Hoppetaujenta Skrevet 18. mai 2014 #3623 Skrevet 18. mai 2014 (endret) Nix. Sengaaaaa! Endret 18. mai 2014 av Hoppetaujenta
Severus Skrevet 18. mai 2014 #3624 Skrevet 18. mai 2014 http://youtu.be/_NW-5nciW9o Nå tar stemninga av ass
Aldrisur Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #3626 Skrevet 19. mai 2014 (endret) Min ide, hjalp Noz med det i fjor eller noe sånt når skia var for store. Gratulerer med dagen Aldri og alle hennes tilhengere. Håper dagen har vært fin! Dagen var kjempefin My! Og det leste jeg et eller annet sted at din var også? Gratulerermedagentilaaaaldri-ogallealdrianerne! Hilsenrumlensomharmistetmellomrommet Hæ? Går det virkelig an å miste mellomrommene?? Aldrisekten fotografert ved siste samling: Da skal jeg ønske god attende mai og vel overstått alle sammen. Jeg syns dette er forfriskende humor og har flirt godt av denne i dag. Håper at den treffer humorstrengen hos noen i tråden: Enig Hoppe! Det der er noe av det morstomste jeg har sett av norsk humor på TV! Håper alle hadde en kjempeflott dag i går! Jeg var tiidlig oppe (for meg å være), så jeg rakk å få med meg barnetoget i Tønsberg, sammen med venninna mi og 4-åringen hennes. Lillefrøken var utrolig flink, spesielt siden vi stod på samme plass i to timer! Litt brus og en is gjorde susen, særlig når ho ikke fikk ballong. Så var det lunsj, før vi fartet avgårde til det lokale skole- og barnehagetoget Så var jeg hjemme etter HerrN, kake, nye sko (!!!!) og litt skift før vi spise middag hos den samme venninna. Tror forøvrig dette var den sunneste 17.mai noensinne for meg Høres ut som en riktig fin 17. mai-feiring FruN. Har du hatt en fin feiring Aldri? Har dere gått i tog sammen med barnehagen, eller så dere på at de gikk forbi og heiet de avgårde? Og det viktigste: hvor mange is spiste du? Jeg har festet og feiret siden fredag ettermiddag ja. Gått i barnetog, sunget 17. mai-sanger, løpt om kapp med ertepose på hode, kjøpt lodd og vunnet fire premier og kost meg masse! Jeg har dessverre kommet ut av tellingen når det gjelder det der med iskrem My, men vi har mekka bringebær-, jordbær- og sjokoladeis på den nye iskremmaskinen. Jeg har i dag hørt postmann Pat of Bæ bæ lille lam i en time i strekk! Glad jeg kan høre på egen musikk nå Er ikke postmann Pat og Bæ bæ lille lam din egen musikk? Jeg bare sier det altså: Alison Dubois har verdens mest forståelsesfulle og tålmodige, fantastiske mann! Ha-ha, da vet vi det! *ile til google for å finne ut av dette mysteriet* -------------------- Vel overstått 17. mai-feiring alle sammen! Det har vært en fantastisk helg, både værmessig og innholdsmessig for mitt vedkommende. Bare det å kunne sitte ute om kvelden, er jo helt herlig og noe man lengter etter hele vinteren. Ny uke, nye muligheter! Ha en fin dag mine venner. Sola gikk jammen ned 18. mai også gitt! Endret 19. mai 2014 av Aldrisur 1
kristian82 Skrevet 19. mai 2014 #3629 Skrevet 19. mai 2014 Aldrisur! Så bra du hadde en fin feiring Har du bunad? 1
Mynona Skrevet 19. mai 2014 #3630 Skrevet 19. mai 2014 Hørtes ut som en super 17.maihelg for deg Aldri. Og en nydelig solnedgang. Nok en gang! Du er heldig som har den altså! 1
Rofl Skrevet 19. mai 2014 #3631 Skrevet 19. mai 2014 Sushi til middag i dag! NOM NOM NOM sammen med nyeste GOT.
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2014 #3632 Skrevet 19. mai 2014 (endret) Jeg skal låne meg bok og lære meg å forflytte meg astralt mens jeg sover....jeg vil sitte der utsikten er himmelsk. Endret 19. mai 2014 av Hoppetaujenta 1
Aldrisur Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #3633 Skrevet 19. mai 2014 Aldrisur! Så bra du hadde en fin feiring Har du bunad? Kristian! Så fint å se deg igjen! Nei, men jeg hadde på meg en veldig fin blå og hvit kjole og ny syttendemaisløyfe for anledningen. Hørtes ut som en super 17.maihelg for deg Aldri. Og en nydelig solnedgang. Nok en gang! Du er heldig som har den altså! Du har vel noe lignende av og til du også!? Sushi til middag i dag! NOM NOM NOM sammen med nyeste GOT. Sushi er nom nom ja! GOT vet jeg ikke hva er for no'. Jeg skal låne meg bok og lære meg å forflytte meg astralt mens jeg sover....jeg vil sitte der utsikten er himmelsk. Du skulle ha vært her nå Hoppe! Det lyner og trodner, regner bikkjer og hagler katter! Jeg haaaaaater tordenvær, mens gubbeskinnet (hei Noz!) elsker uvær! Når jeg blir engstelig for noe vil jeg helst at alle skal være helt stille og rolig. Men han jeg bor med blir helt motsatt, og da blir jeg enda mer engstelig. Nå synger han opera med tulleord og plystrer litt innimellom, og det irriterer meg grenseløst. Skulle ønske det kunne stoppe å tordne snart. 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2014 #3634 Skrevet 19. mai 2014 Hihi...sånt kunne det ha blitt morsomt reality-tv av! 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2014 #3636 Skrevet 19. mai 2014 Jeg hadde gjort et reality-unntak for dere.
Mynona Skrevet 19. mai 2014 #3637 Skrevet 19. mai 2014 Kristian! Så fint å se deg igjen! Nei, men jeg hadde på meg en veldig fin blå og hvit kjole og ny syttendemaisløyfe for anledningen. Du har vel noe lignende av og til du også!? Sushi er nom nom ja! GOT vet jeg ikke hva er for no'. Du skulle ha vært her nå Hoppe! Det lyner og trodner, regner bikkjer og hagler katter! Jeg haaaaaater tordenvær, mens gubbeskinnet (hei Noz!) elsker uvær! Når jeg blir engstelig for noe vil jeg helst at alle skal være helt stille og rolig. Men han jeg bor med blir helt motsatt, og da blir jeg enda mer engstelig. Nå synger han opera med tulleord og plystrer litt innimellom, og det irriterer meg grenseløst. Skulle ønske det kunne stoppe å tordne snart. Her er det bare torden enda. Jeg vente rpå regnet. Det er skikkelig sommertordenbyge. Deilig med varmt i lufta i dag altså. Selv i skyggen.
Aldrisur Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #3639 Skrevet 19. mai 2014 Her stopper det aaaaaaldri! Med en gang det slutter må jeg ut å tømme kurver og kar! Stakkars blomstene mine.
Mynona Skrevet 19. mai 2014 #3640 Skrevet 19. mai 2014 Da tror jeg ikke det verste har kommet hit enda, for her er det normal regnskur. Kanskje vi har fått utkanten av bygen, mens dere er midt i?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå