Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spiller de i dag eller i morgen? Skal du dit?

Mandag, og ja vi er mange venner som skal dit sammen. :hoppendeglad:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Svinekottelett med noen rare grønnsaker. Lite og ikke så godt da det sikkert har lagt litt lenge i frysen. Men vekk må det og kaste mat er ikke bra. Nå skal jeg spise is! :biggrin:

Endret av Rofl
  • Liker 1
Skrevet

Mandag? Da skal de jammen meg være her lenge!! Skal du bruke langhelgen til å henge utenfor hotellet dems og skrike eller? :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Svinekottelett med noen rare grønnsaker. Lite og ikke så godt da det sikkert har lagt litt lenge i frysen. Men vekk må det og kaste mat er ikke bra. Nå skal jeg spise is! :biggrin:

Is er aldri feil Rofl! :wow:

Mandag? Da skal de jammen meg være her lenge!! Skal du bruke langhelgen til å henge utenfor hotellet dems og skrike eller? :fnise:

Jeg skal pakke sovepose og varmeflaske på rullatoren min og trille avgårde til hotellet i kveld. :hoppendeglad:

Ser dere på tirsdag! :skya:

• Liker 2
Skrevet

Herlig!! Jeg ser det for meg. Og jeg skal gå å se etter deg rundt ved byens hoteller :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Skal komme å gi deg is jeg Aldri!

• Liker 1
Skrevet

Stones-konsert...hver eneste en kan bli den siste fremover nå, så det er sikkert bra å få dem med seg. :)

Blir nok stemningsfullt og dansbart rett som det er. Tror nok at jeg foretrekker å høre dem i øretelefoner

og slippe å se....."skrømt fra ringenes herre"...jeg syns det er et under at de fremdeles holder seg på beina.

Altså, Aldri: ikke pust hardt i retning scenen, for da går Mick over ende. :opplyser:

Gjest Inggolf
Skrevet

Fordi da er jeg ikek på jobb der jeg pleier å være, og i gamle dager var det veldig variabelt når vi fikk lunsj. Det kunne gå til kl 14 før vi fikk lunsj, og da gikk jeg innom narvesen på veien å tok med meg boller så jeg hadde noe i magen og ikke døde av sult kl 14. Så har det bare blitt sånn at jeg har fortsatt med det. Selv om lunsj ofte kommer i 11-tiden nå.

Aaah, men spiser du ikke frokost før du går hjemmefra?

det var det jeg ikke helt skjønte serru, men om du ikke er et frokostmenneske, så

blir det hele logisk :5:

Hva er rare grønsaker? :klo:

Bra innstilling da, matkasting er ikke bra!

Så bra middagen falt i smak Aldri!

Gubbeskinnet ditt kan sine kokkekunster!

Skrevet

Nei, ikke frokost hjemme.

Skrevet

Pistasjis magesmerter

Skrevet

Hmm...der sa du noe, Vex. Jeg skal kjøpe boks med grønn is og sjokolade til lørdag! :jepp:

God kveld videre til ballongmenneskene.

Etter all ispraten hørtes det kanskje litt rart ut, men skitt au... :fnise:

Skrevet

Laktoseintolleranse er noe dritt bokstavlig talt

Skrevet

Det lider heldigvis ikke jeg av! :strix:

Skrevet

Ligger disse fra meg her jeg :)

azby54b_460s.jpg

• Liker 2
Skrevet

Ja, den har jeg sett.

Skrevet

Var litt merkelig med den roboten som fartet rundt på gulvet i sted :P

Skrevet

Litt "klassisk" musikk til dere i tråden :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...