Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, FruN skrev:

Noen som har tips til hvordan få opp monsterrøtter? :sinna: Stor i omkrets, sikkert større nedover..og en del stein under.... :dry: Gjøre kort prosess og leie inn minigraver? :filer:

Brenne de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, FruN skrev:

Noen som har tips til hvordan få opp monsterrøtter? :sinna: Stor i omkrets, sikkert større nedover..og en del stein under.... :dry: Gjøre kort prosess og leie inn minigraver? :filer:

Eller som i ødemarkens menn på tv, brukte de en eller annen miks og så skjøt de på den og vips ingen røtter.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Rumle skrev:

:fnise: Nei, altså jeg tror rett og slett ikke jeg kan? Jeg har ikke så godt dybdesyn, tror det kanskje har noe med det å gjøre :jepp:

Kanskje øynene dine har kort avstand seg imellom slik at dybdeeffekten reduseres.

Konklusjon; @Rumle er trangsynt! :fnise:

3 timer siden, FruN skrev:

Gubben og gamla lå og dro

Og ikkje fekk opp rota, 

Men hadde vi hatt han einball her

Så hadde vi fått opp rota

Og einball kom, og einball drog

Og gubben og gamla og einball drog

Men fekk ikkje opp rota

.. 

Konklusjon; bruk Minigraver 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Kanskje øynene dine har kort avstand seg imellom slik at dybdeeffekten reduseres.

---

Ja, kanskje du er inne på noe der :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Langtifra. Rumlen er vidunderlig i hele sitt vesen hun. :jepp:  Nemlig.

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Typisk, kom for sent til isen :sur: Kunne egentlig hatt en BigDeal :sukk:

Skrevet

Jeg har nettopp smakt Wanted kronesisen med salt karamell .. Milde himmel, sier bare jeg :daane:

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøver å overtale Paul til å gå å kjøpe is... men han er så opptatt av noe annet at han er vanskelig å få med. Jeg har jo satt meg som mål å smake på alle småisene ASAP! Har vel prøvd rundt 6-7 stk siden permisjonen startet. Mange igjen. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Jeg prøver å overtale Paul til å gå å kjøpe is... men han er så opptatt av noe annet at han er vanskelig å få med. Jeg har jo satt meg som mål å smake på alle småisene ASAP! Har vel prøvd rundt 6-7 stk siden permisjonen startet. Mange igjen. 

For et nydelig målsetning :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

For et nydelig målsetning :ninuskapus:

Man må jo ha et mål med trillingen :ler: 

• Liker 2
Skrevet

Jaaa! Og bedre kan det vel ikke bli :ler: 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
10 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg har nettopp smakt Wanted kronesisen med salt karamell .. Milde himmel, sier bare jeg :daane:

Den smakte jeg også her om dagen, farlig god.

Skrevet
Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Den smakte jeg også her om dagen, farlig god.

Jaaa, ikke sant? Er noe med den salte karamellen altså .. digger at de ikke hadde spart på den heller! Blir nok gjenkjøp av den, ja :Nikke:

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Mynona skrev:

Man må jo ha et mål med trillingen :ler: 

:hakeslepp: Ble det trillinger! :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

:hakeslepp: Ble det trillinger! :sjokkert:

Jeg så noen med trillingvogn her om dagen faktisk. Skrekk og gru!! Holder i massevis med en! 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Mynona skrev:

Brenne de?

Fristende :ler: 

4 timer siden, Sola de skrev:

Eller som i ødemarkens menn på tv, brukte de en eller annen miks og så skjøt de på den og vips ingen røtter.

Hmmm..det er mange jegere her oppe som kanskje vil ha skytetrening :lur::ler: 

3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Og ikkje fekk opp rota, 

Men fekk ikkje opp rota

.. 

Får prøve litt til, så får jeg snakke med naboen om kostnaden om det ikke går :) 

• Liker 3
Skrevet
På 14.5.2018 den 14.07, Hoppetaujenta skrev:

God tur, Aldri. :goodbye:  Et "schwusch" er omtrent som en trampoline med påfølgende flytur ut av tråder og KG. 
Virker hver gang nesten. *fnis* 

Det virket bra på meg også! :jepp: Fikk en lengre flytur enn det som er vanlig - fant liljekonvall til og med.:hjerter: 

22 timer siden, FruN skrev:

@Rumle jeg rakk det! 5D28E1D5-4BFE-49AC-985B-D4CDEA327D28.thumb.jpeg.47387b3e35b96465c4bff324cdc28000.jpeg

For en koselig jakke FruN. :hjerte:  Nå blir lillebror staselig på 17.mai :babygutt:

21 timer siden, Rumle skrev:

Imponert over at du kan være her samtidig som du .. zzz .. Er det slikt man lærer som Guru, mon tro? :ninuskapus:

Enig, hun imponerer stadig med de merkeligste greier og ting. :fnise:

10 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Meditasjonsmulighet allerede nå...hva er dette? 
Image of the week

Ser tusenvis av par som danser disco jeg. :laugh:

6 timer siden, Mynona skrev:

Brenne de?

Ha-ha... uff :heks:

6 timer siden, Sola de skrev:

Duverden! :sjokkbla: Dynamittmiks?:trampe::ler:

5 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Og ikkje fekk opp rota, 

Men fekk ikkje opp rota

.. 

:digge:

3 timer siden, Catalina Culès skrev:

Typisk, kom for sent til isen :sur: Kunne egentlig hatt en BigDeal :sukk:

Jeg kom også for sent - en til deg :essen2: og en til meg :essen2:

3 timer siden, Mynona skrev:

Mmmm, nå er isen/e best også. :sikle: Kommer vel helt nylaget fra isfabrikkene om dagen. 

-----------------------------------------

Jeg orker egentlig ingen ting. Der så fryktelig varmt i huset vårt :svett: Sola har så vidt gått ned her, og til tross for både utvendige persienner, en diger markise og full gjennomtrekk, må jeg bare klage litt allikevel. Det er lov å klage dermed basta.  

Har vært på shopping i dag og ordnet meg litt nye sommerklær. Det var deilig så lenge jeg holdt meg inni butikkene.

En dusj nå skal bli fint. :duskedame:

• Liker 1
Skrevet

Er så varmt her også :daane:Kjekt med nye sommerklær da :Nikke:

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet (endret)
3 timer siden, Mynona skrev:

Jeg så noen med trillingvogn her om dagen faktisk. Skrekk og gru!! Holder i massevis med en! 

Eller åttlinger og så har dem alle kollik O:

1 time siden, Aldrisur skrev:

Det virket bra på meg også! :jepp: Fikk en lengre flytur enn det som er vanlig - fant liljekonvall til og med.:hjerter: 

For en koselig jakke FruN. :hjerte:  Nå blir lillebror staselig på 17.mai :babygutt:

Enig, hun imponerer stadig med de merkeligste greier og ting. :fnise:

Ser tusenvis av par som danser disco jeg. :laugh:

Ha-ha... uff :heks:

Duverden! :sjokkbla: Dynamittmiks?:trampe::ler:

:digge:

Jeg kom også for sent - en til deg :essen2: og en til meg :essen2:

Mmmm, nå er isen/e best også. :sikle: Kommer vel helt nylaget fra isfabrikkene om dagen. 

-----------------------------------------

Jeg orker egentlig ingen ting. Der så fryktelig varmt i huset vårt :svett: Sola har så vidt gått ned her, og til tross for både utvendige persienner, en diger markise og full gjennomtrekk, må jeg bare klage litt allikevel. Det er lov å klage dermed basta.  

Har vært på shopping i dag og ordnet meg litt nye sommerklær. Det var deilig så lenge jeg holdt meg inni butikkene.

En dusj nå skal bli fint. :duskedame:

Nå ser jeg det på bildet etter at du nevnte det :P smart du :) Jeg så bare en person :P

Endret av Winza
Skrevet (endret)

Jeg lurer på hva @FruN har planer om å bake til 17.mai? :plystre:

Endret av Rumle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...