Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når alle på forumet blir Guruer...blir det stille her tror jeg. Alle skal meditere under hver sin busk. :opplyser: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Meditasjonsmulighet allerede nå...hva er dette? 
Image of the week

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet

I det abstrakte bildet gjemmer det seg et bilde og når du oppdager det sier du....aha...DET var det jo! :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Aha nei sånt kan jeg ikke se vanligvis.

Skrevet

Men denne gangen kommer det til å gå bedre. Slapp av foran bildet, pust rolig og se sånn som du gjør
når du "faller i staver". Stirrer på noe, men vet det ikke selv liksom? :jepp:  

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Men denne gangen kommer det til å gå bedre. Slapp av foran bildet, pust rolig og se sånn som du gjør
når du "faller i staver". Stirrer på noe, men vet det ikke selv liksom? :jepp:  

:fnise: Nei, altså jeg tror rett og slett ikke jeg kan? Jeg har ikke så godt dybdesyn, tror det kanskje har noe med det å gjøre :jepp:

Skrevet

Å. Stakkars deg da. Vil det si at du går rundt og bare ser fem cm dypt i livet generelt? :klo: 

Skrevet
1 time siden, Rumle skrev:

Jøss! Så gøy! Skal du ha sånn lasaaang sløyfe da? :ler: Eller er det bare en bergensk greie kanskje .. Høres ut som det kan bli hyggelig da :)

Jeg jobber meg fremover i åndesløs spenning mot Guru-statusen :opplyser:

Neei, blir nok ikke det :ler: Er uansett bare de lokale, blir neppe mer enn 100 stk ;) Men hyggelig satser vi på at det blir! :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Å. Stakkars deg da. Vil det si at du går rundt og bare ser fem cm dypt i livet generelt? :klo: 

:fnise: neida, eller kanskje litt, men jeg føler jeg har mer dybdesyn enn jeg har, det er vanskelig å forklare. Men, merker det spesielt på enkelte ting, som sånne bilder og av og til når jeg skal vurdere avstand.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, FruN skrev:

Neei, blir nok ikke det :ler: Er uansett bare de lokale, blir neppe mer enn 100 stk ;) Men hyggelig satser vi på at det blir! :jepp: 

Ja, klart det blir gøy! :) 

Skrevet

Noen som har tips til hvordan få opp monsterrøtter? :sinna: Stor i omkrets, sikkert større nedover..og en del stein under.... :dry: Gjøre kort prosess og leie inn minigraver? :filer:

Gjest Winza
Skrevet (endret)
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Meditasjonsmulighet allerede nå...hva er dette? 
Image of the week

Fant det :)

Spoiler

B7AC5149-E744-4E00-BAB2-C2937F4C0884.jpeg.167fd46ea4c698de4b6be2443946c06b.jpeg

Et ansikt

Endret av Winza
Skrevet

Forsåvidt rett Winza, men helt feil. ;) 

Gjest Winza
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Forsåvidt rett Winza, men helt feil. ;) 

Hvordan kan man ha rett og feil samtidlig? :klo:

Skrevet

Fordi man kan se mange småting i et abstrakt bilde som vi kjenner igjen som noe vi syns er kjent,
men hemmeligheten ved de bildene er at det er et stort bilde bak alt virrvarret. 

Nå kan jeg fortelle at live-cam viser at det er bra vær og ingen køer i Ullared. Passelig få folk altså. :) 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, FruN skrev:

Noen som har tips til hvordan få opp monsterrøtter? :sinna: Stor i omkrets, sikkert større nedover..og en del stein under.... :dry: Gjøre kort prosess og leie inn minigraver? :filer:

Har du anledning til det så er jo det fristende, eller så blir det vel å hakke og spade de frem :P

Skrevet

Krone is Non StopBig DealFriskis Appelsin/JordbærSoft Shake JordbærForsyn dere. :) 

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, Rumle skrev:

Har du anledning til det så er jo det fristende, eller så blir det vel å hakke og spade de frem :P

Bleh...

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Krone is Non StopBig DealFriskis Appelsin/JordbærSoft Shake JordbærForsyn dere. :) 

*mumse is i varmen*

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...