Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Den nye jappen er vannvittig god.....men sykt dyr, over 50 kr :sjokk:

Jupp .. takk og pris! :laugh:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som virkelig er latterlig dyrt er de små 0.5 liters begerne med iskrem til 70-80 kr :blink: Ja, de er gode, men søren altså, de burde vært flaue over å ta så mye! :raven:

Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Det som virkelig er latterlig dyrt er de små 0.5 liters begerne med iskrem til 70-80 kr :blink: Ja, de er gode, men søren altså, de burde vært flaue over å ta så mye! :raven:

Ja, det er helt sykt, har faktisk sett noen av de som koster en hundrings :frkk:

Skrevet
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Ja, det er helt sykt, har faktisk sett noen av de som koster en hundrings :frkk:

Helt vanvittig!

Men, så lenge det er et marked for det :vetikke:

Gjest Winza
Skrevet

Tenk at for 15 år siden så koster 200g plater bare 20kr

Skrevet
1 time siden, Rumle skrev:

Den bare smeltet i munnen på magisk vis, ikke sant? :vetikke:

:jepp: 

7 minutter siden, Winza skrev:

Tenk at for 15 år siden så koster 200g plater bare 20kr

De har kampanjer i noen butikker med 20kr innimellom. Da pleier jeg å hamstre. Men... de blir spist opp lenge før jeg hadde tenkt at de skulle bli spist opp. 

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

De har kampanjer i noen butikker med 20kr innimellom. Da pleier jeg å hamstre. Men... de blir spist opp lenge før jeg hadde tenkt at de skulle bli spist opp. 

Er så sykt mange å velge mellom 

Gjest supernova_87
Skrevet

Eyh! Den der jappen der er den solgt i Norge!? Fikk vann i munnen nå! Kjente jeg la på meg 2 kg bare av å se det bildet. :fnise:

Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, Rainstorm skrev:

Eyh! Den der jappen der er den solgt i Norge!? Fikk vann i munnen nå! Kjente jeg la på meg 2 kg bare av å se det bildet. :fnise:

Den med nøtter?

Skrevet
28 minutter siden, Rainstorm skrev:

Jaaa! Den er helt ny. Japp smakfull :jepp:

Skrevet
1 time siden, Rumle skrev:

Gikk det fint på skolen og festen etter? :)

Var ikke på noe skole, det er ikke her i bygda lengre (lagt ned i -97). Men vi var på grendehuset, og det var hyggelig :) Følte at noe manglet, men vet ikke helt hva.. HerrN savnet pølser ihvertfall :ler: Jeg fikk ikke sett toget i år, det kan kanskje være tingen :vetikke: 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Mynona skrev:

Kjent problem. :ninja:

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, FruN skrev:

Var ikke på noe skole, det er ikke her i bygda lengre (lagt ned i -97). Men vi var på grendehuset, og det var hyggelig :) Følte at noe manglet, men vet ikke helt hva.. HerrN savnet pølser ihvertfall :ler: Jeg fikk ikke sett toget i år, det kan kanskje være tingen :vetikke: 

Aha i mitt hode så var du på skole :laugh: Ja, rart med det, vi savner nok det vi er vant med :Nikke:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Kjent problem. :ninja:

:laugh:

Skrevet

Underlig det, hvordan man kan overtale seg selv til å synes det er et supert kupp å kjøpe 5 sjokolader til 100,- På nytt og på nytt og på nytt .. :ninja:

• Liker 2
Skrevet

Red-Panda-Jumping-for-Door-Handle.gif?ss

God fredag og helg i tråden :blomst:

• Liker 2
Skrevet (endret)
11 timer siden, Rumle skrev:

Underlig det, hvordan man kan overtale seg selv til å synes det er et supert kupp å kjøpe 5 sjokolader til 100,-
På nytt og på nytt og på nytt .. :ninja:

...og akkurat sånn kommer undertegnede til å fortsette inn i solnedgangen i sitt liv, med et par innstramminger
underveis. Det blir ikke denne helga jaffal, for jeg skal handle pinsehyggeligheter i kveld. :rodmer:  Det gjør meg veldig godt.

Sender en stor hilsen til vår kjære @Zenobia Jeg forstår at viktige ting antagelig pågår ennå og håper at hun ikke
setter seg fast innerst i tunnelen fylt med ord og sammenhengende tråder som skal bli til handling i historien. :klem: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet
23 timer siden, Winza skrev:

Nei man skal høre ufattelig mye rart på kg ;P

Det man leser på KG det tar man med en klype salt og bryr seg ikke ett halvt gram om. Unntaket kan tidvis være lesning i Juballongen, da. :)

17 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg skal ikke si det til noen. Det blir mellom oss. ( :skratte:...le rått av Rumlen når hun ikke ser det)

Å, var det latteren din jeg hørte i timesvid for 17, 16, 15, timer siden :lur:

Og du, vær snill med Rumlen. 

15 timer siden, Rumle skrev:

Aldeles, fullstendig enig. Prisfastsetterne eier ikke folkeskikk, jo. Kunne nesten tro de samarbeidet med @Hoppetaujenta:ler: slik at butikken aldri blir utsolgt for hennes favorittiser. 

Etternølere kommer tassende lenge etter alle andre. god pinsehelg. :vinke:

Så skal all 17. Mai stasen, alle smulene, all oppvasken, alle kleshaugene og alt annet ryddes. Jeg ønsker med hushjelp. :husarbeid:

• Liker 2
Skrevet

Ja, du må være snill med Rumlen, Hoppe! :sleep:

:fnise:

Ser ikke bort i fra at du har rett ang. teorien din om at isprodusentene har laget en avtale med selveste ishopperen! :sjokkert: @Lille Lerke

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg måtte bare inn igjen her, for jeg kom over et nydelig tilbud på nettgarn og det er både billig, slitesterkt og fargerikt i alle retninger, men jeg vet ikke om jeg har lov til å skrive adressen her...har jeg det, @Mynona? Jeg kjenner ikke vedkommende og reklamerer ikke, men får sånn lyst til at strikkere får nyte godt av en god pris på sommergarn. Opprinnelig tynt sokkegarn og pinne nr. 3, men det kan brukes til alt. Babytepper til vogn, genser, lue.... Polyamid 25% og ull 75%  Masse fargeutvalg. :rodmer: 

Avventer svar og legger ut hvis det er lovlig. Ellers er PM en bra mulighet.   :hoppe: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...