Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Winza
Skrevet
15 minutter siden, Rainstorm skrev:

Gratulerer med dagen til alle dere flotte mennesker i ballongen! Med sånne flotte borgere er det ikke rart Norge er et så fint land å bo i. :hjerte:

Jeg får virkelig utfordret angsten og mitt ensomme hjerte når jeg går rundt i byen alene på 17.mai. SÅ mange folk og så er jeg helt alene. Det er rart å se alle som møter kjente, venner som har det fantastisk og familier som er perfekte i sin festlykke. Og jeg som går her og smiler for meg selv, og veiver et ensomt flagg. Men så vet jeg jo samtidig at det er mange som kjenner på det i dag og at alle de blide fjesene kan ha noe annet under. Men så er det også fint. Å se glade mennesker! Å se så flotte mennesker! Korpsmusikk! Og det å godte seg litt (!) over alle de som har klaget på skoene sine (gnagsår) når jeg fremdeles har det greit i mine! Så det er både sårt og godt. 

Takk for at dere er så fine! Hipp hurra! :flagg:

Har angst selv så forstår hvordan du har det :klem1: Jeg kjenner det virkelig på meg at jeg har Aspergers når jeg vandrer rundt i byen og unngår all øyekontakt

Videoannonse
Annonse
Gjest Winza
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Haha...men det var DU som snakket, W. ;)  Jeg så deg nok. 

Kos deg hos bestemor. Hun kan ha noe godt på menyen...? 

Pizza :)

Gjest Winza
Skrevet

Wow i dag har jeg lært noe nytt, man er tydeligvis respektløs, eier ikke sosiale antenner, er uteligger etc hvis man går i vanlige klær på 17 mai... :murvegg: 

Skrevet
1 time siden, FruN skrev:

Gratulerer med dagen!! :flagg: 

Nå er mat smurt, kaffe kokt og kaker kuttet opp, klar for feiring på lokalet :jepp::flagg: 

Til og med fått opp flagget! :ler: 7A327884-32BA-4346-A0E8-09F4ACA6F485.thumb.jpeg.809c12a6c483c3f3cbf2cd854c4a4a24.jpeg

Så flott! Ha en strålende feiring! ❤

1 time siden, Rainstorm skrev:

Gratulerer med dagen til alle dere flotte mennesker i ballongen! Med sånne flotte borgere er det ikke rart Norge er et så fint land å bo i. :hjerte:

Jeg får virkelig utfordret angsten og mitt ensomme hjerte når jeg går rundt i byen alene på 17.mai. SÅ mange folk og så er jeg helt alene. Det er rart å se alle som møter kjente, venner som har det fantastisk og familier som er perfekte i sin festlykke. Og jeg som går her og smiler for meg selv, og veiver et ensomt flagg. Men så vet jeg jo samtidig at det er mange som kjenner på det i dag og at alle de blide fjesene kan ha noe annet under. Men så er det også fint. Å se glade mennesker! Å se så flotte mennesker! Korpsmusikk! Og det å godte seg litt (!) over alle de som har klaget på skoene sine (gnagsår) når jeg fremdeles har det greit i mine! Så det er både sårt og godt. 

Takk for at dere er så fine! Hipp hurra! :flagg:

Takk for at du er så fin ❤ Håper du får en flott dag! 🇳🇴

Skrevet
47 minutter siden, Winza skrev:

Wow i dag har jeg lært noe nytt, man er tydeligvis respektløs, eier ikke sosiale antenner, er uteligger etc hvis man går i vanlige klær på 17 mai... :murvegg: 

Folk må da få lov til å gå i hva de vil på 17 mai, mener jeg. Verden stopper ikke opp fordi det er vår nasjonaldag. Folk skal på jobb osv.

Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, Sola de skrev:

Folk må da få lov til å gå i hva de vil på 17 mai, mener jeg. Verden stopper ikke opp fordi det er vår nasjonaldag. Folk skal på jobb osv.

Enig, ble veldig overrasket over å se hva folk fikk til seg å si i den tråden. Brukere jeg trodde var hyggelige, så feil kan man ta gitt /:

Skrevet
4 minutter siden, Winza skrev:

Enig, ble veldig overrasket over å se hva folk fikk til seg å si i den tråden. Brukere jeg trodde var hyggelige, så feil kan man ta gitt /:

Har du link til tråden?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

De kan jo være hyggelig selv om de mener noe annet enn deg ;)

Gjest Winza
Skrevet
4 minutter siden, Catalina Culès skrev:

De kan jo være hyggelig selv om de mener noe annet enn deg ;)

Er ikke snakk om å mene noe annet, det er måten de sier det på og prater ned på andre. Er faen meg bare kvalmende å se hva folk får lirt av seg der...

Gjest Winza
Skrevet
6 minutter siden, Sola de skrev:

Har du link til tråden?

Når man tror man har lest alt

Gjest Catalina Culès
Skrevet
6 minutter siden, Winza skrev:

Er ikke snakk om å mene noe annet, det er måten de sier det på og prater ned på andre. Er faen meg bare kvalmende å se hva folk får lirt av seg der...

Ok, har ikke lest hele tråden.

Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Ok, har ikke lest hele tråden.

Jeg tror bare jeg skal holde meg unna tråden, jeg kommer til å gi meg selv et slag om jeg fortsetter å la alle de underlige trådene på kg irritere meg :fnise: 

Skrevet

Det finnes bedre ting å gjøre enn å holde seg i utrivelige strøk, Winza. 
Relatert bilde:tommelopp: 

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Det finnes bedre ting å gjøre enn å holde seg i utrivelige strøk, Winza. 
Relatert bilde:tommelopp: 

Jeg velger den røde :)

Skrevet

Heretter blir du kalt for Røde-Winza! :hoppe: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes 17.mai er kjedelig, det er som i Grevinnen og Hovmesteren. Same procedure as every year James.

• Liker 2
Skrevet

Har dere smakt de nye, sure skumseigemennene? De var knallgode!

Gjest Winza
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Har dere smakt de nye, sure skumseigemennene? De var knallgode!

Bilde?

Skrevet
4 minutter siden, Winza skrev:

Bilde?

Laban-ut-p%C3%A5-tur-posen-jeg-kj%C3%B8p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...