Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2018 #36062 Skrevet 14. april 2018 Så absolutt og takk i lige måde. Hos meg er det grått, lett vind og det er jo tidlig ennå...ikke godt å si hva været blir, men jeg ser en svak fargeforskjell på bjørkestammene og jeg tolker det som en begynnende sol som gjerne vil vokse seg større etter hvert. Håper det. 2
Aldrisur Skrevet 14. april 2018 Forfatter #36064 Skrevet 14. april 2018 God lørdag folkens! Her er det nesten blå himmel og jeg har lyst på havreflarn, men det har jeg ikke i hus. Får ta en skive med jordbærsyltetøy i stedet. Har våren startet i fjellgrenda også @FruN? På torsdag ble teppet til lille BabyMy sendt i posten, kanskje du får det i dag @Mynona? Ikke vet jeg, posten kommer jo ikke hver dag lenger. Nå skal jeg ordne meg litt for å ta en tur *utabys* - håper dere får en fin-fin dag alle sammen. 3
Mynona Skrevet 14. april 2018 #36065 Skrevet 14. april 2018 3 minutter siden, Aldrisur skrev: God lørdag folkens! Her er det nesten blå himmel og jeg har lyst på havreflarn, men det har jeg ikke i hus. Får ta en skive med jordbærsyltetøy i stedet. Har våren startet i fjellgrenda også @FruN? På torsdag ble teppet til lille BabyMy sendt i posten, kanskje du får det i dag @Mynona? Ikke vet jeg, posten kommer jo ikke hver dag lenger. Nå skal jeg ordne meg litt for å ta en tur *utabys* - håper dere får en fin-fin dag alle sammen. Da skal jeg sjekke postkassa i dag jeg sjekker den bare en gang i uka omtrent, for den er jo alltid tom! nå er jeg skikkelig spent altså! 2
Aldrisur Skrevet 14. april 2018 Forfatter #36067 Skrevet 14. april 2018 Bilde må jeg overlate til Mynona. Hvis hun gidder. 2
Rumle Skrevet 14. april 2018 #36068 Skrevet 14. april 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Bilde må jeg overlate til Mynona. Hvis hun gidder. Mhm 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2018 #36069 Skrevet 14. april 2018 Gratis ferskt brød til alle med og uten tepper. 2
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2018 #36071 Skrevet 14. april 2018 Velduftende, sprø skorpe, uten hele korn som setter seg fast og god mat å tygge på i hver bit. En blir god og mett og bevarer følelsen av velbefinnende tilfredshet lenge. 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2018 #36073 Skrevet 14. april 2018 Det må isåfall være en teppebanker. De slår hardere. 1
FruN Skrevet 14. april 2018 #36075 Skrevet 14. april 2018 1 time siden, Aldrisur skrev: God lørdag folkens! Her er det nesten blå himmel og jeg har lyst på havreflarn, men det har jeg ikke i hus. Får ta en skive med jordbærsyltetøy i stedet. Har våren startet i fjellgrenda også @FruN? På torsdag ble teppet til lille BabyMy sendt i posten, kanskje du får det i dag @Mynona? Ikke vet jeg, posten kommer jo ikke hver dag lenger. Nå skal jeg ordne meg litt for å ta en tur *utabys* - håper dere får en fin-fin dag alle sammen. Jeg vil si det, selv om det er mer enn nok snø enda Men brøytekantene blir stadig mindre, veien inn fra hovedveien begynner å bli bar og det var varmegrader når vi var oppe i halv 7-tiden i dag Riktignok bare halvannen, men det var på plussiden, og FØR sola kom! 3
FruN Skrevet 14. april 2018 #36076 Skrevet 14. april 2018 17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Gratis ferskt brød til alle med og uten tepper. 2
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2018 #36077 Skrevet 14. april 2018 4 minutter siden, Rumle skrev: Haha du altså Ja, jeg vet det....men jeg tar meg av de ganske dumme tingene å si og så overlater jeg til dere andre å snakke om ordentlige ting. Flygende ballonger, hattifnatter og poser på hodet og sånn særriøse ting... 2
Rumle Skrevet 14. april 2018 #36078 Skrevet 14. april 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Ja, jeg vet det....men jeg tar meg av de ganske dumme tingene å si og så overlater jeg til dere andre å snakke om ordentlige ting. Flygende ballonger, hattifnatter og poser på hodet og sånn særriøse ting... 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2018 #36079 Skrevet 14. april 2018 Nemlig. Nå skal jeg også ut i omgivelsene for å handle til sist, men gå meg en tur først. Hade så lenge. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå