Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oijj....jeg setter meg ved siden av dere og blir forbannet jeg også. Innkjøp av full overvåkningsutstyr med god kvalitet neste innkjøp, Aldri? Sett opp lapp på stolper og la vedkommende få dårlig samvittighet. :( 

Jo, det var kurong det het. :jepp:  En slags fattigmannsbiljard som tok lite plass og det var jo bra når hytta var liten, men veldig morsomt i barndommen kan jeg huske. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Klart vi spiller kupong

I Aldris Juballong

Selv om blomstene mangler

Så er vi flere her som rangler 

Men sinte kan vi altså bli

Og stakkars, stakkars de

Som tuller med ballongens mannskap

Er utelukket fra det gode selskap!

Endret av Dr. A. Kula
  • Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Aldrisur skrev:

Enig med deg @Salka, det var en fryktelig tragedie, og sikkert ennå mer for deg siden du har slekt på stedet.

Poff så ble det sommer! :rodmer: Noen synes visst at blomsterbedet mitt ble litt for fristende å kikke på, så de har like godt forsynt seg med blomster og laget seg en fin bukett! :kjempesinna:Håper de nyter den til fulle i sitt eget hjem.

Ikke ofte jeg blir skikkelig forbannet, men nå ble jeg det altså. 

Ellers så går dagene fort synes jeg. Var på utkikk etter en stang til hånd(gress)klipperen min, men endte opp med å kjøpe en flunkende ny. Ble litt dyrere enn jeg hadde tenkt meg, men skitt...:sjarmor:den var veldig god å bruke. Nå ser det i hvert fall stelt og pent ut i hagen til 17. mai. Mangler bare blomstene. 

Huff, ja. :trist: Jeg kjente ingen av de som omkom, men slekta mi i Brønnøysund kjente flere. Jeg har flydd dit mange ganger med Widerøe. Lenge siden jeg har flydd til br.sund nå da, har stort sett kjørt bil. Jeg har vært på Torghatten og, men det var etter ulykken. 

Den dokumentaren gjorde stort inntrykk på meg, for jeg drømte nemlig om det i natt. Dokumentaren var veldig bra, anbefales på det sterkeste å se den. Den ligger på NRK.no. 

Fy fader, det er det frekkeste! Hva slags folk er det som går i Hagen til andre og stjeler blomster? Jeg hadde blitt fly forbanna. Håper de blomstene de stjal er visner fort, præhæhæ. 

@Catalina Culès, føler med deg ang AB. Ikke moro når de holder på sånn. Skulle ønske den funksjonen kunne fjernes fra de fleste underforumene. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Oijj....jeg setter meg ved siden av dere og blir forbannet jeg også. Innkjøp av full overvåkningsutstyr med god kvalitet neste innkjøp, Aldri? Sett opp lapp på stolper og la vedkommende få dårlig samvittighet. :( 

Jo, det var kurong det het. :jepp:  En slags fattigmannsbiljard som tok lite plass og det var jo bra når hytta var liten, men veldig morsomt i barndommen kan jeg huske. 

Koselig med sånne gammeldagse spill synes jeg. :ninuskapus:

Jaaa, plutselig så visste jeg hva jeg ønsket meg til bursdagen min! Sånn ringeklokke der man kan se hvem som beveger seg utenfor døra og i hagen. :yvonne:

8 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Klart vi spiller kupong

I Aldris Juballong

Selv om blomstene mangler

Så er vi flere her som rangler 

Men sinte kan vi altså bli

Og stakkars, stakkars de

Som tuller med ballongens mannskap

Er utelukket fra det gode selskap!

:nordvesta:Hurraaaa! Du er jo helt fantastisk til å dikte Dr. A. Kula! :klappe:

Ble nesten i godt humør jeg. :fnise:

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Salka skrev:

Huff, ja. :trist: Jeg kjente ingen av de som omkom, men slekta mi i Brønnøysund kjente flere. Jeg har flydd dit mange ganger med Widerøe. Lenge siden jeg har flydd til br.sund nå da, har stort sett kjørt bil. Jeg har vært på Torghatten og, men det var etter ulykken. 

Den dokumentaren gjorde stort inntrykk på meg, for jeg drømte nemlig om det i natt. Dokumentaren var veldig bra, anbefales på det sterkeste å se den. Den ligger på NRK.no. 

Fy fader, det er det frekkeste! Hva slags folk er det som går i Hagen til andre og stjeler blomster? Jeg hadde blitt fly forbanna. Håper de blomstene de stjal er visner fort, præhæhæ. 

@Catalina Culès, føler med deg ang AB. Ikke moro når de holder på sånn. Skulle ønske den funksjonen kunne fjernes fra de fleste underforumene. 

Veldig bra dokumentar. Jeg fikk også sett den her om dagen. 

Ha-ha, ja jeg tror de visner fort. :nori: Tulipanene har ikke så lang levetid inne som ute. 

Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Veldig bra dokumentar. Jeg fikk også sett den her om dagen. 

Ha-ha, ja jeg tror de visner fort. :nori: Tulipanene har ikke så lang levetid inne som ute. 

Så bra. Alle burde se den, den er veldig viktig. 

Haha, da kan de sitte der med skjegget i postkassa. :laugh: Frekke fantepakk altså. Neste gang gjemmer du deg med en gigantisk vannpistol (vanngevær?) og spruter dem ned! 

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Aldrisur skrev:

Koselig med sånne gammeldagse spill synes jeg. :ninuskapus:

Jaaa, plutselig så visste jeg hva jeg ønsket meg til bursdagen min! Sånn ringeklokke der man kan se hvem som beveger seg utenfor døra og i hagen. :yvonne:

:nordvesta:Hurraaaa! Du er jo helt fantastisk til å dikte Dr. A. Kula! :klappe:

Ble nesten i godt humør jeg. :fnise:

Så godt å få spre litt glede i all frustrasjonen. 

Men, jeg når jo ikke @Jerry Lee til anklene en gang når det kommer til dikt og rim.

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, Salka skrev:

Så bra. Alle burde se den, den er veldig viktig. 

Haha, da kan de sitte der med skjegget i postkassa. :laugh: Frekke fantepakk altså. Neste gang gjemmer du deg med en gigantisk vannpistol (vanngevær?) og spruter dem ned! 

*Ta på meg min skumleste klovnemaske og gjemme meg i buskene*. :yvonne:

e6186a6009f65539c4b6e4701b9a27f9.gif

Ble nesten skremt selv jeg! :laugh:

1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Men, jeg når jo ikke @Jerry Lee til anklene en gang når det kommer til dikt og rim.

Dere er flinke på hver deres måte. :engel: Foråsidetsånn. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

*Ta på meg min skumleste klovnemaske og gjemme meg i buskene*. :yvonne:

e6186a6009f65539c4b6e4701b9a27f9.gif

Ble nesten skremt selv jeg! :laugh:

Dere er flinke på hver deres måte. :engel: Foråsidetsånn. 

Iiiiiiiiiiiiiiiik! :link:

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Å, hold opp'a...!   :rodme:   Jeg fjoller jo bare.

• Liker 2
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Å, hold opp'a...!   :rodme:   Jeg fjoller jo bare.

Men du fjoller med kløkt, stil og eleganse!

(og masse humor av ymse slag :fnise:

Endret av Dr. A. Kula
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Men du fjoller med kløkt, stil og eleganse!

(og masse humor av ymse slag :fnise:

Hmm...høh   :rodme: (igjen!)   ...men takk, da, Herr Doktor.   :)

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, FruN skrev:

:hallo::tekola:

Hei på deg :) Hva strikker du på om dagen? 

Skrevet
16 minutter siden, Rumle skrev:

Hei på deg :) Hva strikker du på om dagen? 

Heihei! Jeg prøver å få ferdig en jakke til guttungen, skal liksom ha den på 17.mai :eeeh: Er over halvveis da! :ler: 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, FruN skrev:

Heihei! Jeg prøver å få ferdig en jakke til guttungen, skal liksom ha den på 17.mai :eeeh: Er over halvveis da! :ler: 

Oi, tror du det går? :P

Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Oi, tror du det går? :P

Jeg rakk å strikke samme jakke, bare større, til jentungen før dåpens hans. Så kanskje :ler: Er bare å sy sammen når den er ferdig strikket da, ingen videre montering enn det :) 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, FruN skrev:

Jeg rakk å strikke samme jakke, bare større, til jentungen før dåpens hans. Så kanskje :ler: Er bare å sy sammen når den er ferdig strikket da, ingen videre montering enn det :) 

Da går det sikkert! :jepp:

Skrevet
11 minutter siden, Rumle skrev:

Da går det sikkert! :jepp:

Hvordan er det med deg for tiden? Oppslukt av planter og (forhåpentligvis) fint vær?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...