Gjest Winza Skrevet 17. mai 2018 #36941 Skrevet 17. mai 2018 15 minutter siden, Rainstorm skrev: Gratulerer med dagen til alle dere flotte mennesker i ballongen! Med sånne flotte borgere er det ikke rart Norge er et så fint land å bo i. Jeg får virkelig utfordret angsten og mitt ensomme hjerte når jeg går rundt i byen alene på 17.mai. SÅ mange folk og så er jeg helt alene. Det er rart å se alle som møter kjente, venner som har det fantastisk og familier som er perfekte i sin festlykke. Og jeg som går her og smiler for meg selv, og veiver et ensomt flagg. Men så vet jeg jo samtidig at det er mange som kjenner på det i dag og at alle de blide fjesene kan ha noe annet under. Men så er det også fint. Å se glade mennesker! Å se så flotte mennesker! Korpsmusikk! Og det å godte seg litt (!) over alle de som har klaget på skoene sine (gnagsår) når jeg fremdeles har det greit i mine! Så det er både sårt og godt. Takk for at dere er så fine! Hipp hurra! Har angst selv så forstår hvordan du har det Jeg kjenner det virkelig på meg at jeg har Aspergers når jeg vandrer rundt i byen og unngår all øyekontakt
Gjest Winza Skrevet 17. mai 2018 #36942 Skrevet 17. mai 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Haha...men det var DU som snakket, W. Jeg så deg nok. Kos deg hos bestemor. Hun kan ha noe godt på menyen...? Pizza
Gjest Winza Skrevet 17. mai 2018 #36943 Skrevet 17. mai 2018 Wow i dag har jeg lært noe nytt, man er tydeligvis respektløs, eier ikke sosiale antenner, er uteligger etc hvis man går i vanlige klær på 17 mai...
Gjest Winza Skrevet 17. mai 2018 #36944 Skrevet 17. mai 2018 Nei man skal høre ufattelig mye rart på kg ;P
Rumle Skrevet 17. mai 2018 #36945 Skrevet 17. mai 2018 1 time siden, FruN skrev: Gratulerer med dagen!! Nå er mat smurt, kaffe kokt og kaker kuttet opp, klar for feiring på lokalet Til og med fått opp flagget! Så flott! Ha en strålende feiring! ❤ 1 time siden, Rainstorm skrev: Gratulerer med dagen til alle dere flotte mennesker i ballongen! Med sånne flotte borgere er det ikke rart Norge er et så fint land å bo i. Jeg får virkelig utfordret angsten og mitt ensomme hjerte når jeg går rundt i byen alene på 17.mai. SÅ mange folk og så er jeg helt alene. Det er rart å se alle som møter kjente, venner som har det fantastisk og familier som er perfekte i sin festlykke. Og jeg som går her og smiler for meg selv, og veiver et ensomt flagg. Men så vet jeg jo samtidig at det er mange som kjenner på det i dag og at alle de blide fjesene kan ha noe annet under. Men så er det også fint. Å se glade mennesker! Å se så flotte mennesker! Korpsmusikk! Og det å godte seg litt (!) over alle de som har klaget på skoene sine (gnagsår) når jeg fremdeles har det greit i mine! Så det er både sårt og godt. Takk for at dere er så fine! Hipp hurra! Takk for at du er så fin ❤ Håper du får en flott dag! 🇳🇴
Sola de Skrevet 17. mai 2018 #36946 Skrevet 17. mai 2018 47 minutter siden, Winza skrev: Wow i dag har jeg lært noe nytt, man er tydeligvis respektløs, eier ikke sosiale antenner, er uteligger etc hvis man går i vanlige klær på 17 mai... Folk må da få lov til å gå i hva de vil på 17 mai, mener jeg. Verden stopper ikke opp fordi det er vår nasjonaldag. Folk skal på jobb osv.
Gjest Winza Skrevet 17. mai 2018 #36947 Skrevet 17. mai 2018 Akkurat nå, Sola de skrev: Folk må da få lov til å gå i hva de vil på 17 mai, mener jeg. Verden stopper ikke opp fordi det er vår nasjonaldag. Folk skal på jobb osv. Enig, ble veldig overrasket over å se hva folk fikk til seg å si i den tråden. Brukere jeg trodde var hyggelige, så feil kan man ta gitt /:
Sola de Skrevet 17. mai 2018 #36948 Skrevet 17. mai 2018 4 minutter siden, Winza skrev: Enig, ble veldig overrasket over å se hva folk fikk til seg å si i den tråden. Brukere jeg trodde var hyggelige, så feil kan man ta gitt /: Har du link til tråden?
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. mai 2018 #36949 Skrevet 17. mai 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Enig, ble veldig overrasket over å se hva folk fikk til seg å si i den tråden. Brukere jeg trodde var hyggelige, så feil kan man ta gitt /: De kan jo være hyggelig selv om de mener noe annet enn deg
Gjest Winza Skrevet 17. mai 2018 #36950 Skrevet 17. mai 2018 4 minutter siden, Catalina Culès skrev: De kan jo være hyggelig selv om de mener noe annet enn deg Er ikke snakk om å mene noe annet, det er måten de sier det på og prater ned på andre. Er faen meg bare kvalmende å se hva folk får lirt av seg der...
Gjest Winza Skrevet 17. mai 2018 #36951 Skrevet 17. mai 2018 6 minutter siden, Sola de skrev: Har du link til tråden? Når man tror man har lest alt
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. mai 2018 #36952 Skrevet 17. mai 2018 6 minutter siden, Winza skrev: Er ikke snakk om å mene noe annet, det er måten de sier det på og prater ned på andre. Er faen meg bare kvalmende å se hva folk får lirt av seg der... Ok, har ikke lest hele tråden.
Gjest Winza Skrevet 17. mai 2018 #36953 Skrevet 17. mai 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Ok, har ikke lest hele tråden. Jeg tror bare jeg skal holde meg unna tråden, jeg kommer til å gi meg selv et slag om jeg fortsetter å la alle de underlige trådene på kg irritere meg
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2018 #36954 Skrevet 17. mai 2018 Det finnes bedre ting å gjøre enn å holde seg i utrivelige strøk, Winza. 1
Gjest Winza Skrevet 17. mai 2018 #36955 Skrevet 17. mai 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Det finnes bedre ting å gjøre enn å holde seg i utrivelige strøk, Winza. Jeg velger den røde
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2018 #36956 Skrevet 17. mai 2018 Heretter blir du kalt for Røde-Winza! 1
Severus Skrevet 17. mai 2018 #36957 Skrevet 17. mai 2018 Jeg synes 17.mai er kjedelig, det er som i Grevinnen og Hovmesteren. Same procedure as every year James. 2
Rumle Skrevet 17. mai 2018 #36958 Skrevet 17. mai 2018 Har dere smakt de nye, sure skumseigemennene? De var knallgode!
Gjest Winza Skrevet 17. mai 2018 #36959 Skrevet 17. mai 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Har dere smakt de nye, sure skumseigemennene? De var knallgode! Bilde?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå