Aldrisur Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #3701 Skrevet 21. mai 2014 Fine hundene... Den første hunden fikk meg til å tenke på Hoppe på en varm dag! Åååå, tenker du var glad i den hunden jeg My! Okei, bikinijakt anbefales ikke! Jeh hater speilene i prøverommene - fy flate, sier jeg bare. Men, men, jeg var tøff, og etter en liten slosskamp med speilbildet, klarte jeg å kjøpe et par bikinier. I dag skal vi ha Bacalao. Også jeg som hadde planlagt å slutte og spise..... 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. mai 2014 #3702 Skrevet 21. mai 2014 (endret) Bacalao er kjempegodt! Det er ingen nedtur å gå opp en størrelse i klær, for nå for tidenkrymper produsentene klærne og skriver samtidig et nummer større størrelse i dem = de passer ikke lengre.Så det såh! ---Dessuten; hvis du finner litt rabarbra i sommer, så bruk sous vid`en og kos deg!http://www.cremacafe.no/sousvide/rabarbra-sous-vide-syltetoy-eller-mor Endret 21. mai 2014 av Hoppetaujenta 1
Aldrisur Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #3703 Skrevet 21. mai 2014 Å ja, er det sånn det foregår nå for tiden!? Ikke rart man blir frustrert av å prøve klær. Rabarbra ja, nå forsto jeg plutselig hvorfor Herr A ba meg kjøpe rabarbra på torget - hvis de har. Forøvrig blir (nesten) all mat tilberedt i den Souse Viden for tida. 1
Rofl Skrevet 21. mai 2014 #3704 Skrevet 21. mai 2014 (endret) HAHA nå gjorde jeg nesten som brukernavnet mitt. Den hunden som fanger sin egen fot for så å ta den med seg er så morsom! Endret 21. mai 2014 av Rofl 2
Mynona Skrevet 21. mai 2014 #3706 Skrevet 21. mai 2014 Fine hundene... Den første hunden fikk meg til å tenke på Hoppe på en varm dag! Åååå, tenker du var glad i den hunden jeg My! Okei, bikinijakt anbefales ikke! Jeh hater speilene i prøverommene - fy flate, sier jeg bare. Men, men, jeg var tøff, og etter en liten slosskamp med speilbildet, klarte jeg å kjøpe et par bikinier. I dag skal vi ha Bacalao. Også jeg som hadde planlagt å slutte og spise..... Jaaa, den var jeg glad i. Ikke fullt så gla i da hun badet i gjørme da.. Var så vanskelig å få ren etterpå. Og hele badet var fullt av gjørme etterpå Bikinijakt ja.. Nei, det er en prøvelse. Prøvde jo før påske, men fant ut at det bare er miniatyrmennesker uten pupper som skal ha bikini i år. Ga opp.
Mynona Skrevet 21. mai 2014 #3707 Skrevet 21. mai 2014 Åh forresten - er det du som har laget bacalaoen? Eller er det sånn ferdig i boks fra butikken. Jeg har lurt på om den er god nemlig. Den i gjennomsiktig plastboks.
Aldrisur Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #3708 Skrevet 21. mai 2014 Åh forresten - er det du som har laget bacalaoen? Eller er det sånn ferdig i boks fra butikken. Jeg har lurt på om den er god nemlig. Den i gjennomsiktig plastboks. Den ble laget av gubbeskinnet - og akkurat nå skal jeg spise den. Den både ser godt ut og lukter godt, så da får vi prøve å smake også..... Jeg skryter fælt av Bacalaoen hans, derfor gidder han å lage den, tror jeg. Har ikke smakt den i butikken My, men den ser jo veldig riktig ut der den ligger i boksen sin.
Mynona Skrevet 21. mai 2014 #3709 Skrevet 21. mai 2014 Så snill og flink mann du har da! Ikke noe sushi på sushi-onsdag. Men fisk ble det tydeligvis.
Rofl Skrevet 21. mai 2014 #3710 Skrevet 21. mai 2014 Driver å tømmer frysen så jeg spiser rare ting jeg finner i den 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. mai 2014 #3712 Skrevet 21. mai 2014 Tørr, litt for gammel bolle, med maks to rosiner i her... 1
Mynona Skrevet 21. mai 2014 #3715 Skrevet 21. mai 2014 Tørr, litt for gammel bolle, med maks to rosiner i her... Jeg skal ha nystekt sjokoladebolle til frokost i morgen. Det har jeg hver torsdag 1
Gjest Inggolf Skrevet 21. mai 2014 #3716 Skrevet 21. mai 2014 (endret) Okei, bikinijakt anbefales ikke! Jeh hater speilene i prøverommene - fy flate, sier jeg bare. Men, men, jeg var tøff, og etter en liten slosskamp med speilbildet, klarte jeg å kjøpe et par bikinier. I dag skal vi ha Bacalao. Også jeg som hadde planlagt å slutte og spise..... Bikinishoppping er aldeles kjipt ja Kjøper dem på nett jeg, så slipper jeg å "ufrivillig" se meg selv i bikini fra alle vinkler i alt for godt lys. Men bra at du fant det i dag da! Snart er det jo tid for avreise igjen! hvordan smakte middagen? Endret 21. mai 2014 av Noz 1
Gjest Inggolf Skrevet 21. mai 2014 #3717 Skrevet 21. mai 2014 Jeg skal ha nystekt sjokoladebolle til frokost i morgen. Det har jeg hver torsdag Fin tradisjon da er det noe grunn til at du har dette akkuratt på torsdager?
Mynona Skrevet 21. mai 2014 #3718 Skrevet 21. mai 2014 Fin tradisjon da er det noe grunn til at du har dette akkuratt på torsdager? Fordi da er jeg ikek på jobb der jeg pleier å være, og i gamle dager var det veldig variabelt når vi fikk lunsj. Det kunne gå til kl 14 før vi fikk lunsj, og da gikk jeg innom narvesen på veien å tok med meg boller så jeg hadde noe i magen og ikke døde av sult kl 14. Så har det bare blitt sånn at jeg har fortsatt med det. Selv om lunsj ofte kommer i 11-tiden nå. 1
Aldrisur Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #3719 Skrevet 21. mai 2014 Middagen smakte akkurat som forventet Noz! Nå er de i Oslo.... (og ingen trenger å bemerke at de er gamle....for ingenting kan forandre at jeg elsker musikken og den styggpene sjarmen deres) 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå