Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2014 #3641 Skrevet 19. mai 2014 Jeg vil også gjerne ha det dere har, men her er det sol og varmt. Håper det kommer i løpet av ikke så lenge.Alt blir bedre når det får lynet og tordnet litt skikkelig.
Aldrisur Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #3642 Skrevet 19. mai 2014 Da tror jeg ikke det verste har kommet hit enda, for her er det normal regnskur. Kanskje vi har fått utkanten av bygen, mens dere er midt i? Du befinner deg nok kanskje i utkanten av det verste torden og lynshowet, og bare regn er jo greit. Jeg vil også gjerne ha det dere har, men her er det sol og varmt. Håper det kommer i løpet av ikke så lenge. Alt blir bedre når det får lynet og tordnet litt skikkelig. Er du sånn som plysterer og synger opera når det tordner du også Hoppe?
Rofl Skrevet 19. mai 2014 #3644 Skrevet 19. mai 2014 (endret) Lyn og torden <3 Frun vant! Bra episode i dag Endret 19. mai 2014 av Rofl 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2014 #3645 Skrevet 19. mai 2014 Er du sånn som plysterer og synger opera når det tordner du også Hoppe?Neida, jeg blir litt sånn andektig og kjenner på hvor liten jeg er og hvor stor respekt jeg har for naturkreftene.Jeg sitter ved vinduene mine, evt er ute på verandaen og ser på alt det vakre som skjer! GoT = Game og ThronesJeg er veldig forvirret. Trodde at GOT kom på en kanal nær meg som vanlig, men så er ikke tilfelle.Hvor kan jeg se GOT`en min? 1
Aldrisur Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #3646 Skrevet 19. mai 2014 GoT = Game og Thrones Det skal vi og se Åh takk snille, det burde jeg kanskje ha forstått? Lyn og torden <3 Frun vant! Bra episode i dag Frun? Har du frue Roflen? -------------------- Sånn ser det ut her akkurat nå! 2
Rofl Skrevet 19. mai 2014 #3647 Skrevet 19. mai 2014 Haha, nei. Ikke noen andre en meg her. Kanskje et spøkelse eller 2 Ho vant i å forklare hva GOT sto for Har ikke tv så den er ikke sett på tv Hoppe 2
Aldrisur Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #3648 Skrevet 19. mai 2014 Haha, nei. Ikke noen andre en meg her. Kanskje et spøkelse eller 2 Ho vant i å forklare hva GOT sto for Har ikke tv så den er ikke sett på tv Hoppe Å ja, den fruen ja!
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2014 #3649 Skrevet 19. mai 2014 Ok Rofl. Melding oppfattet. Aldri bor i den vakre Huldreheimen i dag...
Aldrisur Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #3650 Skrevet 19. mai 2014 Ja, det kan du kalle det! Her er ikke varmt vann lenger og nettet hangler og går som ei gammel geit. 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2014 #3651 Skrevet 19. mai 2014 Det høres i grunnen koselig ut...og med litt opera i bakgrunnen. 1
Gjest Inggolf Skrevet 19. mai 2014 #3652 Skrevet 19. mai 2014 (endret) Du skulle ha vært her nå Hoppe! Det lyner og trodner, regner bikkjer og hagler katter! Jeg haaaaaater tordenvær, mens gubbeskinnet (hei Noz!) elsker uvær! Når jeg blir engstelig for noe vil jeg helst at alle skal være helt stille og rolig. Men han jeg bor med blir helt motsatt, og da blir jeg enda mer engstelig. Nå synger han opera med tulleord og plystrer litt innimellom, og det irriterer meg grenseløst. Skulle ønske det kunne stoppe å tordne snart. Ja det har vært litt av et uvær her nå! Fjernsynet gikk støt virker det som, for det driver fortsatt å hakker/skurrer (plutselige anfall)! Herre min hatt for en solnedgang 18.mai!! Jeg blir LIKE overrasket HVER eneste gang at det er muuulig atte det går ann at det er mulig at det kan være så pent! Og si meg Aldri, hva fant du i disse premiene a....? Endret 19. mai 2014 av Noz 2
Aldrisur Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #3653 Skrevet 19. mai 2014 (endret) Ja det har vært litt av et uvær her nå! Fjernsynet gikk støt virker det som, for det driver fortsatt å hakker/skurrer (plutselige anfall)! Herre min hatt for en solnedgang 18.mai!! Jeg blir LIKE overrasket HVER eneste gang at det er muuulig atte det går ann at det er mulig at det kan være så pent! Og si meg Aldri, hva fant du i disse premiene a....? Du slapp ikke unna været du heller? Her har det endelig roet seg og jeg har fått tømt potter og kar. Heldigvis fikk jeg rullet ut markisen så den dekket blomsterkassene mine, eller hadde alt gått til dundas i hagleværet. Solnedgangene er storslagne, så selv om vi har bodd her i 32 år, blir jeg aldri lei dem. Vil du vite hva jeg vant? Et Boccia-sett, badmingtonrekkerter (skrives sikkert ikke sånn), en sånn såpeboblegreie og en ball med en svømmende delfin inni. Akkurat hva jeg trengte - alt sammen! Endret 19. mai 2014 av Aldrisur 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2014 #3654 Skrevet 19. mai 2014 Ad undas! *trekke seg fort ut og logge av for i kveld*
Gjest Inggolf Skrevet 19. mai 2014 #3655 Skrevet 19. mai 2014 Du slapp ikke unna været du heller? Her har det endelig roet seg og jeg har fått tømt potter og kar. Heldigvis fikk jeg rullet ut markisen så den dekket blomsterkassene mine, eller hadde alt gått til dundas i hagleværet. Solnedgangene er storslagne, så selv om vi har bodd her i 32 år, blir jeg aldri lei dem. Vil du vite hva jeg vant? Et Boccia-sett, badmingtonrekkerter (skrives sikkert ikke sånn), en sånn såpeboblegreie og en ball med en svømmende delfin inni. Akkurat hva jeg trengte - alt sammen! Nope, slapp ikke unna været, men det var nok dere der borte som fikk det verste. Her tordnet det veldig krafig i 17-18 tiden sammen med en kraftig, men kortvarig, regnbyge, men så lettnet det fort igjen Hheheeeee, jaaa kan tenke meg at du har ønsket deg akkuratt det lenge Kan tenke meg at du ikke turte å ønske deg det til bursdagen din, pga reddselen for hva familien vil tro om deg. Så det var jo godt at du fikk det nå da Men det er jo fine ting da, så dine små venner kommer jo sikkert til å digge det 1
Rofl Skrevet 19. mai 2014 #3656 Skrevet 19. mai 2014 Vil sitte langt ute i havgapet når det er en fantastisk høststorm med fyr i peisen og utsikt over havet som slår oppover fjellknausene! 2
Gjest Inggolf Skrevet 19. mai 2014 #3657 Skrevet 19. mai 2014 Dere MÅ se på TV2 kl 22.40 idag! Vi får se Norge fra sør til nord, og nord til sør via flere episoder! Det kommer til å bli en helt unik tur, selv for oss i stuggu! 2
Aldrisur Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #3658 Skrevet 19. mai 2014 Vil sitte langt ute i havgapet når det er en fantastisk høststorm med fyr i peisen og utsikt over havet som slår oppover fjellknausene! Åååå, i armkroken.... Dere MÅ se på TV2 kl 22.40 idag! Vi får se Norge fra sør til nord, og nord til sør via flere episoder! Det kommer til å bli en helt unik tur, selv for oss i stuggu! Skal bli Noz!
Gjest Inggolf Skrevet 19. mai 2014 #3659 Skrevet 19. mai 2014 Åååå, i armkroken.... Skal bli Noz! ..under teppe på terrasen i mørt`en med stearinlys Og en øl eller tre! Yeeey, bare hvis du vil da, såklart! Men det tror jeg du vil
Rofl Skrevet 19. mai 2014 #3660 Skrevet 19. mai 2014 Åååå, i armkroken.... Skal bli Noz! En koselig frøken i armkroken hadde ikke gjort noe nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå