Gjest Winza Skrevet 9. juni 2018 #37561 Skrevet 9. juni 2018 12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har lyst på en av hver iskrem som finnes i diskene og en stor fryseboks alltid full av det. Har fremdeles ikke funnet den som ser ut som kroneis, men med appelsin. Jeg vil så gjerne smake!
Aldrisur Skrevet 10. juni 2018 Forfatter #37563 Skrevet 10. juni 2018 8 minutter siden, FruN skrev: Det regner!! Jaaaaa, jippiii, det regner her også! Håper dere har det bra alle sammen! Jeg kom hjem tidlig på morgenkvisten i dag. Forlot 37 grader i skyggen og synes det vr deilig å komme hjem som vanlig. Har tenkt masse på dere mens jeg var borte. På My og lille My i varmen, på bruden, fruN og barna hennes der oppe i fjellom, på godeste Rumlemor og hagestulleriet hennes, på Hoppespretten vår som synes å virke litt rolig om dagen(?) , samt litt på alle dere andre som jeg kjenner. Har fått lest litt om hva som rører seg på KG i disse dager. Mye rart, Telefonen min tok kvelden mens jeg var på ferie, så har ikke hatt mulighet til å følge med her inne på 14 dager. Har vært mye om fotball-VM på TV i Tyrkia, og da har tankene mine gått til Catalina Cules. Kanskje ikke så rart? Og Winza som lager masse artige innlegg og bilder i tråden om Hoppetaujenta. Ser at IS har vært et STORT tema her i varmen! Jeg har smakt på alle iskremtyper i Alanya. og kan fortelle den som ikke vet det at den isen er helt ekstremt *overdrevet*. Kjøper du karamell-is så får der karamell enn is, og sånn er ALLE iskremene! Sjokoladeisen er så fylt med sjokolade at du tror du spiser en kald sjokolade, om dere skjønner hva jeg mener. Blir litt mye av det gode - ikke minst kalorier. Jaja, jeg er seint ute som vanlig og håper bare at dere har det fint og får en god og kjølig nattesøvn. 3
Rumle Skrevet 10. juni 2018 #37564 Skrevet 10. juni 2018 Aldriiiiii!! så godt å ha deg hjemme igjen! Høres ut som dere koste dere! Godnatt og sov godt 2
Aldrisur Skrevet 10. juni 2018 Forfatter #37565 Skrevet 10. juni 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Aldriiiiii!! så godt å ha deg hjemme igjen! Høres ut som dere koste dere! Godnatt og sov godt God natt sweety! V får snakkes mer en annen dag. Kanskje senere i dag forschjempel? 2
Rumle Skrevet 10. juni 2018 #37566 Skrevet 10. juni 2018 2 minutter siden, Aldrisur skrev: God natt sweety! V får snakkes mer en annen dag. Kanskje senere i dag forschjempel? Det kan vi! 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. juni 2018 #37569 Skrevet 11. juni 2018 Velkommen hjem, håper du har hatt en fin tur
Dr. A. Kula Skrevet 11. juni 2018 #37570 Skrevet 11. juni 2018 Hurra, Aldri hjemme, ehh Aldri ER hjemme. (Litt forskjell) 2
Mynona Skrevet 11. juni 2018 #37571 Skrevet 11. juni 2018 Hva var høydepunktet på ferien Aldri? Spist masse god mat? Eller bare rare iser? Jeg synes den vanilje isen de har på restauranter der er så god. Den som kommer med sjokoladefondanten. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2018 #37572 Skrevet 11. juni 2018 13 timer siden, Aldrisur skrev: ...og på Hoppespretten vår som synes å virke litt rolig om dagen... Velkommen hjem O store mor. Ja, jeg er ikke helt meg selv denne sommeren. Varmetullet slår meg ut og jeg bare må ta en mental siesta titt som det er. Iskrem er som små redningsbøyer på sommerens sydende hav. Kommer sterkere tilbake senere. Jeg lover. Godt å ha deg velskapt hjemme igjen. 2
Aldrisur Skrevet 11. juni 2018 Forfatter #37574 Skrevet 11. juni 2018 Åh tuuuusen takk for en varm velkomst! Dere er noen fornydelige noen alle sammen. Jada Kula, Aldri er hjemme igjen. Det beste ved turen My, var air-condition i leiligheten og en halv liter iskaffe på Roberts Coffee etter strandturen. Vi var på stranda hver eneste dag, herr A. på solsenga og jeg i havet - som vanlig. Akkurat nå har jeg en liten pause. Blir så svett av å plante blomster i potter og kar, klippe hekk og jage vekk pissemaur fra beina mine. Nå begynte jammen å regne litt igjen også, men får vel ut å fortsette. Vi snakkes senere? (synes det er varmt i dag også jeg) 3
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2018 #37575 Skrevet 11. juni 2018 ❄️Snart er det st.hans og så snur det og blir kaldere.... 💖 1
Rumle Skrevet 11. juni 2018 #37576 Skrevet 11. juni 2018 (endret) 26 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ❄️Snart er det st.hans og så snur det og blir kaldere.... 💖 Men først skal vi ha masse sommer med normalt sommervær, forhåpentligvis Endret 11. juni 2018 av Rumle 2
Rumle Skrevet 11. juni 2018 #37577 Skrevet 11. juni 2018 Jeg har fått en ny Frk. Ficus! Men flere små fikener på 2
Gjest Winza Skrevet 11. juni 2018 #37578 Skrevet 11. juni 2018 36 minutter siden, Rumle skrev: Jeg har fått en ny Frk. Ficus! Men flere små fikener på Katt?
Aldrisur Skrevet 11. juni 2018 Forfatter #37579 Skrevet 11. juni 2018 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: ❄️Snart er det st.hans og så snur det og blir kaldere.... 💖 Jeg hørte en på radioen som sa: Hetebølgen over, nå kommer sommeren. 2 timer siden, Rumle skrev: Men først skal vi ha masse sommer med normalt sommervær, forhåpentligvis 2 timer siden, Rumle skrev: Jeg har fått en ny Frk. Ficus! Men flere små fikener på Åååå, gratulere så masse! Hils henne fra meg og si at hun må oppføre seg, vokse seg stor og sterk og få mange barn. 2 timer siden, Winza skrev: Katt? Mm, katt med masse små fikener på. Neida, Frk. Ficus er et fikentre. Winza. _______________________________________________ Endelig ferdig med hagestell. Nå lyser himmelen i gullgult her, men enda er det over en time til solnedgang. Fin tid på året dette og jeg fortjener et glass rødvin . I morgen skal jeg ta jakte på norske jordbær. Noen som har smakt de ennå? 2
Mynona Skrevet 11. juni 2018 #37580 Skrevet 11. juni 2018 Jeg kjøpte en kurv norske i forrigårs! 50kr! Det var nok ikke korona bær. De var gode, men ikke så gode som de skal være. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå