Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
7 minutter siden, FruN skrev:

Hvordan er det med deg for tiden? Oppslukt av planter og (forhåpentligvis) fint vær?

Oppslukt av planter er jeg visst året rundt :fnise: Men, ja litt ekstra nå :Nikke: Mye å gjøre! Nydelig vær for tiden, nesten for varmt! 25 i dag, men i morgen skal visst temperaturen dale kraftig pluss at det skal pøse ned :P

Hvordan går det med deg da? :) Har du fått fjernet de vekstene du ville ha bort? Har glemt hva det var! :P

Endret av Rumle
Videoannonse
Annonse
Skrevet

image.jpg

Jeg laget en tegning

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Rumle skrev:

Oppslukt av planter er jeg visst året rundt :fnise: Men, ja litt ekstra nå :Nikke: Mye å gjøre! Nydelig vær for tiden, nesten for varmt! 25 i dag, men i morgen skal visst temperaturen dale kraftig pluss at det skal pøse ned :P

Hvordan går det med deg da? :) Har du fått fjernet de vekstene du ville ha bort? Har glemt hva det var! :P

Nei, er ikke ferdig.. Det er to skogssjegg-busker til, to busker som visstnok har giftige bær og to busker som ligner nyperoser, men ikke er det. Med andre ord; nesten alt av planter i hagen :fnise: Men det meste er svartelistet, og giftige bær har jeg ikke lyst til at ungene skal prøvesmake :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

Nei, er ikke ferdig.. Det er to skogssjegg-busker til, to busker som visstnok har giftige bær og to busker som ligner nyperoser, men ikke er det. Med andre ord; nesten alt av planter i hagen :fnise: Men det meste er svartelistet, og giftige bær har jeg ikke lyst til at ungene skal prøvesmake :fnise: 

Forstår, da er det nok best å få de bort, ja :Nikke:

Gjest Winza
Skrevet
2 timer siden, Severus skrev:

image.jpg

Jeg laget en tegning

Den var fin :) 

Skrevet
1 time siden, Lille Lerke skrev:

:vinke:

Heiiii! :hoppe: Det var lenge siden? Hvordan går det? :)

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Rumle skrev:

Heiiii! :hoppe: Det var lenge siden? Hvordan går det? :)

Hei. Lerka har det bra. Og Rumle? 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Hei. Lerka har det bra. Og Rumle? 

Bra :)

Ikke så verst her!

Skrevet

God fredag og helg i ballongen :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Er det fredag alt?! Alle dager er like her, så jeg aner ikke hvilke dager det er. Så vi glemte å handle på onsdag så godt vi bor sentralt så vi kan ha take away til middag :ler:  

men i dag må vi handle! Ikkeno middag og ikkeno brød. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Mynona skrev:

Er det fredag alt?! Alle dager er like her, så jeg aner ikke hvilke dager det er. Så vi glemte å handle på onsdag så godt vi bor sentralt så vi kan ha take away til middag :ler:  

men i dag må vi handle! Ikkeno middag og ikkeno brød. 

Du har en bra unnskyldning da :ninuskapus: Verre med oss andre tankeløse :P

Hvordan står det til med Mini-My?

Skrevet
9 minutter siden, Rumle skrev:

Du har en bra unnskyldning da :ninuskapus: Verre med oss andre tankeløse :P

Hvordan står det til med Mini-My?

Mini-My ligger å sover under tante Aldri-pleddet og har det fint. Hun var jo veldig mini da hun ble født, men nå har hun blitt tjukkere heldigvis :) Men hun heter ikkeno enda. Også driver hun å bytter hårfarge. :ler: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Mini-My ligger å sover under tante Aldri-pleddet og har det fint. Hun var jo veldig mini da hun ble født, men nå har hun blitt tjukkere heldigvis :) Men hun heter ikkeno enda. Også driver hun å bytter hårfarge. :ler: 

Jøss, det var tidlig å begynne med forskjellige hårfarger :fnise: Så bra at hun legger på seg og har det fint :jepp: Alt vel med deg også? :)

Skrevet
3 minutter siden, Rumle skrev:

Jøss, det var tidlig å begynne med forskjellige hårfarger :fnise: Så bra at hun legger på seg og har det fint :jepp: Alt vel med deg også? :)

Hun var veldig mørk da hun var ny, og nå blir manken sakte lysere. Kanskje hun blir blond? :ler: 

Ja, føler meg ganske fin form nå. Tror jeg har bristet halebeinet da, så det er vondt å sitte og gå. Men ellers bra. Og trøtt akkurat nå. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Hun var veldig mørk da hun var ny, og nå blir manken sakte lysere. Kanskje hun blir blond? :ler: 

Ja, føler meg ganske fin form nå. Tror jeg har bristet halebeinet da, så det er vondt å sitte og gå. Men ellers bra. Og trøtt akkurat nå. 

Så morsomt at det kan forandres så fort :jepp:

Au, det høres ikke noe særlig ut :unsure:

Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Så morsomt at det kan forandres så fort :jepp:

Au, det høres ikke noe særlig ut :unsure:

Ja, vi ser forandringen nesten fra dag til dag. Og jeg lurer på hvordan det er mulig sånn biologisk sett. Hår bytter jo ikke farge liksom, det vokser jo bare ut nye hår i ny farge. Gjør det ikke? Eksisterende hår bytter ikke farge om det ikke blir solbleket eller farget? :klo: 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Mynona skrev:

Ja, vi ser forandringen nesten fra dag til dag. Og jeg lurer på hvordan det er mulig sånn biologisk sett. Hår bytter jo ikke farge liksom, det vokser jo bare ut nye hår i ny farge. Gjør det ikke? Eksisterende hår bytter ikke farge om det ikke blir solbleket eller farget? :klo: 

Ja, det har du rett i, jeg aner jammen ikke :vetikke:

Skrevet

@Mynona, hun heter jo lille-my (for oss)!

Ellers har dere vel 6 måneder før navnet skal være registrert hos myndighetene.

Hørtes vondt ut med halebeinet, god bedring.

Angående hårfargeskifte, har jeg hørt om tilfeller der man har fått grått hår over natten, men kjenner ikke til dette nok til å kunne bekrefte at det faktisk har skjedd så bokstavelig. Dog var dette noe som ble diskutert etter at en av personene i Twin Peaks nettopp fikk grått hår over natten. Så mistenker at fargestoffer i hår kan påvirkes hurtig. Håret blekner jo av soling, og "grønnes"  av bading i klorvann.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...