-serien; han tømte nesten hele tennvæskeflaska i en normalt liten grill og holdt på å drukne alt sammen. Sånn skulle det gjøres, mente han, men jeg er sikker på at dere bedriver ypperlig klargjøring og akkurat-passe-stekt-grilling i øverste klasse. ...og de løvene der var akkurat passe kjærlige syns jeg. Skulle gjerne ha vært der. 1
Rofl Skrevet 22. mai 2014 #3748 Skrevet 22. mai 2014 Jeg jukser å bruker gassgrillen min Men jeg er ikke noe fan av å bruke tennveske. Husker en sommer når naboen skulle grille og de sikkert tømte 4 flasker tennveske i kulegrillen. Luktet så dårlig og jeg måtte nesten spørre de om de noen gang hadde gjort dette før. 3
Hoppetaujenta Skrevet 22. mai 2014 #3749 Skrevet 22. mai 2014 Mine eventuelle to pølser mekker jeg i steikepanna. *nyydelig slumresituasjon der*
Hoppetaujenta Skrevet 22. mai 2014 #3751 Skrevet 22. mai 2014 Hihi...fornøyelig. Jeg pleier å unne meg en liten pinneis; jeg tar en litt stor og flat trepinneog kjører nedi isboksen når den har smeltet litt fra sidene, så vender jeg det hele på hodetog trekker ut hele isen fra boksen....og volia: en selvmekket "ispinne" er født! 2
Mynona Skrevet 22. mai 2014 #3753 Skrevet 22. mai 2014 Phu varmt i dag altså. Det høljregna når jeg dro på jobb, så jeg tok på tette sko, sokker, bukse og regnjakke. Men det slutta jo tidlig og ble sykt varmt. Skulle ønske jeg tok på kjole i dag og. Og jeg har spist en solis på vei hjem. Stilig ding å ha på ryggen Noz! Kos deg med grilling og gjester i dag Aldri. Grillmat er så godt. Hva skal dere grille forno?
Hoppetaujenta Skrevet 22. mai 2014 #3754 Skrevet 22. mai 2014 Personlig tror jeg at Herr Aldri skal være grillkokk med høy hvit kokkelue, sveivende på en hel liten gris eller noe sånt.
Mynona Skrevet 22. mai 2014 #3755 Skrevet 22. mai 2014 Åhh, det er godt. Men da håper jeg han har begynt litt tidlig i så fall.
Hoppetaujenta Skrevet 22. mai 2014 #3756 Skrevet 22. mai 2014 ...med mindre de har en veldig, veldig liten gris på størrelse med en høne?
Mynona Skrevet 22. mai 2014 #3757 Skrevet 22. mai 2014 Spegris er det ikke det det heter når de er sånn bitte bitte små? Kanskje det er en sånn? Men da håper jeg ikke det er så mange gjester 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. mai 2014 #3758 Skrevet 22. mai 2014 Jo, jeg tror det heter det. Huff, nå fikk jeg makabert bilde i hodet mitt. Kan ikke spise søte små babygriser vel... De har sikkert handlet inn t-bein-steik og pølser og sånne ting som Sven Nordin reklamerer for over alt.
Gjest Inggolf Skrevet 22. mai 2014 #3759 Skrevet 22. mai 2014 Jo, jeg tror det heter det. Huff, nå fikk jeg makabert bilde i hodet mitt. Kan ikke spise søte små babygriser vel... Riktig Hoppe, kanke spise dem 2
Rofl Skrevet 22. mai 2014 #3760 Skrevet 22. mai 2014 Kan men jeg syntes det var litt oppskrytt egentlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå