Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jupp .. ikke rart det blir krangler her i verden :P

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Winza
Skrevet

Personen sa jo et ord så da må der være en fasit :)

Skrevet

Lydopptaket var fascinerende, for jeg hører helt tydelig Laurel, og skjønner ikke hvordan andre kan høre Yanny? Det er jo ikke i nærheten engang! :sjokkert:

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet
4 minutter siden, Roadrunner skrev:

Lydopptaket var fascinerende, for jeg hører helt tydelig Laurel, og skjønner ikke hvordan andre kan høre Yanny? Det er jo ikke i nærheten engang! :sjokkert:

Jeg prøvde å høre på det flere ganger også men fortsatt laurel 🤔

Skrevet
22 minutter siden, Roadrunner skrev:

Og jeg mener helt motsatt. Yanny. Høres jo ikke ut som Laurel i det hele tatt. Det er jo vidt forskjellig. :klo: 

• Liker 1
Skrevet

Og nå skal jeg ta med meg mini å kjøpe is. Og skoleboller, og det er deres skyld! :ler: 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Og nå skal jeg ta med meg mini å kjøpe is. Og skoleboller, og det er deres skyld! :ler: 

:fnise:

• Liker 2
Skrevet

Det ble en hel hvetestang :sjenert: 

• Liker 2
Skrevet

Det er et morsomt ord som jeg alltid leser i ett ord, uten H og med en ekstra S i... :fnise: 
Håper den smaker vidunderlig godt for dere alle tre.

Bortsett fra det så går jo katten selvsagt opp trappene. Ikke noe å lure på det. 

• Liker 2
Skrevet

Å i schwarte katta.....jeg så litt lengre på den og nå går den like klart nedover.
    Jeg ser begge deler og må ha fått solstikk.  :daane: 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Forresten, hva hører dere stemmen si her? https://www.tv2.no/underholdning/9861126/

Jeg hører helt tydelig Yanni...:duskedame:Og jeg ser en lyseblå kjole med gull på. 

3 timer siden, Catalina Culès skrev:

Denne da? https://www.tv2.no/a/6782917/ Går katten opp eller ned.?

Jeg sier den går, Ned.

Hos meg så står den helt stille! :ler:

Ler og ler...

1 time siden, Mynona skrev:

Det ble en hel hvetestang :sjenert: 

Mumse i seg før Paul kommer hjem? :fnise:

------------------------------------

Dere er noen raringer alle sammen. :ninuskapus: Jeg har vært på handletur i Sverige og kjøpt inn masse grillmat, veldig glad for å være hjemme igjen,, men herregud det er jo 28 varme grader her! Var bedre å sitte i bilen synes jeg. Og i morgen er det 17. mai og da skulle tempen synke til 15 *sier de*. Blir godt for alle de bunadkledde det. :P

I morgen skal jeg feire sammen med *deler av familien*, først blir det å finne en parkeringsplass :sjokkbla:, så trenge seg fram for å se barnetoget, etter det er det leker, pølser og is på skolen, så skal den lille blondinen danse i borgertoget........:daane:Alt i alt bli det nok en fin og innholdsrik dag. 

Skal være barnevakter i hele pinsehelga og etter det er det bare 4 dager til turen går sydover og 14 dagers ferie. :klem1:

• Liker 2
Skrevet

Laurel

Og opp!

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Laurel

Og opp!

:nori:

• Liker 2
Skrevet

Jeg er snill å venter med hvetestanga til Paul kommer hjem. :jepp: 

det er helt utrolig varmt ja. 29 i skyggen her :daane: lurer på om vi bruker opp sommern nå eller om dette er forsmaken. Jeg håper forsmaken siden det ikke blir noe sommerferietur på oss i år. 

Høres ut som en lang, fin og innholdsrik 17.mai for dere! Vi tar det rolig her hjemme. Paul må jobbe så foreldrene mine kommer en tur hit. Jeg tør ikke reise for langt utenfor hjemme enda :P 

hvor går ferden denne gang da Aldri? 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Sola de skrev:

Høres mer ut som Jerry enn Yanny og Laurel :klo:

:huh:

2 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg er snill å venter med hvetestanga til Paul kommer hjem. :jepp: 

det er helt utrolig varmt ja. 29 i skyggen her :daane: lurer på om vi bruker opp sommern nå eller om dette er forsmaken. Jeg håper forsmaken siden det ikke blir noe sommerferietur på oss i år. 

Høres ut som en lang, fin og innholdsrik 17.mai for dere! Vi tar det rolig her hjemme. Paul må jobbe så foreldrene mine kommer en tur hit. Jeg tør ikke reise for langt utenfor hjemme enda :P 

hvor går ferden denne gang da Aldri? 

Skjønner veldig godt at dere vil kose dere hjemme. Bare mas og trengsel der ute My, og ikke noe hyggelig miljø for sånne minitasser. :)

Det der med *hvordan fordele sommerdagene* har jeg aldri forstått meg noe på. Det får blo som det blir, men håper jo ikke sommeren er over med dette.

Jeg skal til luftballongland, bo på samme hotell som sist og kose meg på stranden rett utenfor. Det beste med syden er aircondition - kanskje? Neida, joda...neida.:laugh: 

• Liker 2
Skrevet

Så deilig!! Strand, kjente omgivelser og aircondition! Det er kanskje ikke voldsomt varmt enda, siden det er tidlig på sesongen. Så det er kanskje «bare» deilig sommervarme nå? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Så deilig!! Strand, kjente omgivelser og aircondition! Det er kanskje ikke voldsomt varmt enda, siden det er tidlig på sesongen. Så det er kanskje «bare» deilig sommervarme nå? 

Kikket etter i værmeldingen nå, og akkurat i disse dager ligger tempen på mellom 24 og 26. Så får vi se hvordan det utvikler seg. 

Vi har muligheten til badestrand her hjemme også, men herlighet så masse mennesker overalt. :mynona: Det er ikke særlig fristende synes jeg. Alt er liksom lagt til rette for varme dager *der nede*. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...