Severus Skrevet 21. april 2018 #36303 Skrevet 21. april 2018 23 timer siden, Aldrisur skrev: Thon Hotell? Det er jo det samme hva man gjør bare man oser seg - synes jeg. Jepp, det er egentlig veldig fint i Bogstadveien og Majorstuen etc 2
Severus Skrevet 21. april 2018 #36304 Skrevet 21. april 2018 Jeg begynner å vende meg på litt av kollektivtrafikken nå. Nå kommer jeg meg hit og dit. 3
Hoppetaujenta Skrevet 21. april 2018 #36307 Skrevet 21. april 2018 Syns det er veldig godt gjort jeg @Severus, for Oslo er ikke for nybegynnere til fots. 2
Severus Skrevet 22. april 2018 #36308 Skrevet 22. april 2018 8 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Syns det er veldig godt gjort jeg @Severus, for Oslo er ikke for nybegynnere til fots. Vel jeg kan komme meg til Grünerløkka til fots om det er dagslys. Å fra Bogstadveien og ned til byn 3
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2018 #36309 Skrevet 22. april 2018 Applaus fra meg. Har du fått deg ordentlig mat på reisen da? Frokost på hotellet i dag? Det har alltid vært en hyggelig og viktig del av det å ligge på hotell for meg. En god start gjør dagen litt bedre. 2
Mynona Skrevet 22. april 2018 #36310 Skrevet 22. april 2018 Jeg har vært på posten Og har fått en nyyyydelig pledd. Har tatt bilde, og skal få lagt det ut i løpet av dagen. Må bare spise litt og ut en tur i sola og litt sånn først 4
Aldrisur Skrevet 22. april 2018 Forfatter #36312 Skrevet 22. april 2018 23 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Nye "titler" i sikte for skravledamene i ballongen. Unntatt for hoppe, for da må det lages nye. Tenk @Aldrisur blir verneverdig og @Rumle blir smaragdmedlem (og ikke smaragd-med-lem) Morsom info Kula! Jeg får henge i om jeg skal rekke 1000 innlegg til før jeg blir verneverdig i det virkelige liv! 22 timer siden, Catalina Culès skrev: Jeg har laget milkshake noen som vil smake? Nam! 21 timer siden, Rumle skrev: Brownies med marsipanbiter i ble det Med marsipanbiter ! Har du mer igjen? 20 timer siden, Sola de skrev: Med rips og kanskje en skje vaniljeis Bare å lese ordet rips så kjenner jeg i munnen hvor syrlige de er. 19 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Hihi...sånn lærte lille Hoppeloppen fargene da hun var lita tusse.... Ou mai gadd! Stiiiiillig! 6 timer siden, Severus skrev: Vel jeg kan komme meg til Grünerløkka til fots om det er dagslys. Å fra Bogstadveien og ned til byn Ikke verst Sev. God tur hjem i kveld. 2 timer siden, Mynona skrev: Jeg har vært på posten Og har fått en nyyyydelig pledd. Har tatt bilde, og skal få lagt det ut i løpet av dagen. Må bare spise litt og ut en tur i sola og litt sånn først Spennende! -------------------------------------------- Koselig med jentekveld i går. Vi fikk tapas, kaker, og masse god underholdning. Det var kjempekoselig, men også litt slitsomt når 11 damer skravler i munnen på hverandre. Jeg bruker alltid litt tid på å jekke meg ned etter en sånn kveld. Så det ble ganske sent før jeg kom i seng i natt (på morrakvisten mener jeg). Fin og slapp søndag. Dere har vel vært ute i skog og mark, nytt sola og vært på treningsstudioet etterpå? Tenker jeg. 3
Rumle Skrevet 22. april 2018 #36313 Skrevet 22. april 2018 1 time siden, Aldrisur skrev: Morsom info Kula! Jeg får henge i om jeg skal rekke 1000 innlegg til før jeg blir verneverdig i det virkelige liv! Nam! Med marsipanbiter ! Har du mer igjen? Bare å lese ordet rips så kjenner jeg i munnen hvor syrlige de er. Ou mai gadd! Stiiiiillig! Ikke verst Sev. God tur hjem i kveld. Spennende! -------------------------------------------- Koselig med jentekveld i går. Vi fikk tapas, kaker, og masse god underholdning. Det var kjempekoselig, men også litt slitsomt når 11 damer skravler i munnen på hverandre. Jeg bruker alltid litt tid på å jekke meg ned etter en sånn kveld. Så det ble ganske sent før jeg kom i seng i natt (på morrakvisten mener jeg). Fin og slapp søndag. Dere har vel vært ute i skog og mark, nytt sola og vært på treningsstudioet etterpå? Tenker jeg. Høres ut som du hadde en veldig fin kveld 1
Mynona Skrevet 22. april 2018 #36314 Skrevet 22. april 2018 Se så nydelig da!! Både farge og strikk!! Jeg hadde tenkt å legge det i vogna og ta bilde, men vi har ikke dyne enda, så da ble det liksom så tomt. Tusen tusen takk til fineste Aldrisur! Beste aldrisuren i hele verden 6
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2018 #36315 Skrevet 22. april 2018 Vakker brukskunst, Aldri! Heldige lille-My`en og familien. Jeg beundrer alltid folk som faktisk sier at de skal lage noe, setter i gang og får det gjort! Bare hjemme i dag her. Jeg er sliten etter uka og gleder meg allerede til å legge meg litt tidlig. Vurderte nok en gang å dra på blomsterhandletur, men det ER for tidlig ennå, men et par blomster skal i jord før den 17. Koselig med litt farge på verandaen og kroken er ganske lun for vinden. 2
Aldrisur Skrevet 22. april 2018 Forfatter #36316 Skrevet 22. april 2018 Tnaaaw...så koselig @Mynona. Slit det med helsa, som man sier. Jeg håper lille-My får glede av det i mange år. 1
Rumle Skrevet 22. april 2018 #36317 Skrevet 22. april 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Vakker brukskunst, Aldri! Heldige lille-My`en og familien. Jeg beundrer alltid folk som faktisk sier at de skal lage noe, setter i gang og får det gjort! Bare hjemme i dag her. Jeg er sliten etter uka og gleder meg allerede til å legge meg litt tidlig. Vurderte nok en gang å dra på blomsterhandletur, men det ER for tidlig ennå, men et par blomster skal i jord før den 17. Koselig med litt farge på verandaen og kroken er ganske lun for vinden. Det er mange du trygt kan plante nå Stemorsblomster feks. Så nydeliiiiig aldri! Tusen takk for at vi fikk se my! 2
Aldrisur Skrevet 22. april 2018 Forfatter #36318 Skrevet 22. april 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Vakker brukskunst, Aldri! Heldige lille-My`en og familien. Jeg beundrer alltid folk som faktisk sier at de skal lage noe, setter i gang og får det gjort! Bare hjemme i dag her. Jeg er sliten etter uka og gleder meg allerede til å legge meg litt tidlig. Vurderte nok en gang å dra på blomsterhandletur, men det ER for tidlig ennå, men et par blomster skal i jord før den 17. Koselig med litt farge på verandaen og kroken er ganske lun for vinden. Her var det blomsterliv ja! Mm..vi må vel smøre oss med tålmodighet og vente litt til Hoppe. 2
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2018 #36319 Skrevet 22. april 2018 Jupp, jeg smører meg...og het ikke det teppet noe, Aldri? Jeg mener jeg har lest navnet, men husker det ei... 1
Aldrisur Skrevet 22. april 2018 Forfatter #36320 Skrevet 22. april 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jupp, jeg smører meg...og het ikke det teppet noe, Aldri? Jeg mener jeg har lest navnet, men husker det ei... Smøre med faktor? Mor Signe-teppe. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå