Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bra. :) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 timer siden, Aldrisur skrev:

Thon Hotell? Det er jo det samme hva man gjør bare man oser seg  - synes jeg. :)

Jepp, det er egentlig veldig fint i Bogstadveien og Majorstuen etc

• Liker 2
Skrevet

Jeg begynner å vende meg på litt av kollektivtrafikken nå. Nå kommer jeg meg hit og dit.

• Liker 3
Skrevet

Hvor lenge skal du være i Oslo? :)

• Liker 2
Skrevet

Til i morgen kveld 

• Liker 3
Skrevet

Syns det er veldig godt gjort jeg @Severus, for Oslo er ikke for nybegynnere til fots. :jepp: 

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Syns det er veldig godt gjort jeg @Severus, for Oslo er ikke for nybegynnere til fots. :jepp: 

Vel jeg kan komme meg til Grünerløkka til fots om det er dagslys. Å fra Bogstadveien og ned til byn

• Liker 3
Skrevet

Applaus fra meg. :jepp:  Har du fått deg ordentlig mat på reisen da? Frokost på hotellet i dag? 
Det har alltid vært en hyggelig og viktig del av det å ligge på hotell for meg. En god start gjør dagen litt bedre.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært på posten :hoppe: Og har fått en nyyyydelig pledd. Har tatt bilde, og skal få lagt det ut i løpet av dagen. Må bare spise litt og ut en tur i sola og litt sånn først :jepp: 

• Liker 4
Skrevet

Åhhh! :ninuskapus: Gleder meg til å se! :jepp:

• Liker 2
Skrevet
23 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Nye "titler" i sikte for skravledamene i ballongen. Unntatt for hoppe, for da må det lages nye.

Tenk @Aldrisur blir verneverdig og @Rumle blir smaragdmedlem (og ikke smaragd-med-lem)

Morsom info Kula! Jeg får henge i om jeg skal rekke 1000 innlegg til før jeg blir verneverdig i det virkelige liv! :laugh:

22 timer siden, Catalina Culès skrev:

Jeg har laget milkshake noen som vil smake? :)

Relatert bilde

:sikle: Nam!

21 timer siden, Rumle skrev:

Brownies med marsipanbiter i ble det :nigo:

Med marsipanbiter ! :pls: Har du mer igjen? 

20 timer siden, Sola de skrev:

Med rips og kanskje en skje vaniljeis :daane:

Bare å lese ordet rips så kjenner jeg i munnen hvor syrlige de er. :ler:

19 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Hihi...sånn lærte lille Hoppeloppen fargene da hun var lita tusse.... :laugh: 

Ou mai gadd! :daane:Stiiiiillig!

6 timer siden, Severus skrev:

Vel jeg kan komme meg til Grünerløkka til fots om det er dagslys. Å fra Bogstadveien og ned til byn

Ikke verst Sev.

God tur hjem i kveld. :klemmer:

2 timer siden, Mynona skrev:

Jeg har vært på posten :hoppe: Og har fått en nyyyydelig pledd. Har tatt bilde, og skal få lagt det ut i løpet av dagen. Må bare spise litt og ut en tur i sola og litt sånn først :jepp: 

Spennende! :ninja:

--------------------------------------------

Koselig med jentekveld i går. Vi fikk tapas, kaker, :vin:og masse god underholdning. Det var kjempekoselig, men også litt slitsomt når 11 damer skravler i munnen på hverandre. Jeg bruker alltid litt tid på å jekke meg ned etter en sånn kveld. Så det ble ganske sent før jeg kom i seng i natt (på morrakvisten mener jeg). :ler:

Fin og slapp søndag. :veslejenta: 

Dere har vel vært ute i skog og mark, nytt sola og vært på treningsstudioet etterpå? Tenker jeg. :romeo:

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

Morsom info Kula! Jeg får henge i om jeg skal rekke 1000 innlegg til før jeg blir verneverdig i det virkelige liv! :laugh:

:sikle: Nam!

Med marsipanbiter ! :pls: Har du mer igjen? 

Bare å lese ordet rips så kjenner jeg i munnen hvor syrlige de er. :ler:

Ou mai gadd! :daane:Stiiiiillig!

Ikke verst Sev.

God tur hjem i kveld. :klemmer:

Spennende! :ninja:

--------------------------------------------

Koselig med jentekveld i går. Vi fikk tapas, kaker, :vin:og masse god underholdning. Det var kjempekoselig, men også litt slitsomt når 11 damer skravler i munnen på hverandre. Jeg bruker alltid litt tid på å jekke meg ned etter en sånn kveld. Så det ble ganske sent før jeg kom i seng i natt (på morrakvisten mener jeg). :ler:

Fin og slapp søndag. :veslejenta: 

Dere har vel vært ute i skog og mark, nytt sola og vært på treningsstudioet etterpå? Tenker jeg. :romeo:

Høres ut som du hadde en veldig fin kveld :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Se så nydelig da!! Både farge og strikk!! Jeg hadde tenkt å legge det i vogna og ta bilde, men vi har ikke dyne enda, så da ble det liksom så tomt. 

Tusen tusen takk til fineste Aldrisur! Beste aldrisuren i hele verden :klem: 

0BD38A54-EFE0-4137-B48E-B88F7E7CA7F7.jpeg

• Liker 6
Skrevet

Vakker brukskunst, Aldri! :klappe: Heldige lille-My`en og familien.
Jeg beundrer alltid folk som faktisk sier at de skal lage noe, setter i gang og får det gjort!

Bare hjemme i dag her. Jeg er sliten etter uka og gleder meg allerede til å legge meg litt tidlig. 
Vurderte nok en gang å dra på blomsterhandletur, men det ER for tidlig ennå, men et par blomster
skal i jord før den 17. Koselig med litt farge på verandaen og kroken er ganske lun for vinden. 
brorekke-blomsterkasser-aluminium-selvva

• Liker 2
Skrevet

Tnaaaw...så koselig @Mynona. :klemmer:

Slit det med helsa, som man sier. Jeg håper lille-My får glede av det i mange år. :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg beundrer alltid folk som faktisk sier at de skal lage noe, setter i gang og får det gjort!

Bare hjemme i dag her. Jeg er sliten etter uka og gleder meg allerede til å legge meg litt tidlig. 
Vurderte nok en gang å dra på blomsterhandletur, men det ER for tidlig ennå, men et par blomster
skal i jord før den 17. Koselig med litt farge på verandaen og kroken er ganske lun for vinden. 

Det er mange du trygt kan plante nå :jepp: Stemorsblomster feks.

Så nydeliiiiig aldri! :ninuskapus: Tusen takk for at vi fikk se my! :blomst:

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Her var det blomsterliv ja! Mm..vi må vel smøre oss med tålmodighet og vente litt til Hoppe. :Nikke:

• Liker 2
Skrevet

Jupp, jeg smører meg...og het ikke det teppet noe, Aldri? Jeg mener jeg har lest navnet, men husker det ei... :klo: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jupp, jeg smører meg...og het ikke det teppet noe, Aldri? Jeg mener jeg har lest navnet, men husker det ei... :klo: 

Smøre med faktor? :hoppendeglad:

Mor Signe-teppe. :ninuskapus: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...