Rumle Skrevet 19. mai 2018 #37081 Skrevet 19. mai 2018 4 minutter siden, Winza skrev: Hvilken film er det fra? Aner ikke?
Gjest Winza Skrevet 19. mai 2018 #37082 Skrevet 19. mai 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Aner ikke? Sikkert fra 60 tallet
Gjest Winza Skrevet 19. mai 2018 #37084 Skrevet 19. mai 2018 4 minutter siden, Rumle skrev: Hoppe sin bestemor
Mynona Skrevet 19. mai 2018 #37085 Skrevet 19. mai 2018 Jeg rakk butikken manglet bare egg. Omeletten til frokost i dag ble avlyst da det var bare 2 egg igjen i kartongen og det ene hadde knust! Vi som gledet oss til omelett med tacorester til frokost men i morgen! Da prøver vi igjen. 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2018 #37086 Skrevet 19. mai 2018 Jeg vil bare anbefale for dem som liker både iskrem og kake, at fryst sjokoladekake OG fryst ostekake...er dundrende godt! 1
Lille Lerke Skrevet 20. mai 2018 #37087 Skrevet 20. mai 2018 (endret) Vel bevart, nei, bevare meg vel. Ingen i denne tråden er vel moden for oppbevaring av den evige typen? Eller Endret 20. mai 2018 av Lille Lerke 1
FruN Skrevet 20. mai 2018 #37089 Skrevet 20. mai 2018 Er det noen som vet om rødhyll har giftige bær? Mamma mener det, men jeg klarer ikke finne det på nett. Jeg har uansett klippet ned hele 8 (!!!) busker i varierende størrelser i kveld, samt mesteparten av rynkerosene på baksiden... Og delvis skamklippet syrinen Så må jeg bare bli kvitt f***skapet, men det får jeg vel til etterhvert, bsre jeg får lånt henger og bil som kan dra den Jeg ønsker det kunne kommet et firma hit og bare ryddet unna alle gamle hauger av diverse hageavfall og dratt vekk alt jeg ville he bort... Aaah, drømmer! 2
Rumle Skrevet 20. mai 2018 #37090 Skrevet 20. mai 2018 (endret) Er jammen ikke helt sikker jeg Prøvde å google det, men det er så mange forskjellige svar, så jeg tør ikke å uttale meg. Har ingen erfaring med det selv heller. Endret 20. mai 2018 av Rumle
Lille Lerke Skrevet 20. mai 2018 #37091 Skrevet 20. mai 2018 1 time siden, FruN skrev: Er det noen som vet om rødhyll har giftige bær? Mamma mener det, men jeg klarer ikke finne det på nett. Jeg har uansett klippet ned hele 8 (!!!) busker i varierende størrelser i kveld, samt mesteparten av rynkerosene på baksiden... Og delvis skamklippet syrinen Så må jeg bare bli kvitt f***skapet, men det får jeg vel til etterhvert, bsre jeg får lånt henger og bil som kan dra den Jeg ønsker det kunne kommet et firma hit og bare ryddet unna alle gamle hauger av diverse hageavfall og dratt vekk alt jeg ville he bort... Aaah, drømmer! Les på enten giftinformasjonsentralen.no eller fhi.no Fhi kommer opp med pdf dokument og det vet jeg ikke hvordan jeg limer inn link til her. Ser at den er irriterende og absolutt ikke noe for barn å spise. Fornuftig å få den bort. Kan du ikke låne deg en kvern til å lage flis av alt du har klipt ned? 1
Lille Lerke Skrevet 20. mai 2018 #37092 Skrevet 20. mai 2018 Dersom noen er våkne, så er månen ett flott syn på nattehimmelen. 1
Lille Lerke Skrevet 20. mai 2018 #37094 Skrevet 20. mai 2018 Tenkte jeg det ikke, du sitter på månen og spiller og synger. 1
Rumle Skrevet 20. mai 2018 #37095 Skrevet 20. mai 2018 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Tenkte jeg det ikke, du sitter på månen og spiller og synger. Så klart 1
Dr. A. Kula Skrevet 21. mai 2018 #37096 Skrevet 21. mai 2018 Gikk glipp av månen, men et tips til buskklioperen over her er å ta kontakt med den lokale renovasjonstjenesten. Her jeg bor er det mulig å få hentet avfall (større mengder, begrenset antall ganger pr år) gratis, så sjekk der. Kanskje de tilbyr en tjeneste du ikke var klar over? 1
FruN Skrevet 21. mai 2018 #37097 Skrevet 21. mai 2018 5 timer siden, Lille Lerke skrev: Les på enten giftinformasjonsentralen.no eller fhi.no Fhi kommer opp med pdf dokument og det vet jeg ikke hvordan jeg limer inn link til her. Ser at den er irriterende og absolutt ikke noe for barn å spise. Fornuftig å få den bort. Kan du ikke låne deg en kvern til å lage flis av alt du har klipt ned? Det var en ide! Vet ikke om noen som har det, men kan jo bare spørre litt rundt Takk for tips! 4 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Gikk glipp av månen, men et tips til buskklioperen over her er å ta kontakt med den lokale renovasjonstjenesten. Her jeg bor er det mulig å få hentet avfall (større mengder, begrenset antall ganger pr år) gratis, så sjekk der. Kanskje de tilbyr en tjeneste du ikke var klar over? Det tviler jeg på her oppe, selv om det hadde vært kjempefint! De kommer sikkert opp for en viss sum da, men det spørs om er overkommelig akkurat nå Skal ærlig innrømme at det frister å lage «sankthansbål» av det... 1
FruN Skrevet 21. mai 2018 #37098 Skrevet 21. mai 2018 Ser forresten at (rå) rødhyll er giftig, og at man skal kontakte giftinformasjonen om et barn har spist mer enn 10 bær 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. mai 2018 #37099 Skrevet 21. mai 2018 Jeg så på månen i natt jeg også, men den er jo bare såvidt halv på denne tiden. Er det tradisjon for å synge halvmånesanger også? Er Aldri på ferie? 1
Rumle Skrevet 21. mai 2018 #37100 Skrevet 21. mai 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg så på månen i natt jeg også, men den er jo bare såvidt halv på denne tiden. Er det tradisjon for å synge halvmånesanger også? Er Aldri på ferie? Halv, hel, hull i ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå