Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 timer siden, Rumle skrev:

Er de hemmelighetstemplet?! 

Ja, jeg sa jo det. Veldig sjelden. :jepp: 

2 timer siden, Winza skrev:

Kiling er tortur 

Ikke når den bedrives med kjærlige og bestemte hender. :lur: 

58 minutter siden, Sola de skrev:

Du @Hoppetaujenta Den sjekkereplikken må du ta i bruk. 

Aldri i verden om jeg sier sånne ting til noen.  :phaedra:  

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor er jeg en grepa kar!

• Liker 3
Skrevet

"Grip fisken!" som det heter i et utmerket ordtak. :jepp: 

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja, jeg sa jo det. Veldig sjelden. :jepp: 

Ikke når den bedrives med kjærlige og bestemte hender. :lur: 

Aldri i verden om jeg sier sånne ting til noen.  :phaedra:  

Det er tortur samma faen :hoho:

Skrevet
På 6. mai 2018 den 19.08, Winza skrev:

Er det noen her som er gamle nok til å huske Widerøe flystyrten fra 1988? Jeg ser de prater om det på TV i dag i forbindelse med en dokumentar. Jeg var ikke født enda da så jeg hørte ikke om det før noen år siden, hører at 5 av de var mor, far og 3 barn :(

Jeg sitter og ser på dokumentaren på NRK2 nå, det er helt grusomt. Jeg husker ulykken selv om jeg ikke var fylt 5 år enda. Har familie i Brønnøysund, er nok derfor jeg husker det så godt, men jeg har jo blitt fortalt det i ettertid og. Har flydd dit mange ganger både fra Fornebu, Gardermoen og Værnes.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Hei

:vinke:

Skrevet

Jeg husker dette fra min barndoms hytteturer til onkelen min. Noen som har spilt og vet hva det heter også?
250px-Carrom.jpg Jeg vet det, så er det sagt. :) 

• Liker 3
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg husker dette fra min barndoms hytteturer til onkelen min. Noen som har spilt og vet hva det heter også?

Jeg husker det! Men, kan ikke huske navnet på det :klo:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Er det ikke Kurong da Hoppe?

Så koselige vårbilder @FruN :ninuskapus:

Herlig sjekkereplikk @Winza:fnise:

Enig med deg @Salka, det var en fryktelig tragedie, og sikkert ennå mer for deg siden du har slekt på stedet.

@Catalina Culès, jeg føler med deg ang. AB. Spesielt ille er det når de henviser til tidligere innlegg man har skrevet og får hele ens personlighet til å virke negativ. :frkk: Ikke noe gøy.

Håper resten av dere også lever i beste velgående og har det bra. 

Poff så ble det sommer! :rodmer: Noen synes visst at blomsterbedet mitt ble litt for fristende å kikke på, så de har like godt forsynt seg med blomster og laget seg en fin bukett! :kjempesinna:Håper de nyter den til fulle i sitt eget hjem.

Ikke ofte jeg blir skikkelig forbannet, men nå ble jeg det altså. 

Ellers så går dagene fort synes jeg. Var på utkikk etter en stang til hånd(gress)klipperen min, men endte opp med å kjøpe en flunkende ny. Ble litt dyrere enn jeg hadde tenkt meg, men skitt...:sjarmor:den var veldig god å bruke. Nå ser det i hvert fall stelt og pent ut i hagen til 17. mai. Mangler bare blomstene. 

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Enig med deg @Salka, det var en fryktelig tragedie, og sikkert ennå mer for deg siden du har slekt på stedet.

@Catalina Culès, jeg føler med deg ang. AB. Spesielt ille er det når de henviser til tidligere innlegg man har skrevet og får hele ens personlighet til å virke negativ. :frkk: Ikke noe gøy.

Poff så ble det sommer! :rodmer: Noen synes visst at blomsterbedet mitt ble litt for fristende å kikke på, så de har like godt forsynt seg med blomster og laget seg en fin bukett! :kjempesinna:Håper de nyter den til fulle i sitt eget hjem.

Ellers så går dagene fort synes jeg. Var på utkikk etter en stang til hånd(gress)klipperen min, men endte opp med å kjøpe en flunkende ny. Ble litt dyrere enn jeg hadde tenkt meg, men skitt...:sjarmor:den var veldig god å bruke. Nå ser det i hvert fall stelt og pent ut i hagen til 17. mai. Mangler bare blomstene. 

Dette har gjort det umulig for meg å kunne være aktiv i de fleste tråder hvor ab er tillatt..

Skrevet
17 minutter siden, Aldrisur skrev:

Poff så ble det sommer! :rodmer:Noen synes visst at blomsterbedet mitt ble litt for fristende å kikke på, så de har like godt forsynt seg med blomster og laget seg en fin bukett! :kjempesinna:Håper de nyter den til fulle i sitt eget hjem.

:hakeslepp: Hva er det som feiler folk?! Jeg hadde eksplodert! :raven:

Det var vel ikke de nydelige pinseliljene vel?

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, Winza skrev:

Dette har gjort det umulig for meg å kunne være aktiv i de fleste tråder hvor ab er tillatt..

Ja, det ødelegger mye gleden av å være her. 

Akkurat nå, Rumle skrev:

:hakeslepp: Hva er det som feiler folk?! Jeg hadde eksplodert! :raven:

Det var vel ikke de nydelige pinseliljene vel?

Pinseliljer, tulipaner, hyasinter og hele faderullan! Ja, jeg fikk lyst til å grine Rumle - veldig dårlig gjort. Jeg prøver å se for meg at det er ei lita tulle som har gjort det, en som ikke har lært seg forskjell på hage- og villblomster ennå.

Vet jeg høres naiv ut, men om jeg ser for meg at det er voksne mennesker, blir jeg aldeles morderisk! :trampe:

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja, det ødelegger mye gleden av å være her. 

Pinseliljer, tulipaner, hyasinter og hele faderullan! Ja, jeg fikk lyst til å grine Rumle - veldig dårlig gjort. Jeg prøver å se for meg at det er ei lita tulle som har gjort det, en som ikke har lært seg forskjell på hage- og villblomster ennå.

Vet jeg høres naiv ut, men om jeg ser for meg at det er voksne mennesker, blir jeg aldeles morderisk! :trampe:

Fy søren for noen kjipinger altså! :raven:

• Liker 1
Skrevet

Du skulle hatt en bergenser boende på terrassen for slike tilfeller! :opplyser:

:fnise:

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Du skulle hatt en bergenser boende på terrassen for slike tilfeller! :opplyser:

:fnise:

Det er ledig sove- og spiseplass der i sommer! :fnise:  Velkommen skal du være.

vintage-woman-in-twenties-style-waiting-

Det var rask koffertpakking! :rodmer:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...