Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fine hundene... :rodmer:

Den første hunden fikk meg til å tenke på Hoppe på en varm dag!

Åååå, tenker du var glad i den hunden jeg My! :hjerte:

Okei, bikinijakt anbefales ikke! Jeh hater speilene i prøverommene - fy flate, sier jeg bare. :sukk:

Men, men, jeg var tøff, :krangle: og etter en liten slosskamp med speilbildet, klarte jeg å kjøpe et par bikinier.

I dag skal vi ha Bacalao. :icon_lol: Også jeg som hadde planlagt å slutte og spise..... :ler:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bacalao er kjempegodt! :spise: Det er ingen nedtur å gå opp en størrelse i klær, for nå for tiden

krymper produsentene klærne og skriver samtidig et nummer større størrelse i dem = de passer ikke lengre.

Så det såh! :jepp:

---

Dessuten; hvis du finner litt rabarbra i sommer, så bruk sous vid`en og kos deg!

http://www.cremacafe.no/sousvide/rabarbra-sous-vide-syltetoy-eller-mor

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Å ja, er det sånn det foregår nå for tiden!? :biggrin: Ikke rart man blir frustrert av å prøve klær.

:tommelsmil: Rabarbra ja, nå forsto jeg plutselig hvorfor Herr A ba meg kjøpe rabarbra på torget - hvis de har. ;)

Forøvrig blir (nesten) all mat tilberedt i den Souse Viden for tida. :hoho:

• Liker 1
Skrevet (endret)

HAHA nå gjorde jeg nesten som brukernavnet mitt. Den hunden som fanger sin egen fot for så å ta den med seg er så morsom! :fnise::bond::smilorange::skya::hoppendeglad::hoho:

Endret av Rofl
  • Liker 2
Skrevet

Fine hundene... :rodmer:

Den første hunden fikk meg til å tenke på Hoppe på en varm dag!

Åååå, tenker du var glad i den hunden jeg My! :hjerte:

Okei, bikinijakt anbefales ikke! Jeh hater speilene i prøverommene - fy flate, sier jeg bare. :sukk:

Men, men, jeg var tøff, :krangle: og etter en liten slosskamp med speilbildet, klarte jeg å kjøpe et par bikinier.

I dag skal vi ha Bacalao. :icon_lol: Også jeg som hadde planlagt å slutte og spise..... :ler:

Jaaa, den var jeg glad i. Ikke fullt så gla i da hun badet i gjørme da.. Var så vanskelig å få ren etterpå. Og hele badet var fullt av gjørme etterpå :P

Bikinijakt ja.. Nei, det er en prøvelse. Prøvde jo før påske, men fant ut at det bare er miniatyrmennesker uten pupper som skal ha bikini i år. Ga opp.

Skrevet

Åh forresten - er det du som har laget bacalaoen? Eller er det sånn ferdig i boks fra butikken. Jeg har lurt på om den er god nemlig. Den i gjennomsiktig plastboks.

Skrevet

Åh forresten - er det du som har laget bacalaoen? Eller er det sånn ferdig i boks fra butikken. Jeg har lurt på om den er god nemlig. Den i gjennomsiktig plastboks.

Den ble laget av gubbeskinnet - og akkurat nå skal jeg spise den. :laugh: Den både ser godt ut og lukter godt, så da får vi prøve å smake også.....

Jeg skryter fælt av Bacalaoen hans, derfor gidder han å lage den, tror jeg. :fnise:

Har ikke smakt den i butikken My, men den ser jo veldig riktig ut der den ligger i boksen sin.

Skrevet

Så snill og flink mann du har da! Ikke noe sushi på sushi-onsdag. Men fisk ble det tydeligvis. :)

Skrevet

Driver å tømmer frysen så jeg spiser rare ting jeg finner i den :P

• Liker 1
Skrevet

Salat her :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Tørr, litt for gammel bolle, med maks to rosiner i her... :rodme:

• Liker 1
Skrevet

Du verden! :hoho:

Skrevet

Tørr, litt for gammel bolle, med maks to rosiner i her... :rodme:

Jeg skal ha nystekt sjokoladebolle til frokost i morgen. Det har jeg hver torsdag :jepp:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Bikinishoppping er aldeles kjipt ja :sad:

Kjøper dem på nett jeg, så slipper jeg å "ufrivillig" se meg selv i bikini fra alle vinkler i alt for godt lys.

Men bra at du fant det i dag da! Snart er det jo tid for avreise igjen!

hvordan smakte middagen?

Endret av Noz
  • Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg skal ha nystekt sjokoladebolle til frokost i morgen. Det har jeg hver torsdag :jepp:

Fin tradisjon da :Hehe:

er det noe grunn til at du har dette akkuratt på torsdager?

Skrevet

Fin tradisjon da :Hehe:

er det noe grunn til at du har dette akkuratt på torsdager?

Fordi da er jeg ikek på jobb der jeg pleier å være, og i gamle dager var det veldig variabelt når vi fikk lunsj. Det kunne gå til kl 14 før vi fikk lunsj, og da gikk jeg innom narvesen på veien å tok med meg boller så jeg hadde noe i magen og ikke døde av sult kl 14. Så har det bare blitt sånn at jeg har fortsatt med det. Selv om lunsj ofte kommer i 11-tiden nå.

• Liker 1
Skrevet

Middagen smakte akkurat som forventet Noz! :bolledeig:

:rodmer: Nå er de i Oslo.... :hjerte: (og ingen trenger å bemerke at de er gamle....for ingenting kan forandre at jeg elsker musikken og den styggpene sjarmen deres)

• Liker 2
Skrevet

Spiller de i dag eller i morgen? Skal du dit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...