Aldrisur Skrevet 23. mai 2018 Forfatter #37201 Skrevet 23. mai 2018 Den var bare herlig @Mynona! Har sett den *riktige oversettelsen*, men din var mye mer interessant. Det halter og går på nettet til KG, og det har det gjort de siste dagene. Jeg må innrømme at jeg blir skikkelig irritert av det. (Ikke får jeg opp smileyene heller) 3
Rumle Skrevet 23. mai 2018 #37202 Skrevet 23. mai 2018 (endret) 10 minutter siden, Aldrisur skrev: Den var bare herlig @Mynona! Har sett den *riktige oversettelsen*, men din var mye mer interessant. Det halter og går på nettet til KG, og det har det gjort de siste dagene. Jeg må innrømme at jeg blir skikkelig irritert av det. (Ikke får jeg opp smileyene heller) Jeg blir heeeelt (Kanskje du kan bruke den som avataren til Alltidsur? ) Endret 23. mai 2018 av Rumle 2
Mynona Skrevet 23. mai 2018 #37203 Skrevet 23. mai 2018 (endret) Ja, det er masse nedetid for tiden. Kanskje det er varmen? Det skal en oppgradering til snart da, så det håper de fikser det. Men vet dere hva?? Jeg så nettopp en luftballong fly forbi! Helt på ekte! Er det deg Fru Aldri? Endret 23. mai 2018 av Mynona 3
Aldrisur Skrevet 23. mai 2018 Forfatter #37204 Skrevet 23. mai 2018 6 minutter siden, Rumle skrev: Jeg blir heeeelt (Kanskje du kan bruke den som avataren til Alltidsur? ) Jaaaaaaaaaaaaa! Eller denne? 2 minutter siden, Mynona skrev: Ja, det er masse nedetid for tiden. Kanskje det er varmen? Det skal en oppgradering til snart da, så det håper de fikser det. Men vet dere hva?? Jeg så nettopp en luftballong fly forbi! Helt på ekte! Er det deg Fru Aldri? Ja, håper de fikser det My. Ja, det var meg det! Tok av fra Ekerbergsletta og svevde over huset til den lille familien My. Men nå er jeg hjemme igjen. 3
Aldrisur Skrevet 23. mai 2018 Forfatter #37206 Skrevet 23. mai 2018 Det er veldig varmt i huset her, jeg har såvidt begynt å pakke, men det skjer veldig laaaaaangsomt. Vi skal få montert ny ringeklokke i kveld. En sånn man kan se hvem som ringer på, eller er ute i hagen - til og med når vi ikke er hjemme! Hr. Aldri har laget Kos-kos Royale til middag. Det lukter arabisk/eksotisk her, og jeg mistenker at det er kraftig kost. 2
Severus Skrevet 23. mai 2018 #37207 Skrevet 23. mai 2018 Så da kan man ikke ringepigge hos deg altså 2
Aldrisur Skrevet 23. mai 2018 Forfatter #37208 Skrevet 23. mai 2018 3 minutter siden, Severus skrev: Så da kan man ikke ringepigge hos deg altså Joda, men jeg ser deg! 2
Rumle Skrevet 23. mai 2018 #37209 Skrevet 23. mai 2018 9 minutter siden, Aldrisur skrev: Det er veldig varmt i huset her, jeg har såvidt begynt å pakke, men det skjer veldig laaaaaangsomt. Vi skal få montert ny ringeklokke i kveld. En sånn man kan se hvem som ringer på, eller er ute i hagen - til og med når vi ikke er hjemme! Hr. Aldri har laget Kos-kos Royale til middag. Det lukter arabisk/eksotisk her, og jeg mistenker at det er kraftig kost. Jøss! Det vil jeg og ha! Men, er du ikke litt red for å se skumle spøkelser? 1
Mynona Skrevet 23. mai 2018 #37210 Skrevet 23. mai 2018 Hva er kos-kos royale fornoe spennende? Vi skal ha ceviche på andre dagen. Favorittretten (hvertfall topp 3) til Paul. Varmt her også. Jeg sovnet i sola i stad og da var jeg kokt! Men jeg liker det! Sommern er fantastisk. Håper denne varmen varer til langt ut i august! Lille My synes det er litt varmt i vogna si da, så det er litt vanskelig å ikke overopphete henne når vi må ut. 2
Aldrisur Skrevet 23. mai 2018 Forfatter #37211 Skrevet 23. mai 2018 2 minutter siden, Rumle skrev: Jøss! Det vil jeg og ha! Men, er du ikke litt red for å se skumle spøkelser? Ja det kan jeg kjøpe til deg Rumle. Spøkelser er jeg ikke redd for, verre med skumle, fremmede mennesker synes jeg. Akkurat nå, Mynona skrev: Hva er kos-kos royale fornoe spennende? Vi skal ha ceviche på andre dagen. Favorittretten (hvertfall topp 3) til Paul. Varmt her også. Jeg sovnet i sola i stad og da var jeg kokt! Men jeg liker det! Sommern er fantastisk. Håper denne varmen varer til langt ut i august! Lille My synes det er litt varmt i vogna si da, så det er litt vanskelig å ikke overopphete henne når vi må ut. Å ja, ikke bare bare å ha sånn en liten baby når det er varmt, sultne på kroppskontakt som de er. Krydder: kanel, paprikapulver, cummin, gurkemeie og hvitløk. Salt og pepper. Retten består av godt kokt/stekt bibringe, kylling, sterke pølser, nepe, squash, gulrot, løk og tomat. Og med kos-kos attåt. 2
Lille Lerke Skrevet 23. mai 2018 #37213 Skrevet 23. mai 2018 1 time siden, Rumle skrev: Jeg blir heeeelt (Kanskje du kan bruke den som avataren til Alltidsur? ) Neeei, den er min Godt å ha mye å gjøre utenfor forumet når forumet bare tuller. Hvorfor skal ikke en viss dame i ett visst parti omtales på forumet? Kan noen gi meg en forklaring? 1
Lille Lerke Skrevet 23. mai 2018 #37214 Skrevet 23. mai 2018 Typisk. Ingen svar å få, fordi forumet er nede 1
Severus Skrevet 23. mai 2018 #37215 Skrevet 23. mai 2018 Fordi det blir mye dritt og personangrep når hun nevnes. Norges Voldemort
Rumle Skrevet 23. mai 2018 #37216 Skrevet 23. mai 2018 46 minutter siden, Lille Lerke skrev: Neeei, den er min Godt å ha mye å gjøre utenfor forumet når forumet bare tuller. Hvorfor skal ikke en viss dame i ett visst parti omtales på forumet? Kan noen gi meg en forklaring? Hva hvor hvem? Link?! 1
Lille Lerke Skrevet 23. mai 2018 #37217 Skrevet 23. mai 2018 (endret) 8 minutter siden, Rumle skrev: Hva hvor hvem? Link?! Link er umulig når trådene fjernes. Les dagens nyheter om nattens gatemaleri. Endret 23. mai 2018 av Lille Lerke 1
Rumle Skrevet 23. mai 2018 #37218 Skrevet 23. mai 2018 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Link er umulig når trådene fjernes. Les dagens nyheter om nattens gatemaleri. Aha! 1
Lille Lerke Skrevet 23. mai 2018 #37220 Skrevet 23. mai 2018 Ballong kjole til @Aldrisur og til faneclubben 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå