Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så absolutt og takk i lige måde. :)  Hos meg er det grått, lett vind og det er jo tidlig ennå...ikke godt å si hva været blir, men jeg ser en svak fargeforskjell på bjørkestammene og jeg tolker det som en begynnende sol som gjerne vil vokse seg større etter hvert. :biggrin: Håper det. 

• Liker 2
Skrevet

God lørdag folkens!

Her er det nesten blå himmel og jeg har lyst på havreflarn, men det har jeg ikke i hus. :ler: Får ta en skive med jordbærsyltetøy i stedet. :tommel:

Har våren startet i fjellgrenda også @FruN

På torsdag ble teppet til lille BabyMy sendt i posten, kanskje du får det i dag @Mynona? Ikke vet jeg, posten kommer jo ikke hver dag lenger. 

Nå skal jeg ordne meg litt for å ta en tur *utabys* - håper dere får en fin-fin dag alle sammen. :sol:

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

God lørdag folkens!

Her er det nesten blå himmel og jeg har lyst på havreflarn, men det har jeg ikke i hus. :ler: Får ta en skive med jordbærsyltetøy i stedet. :tommel:

På torsdag ble teppet til lille BabyMy sendt i posten, kanskje du får det i dag @Mynona? Ikke vet jeg, posten kommer jo ikke hver dag lenger. 

Nå skal jeg ordne meg litt for å ta en tur *utabys* - håper dere får en fin-fin dag alle sammen. :sol:

Da skal jeg sjekke postkassa i dag :hoppe: jeg sjekker den bare en gang i uka omtrent, for den er jo alltid tom! :ler: nå er jeg skikkelig spent altså! 

• Liker 2
Skrevet

Åh så gøy! :jepp: Kan vi få se bilde?! :hoppe:

• Liker 2
Skrevet

Bilde må jeg overlate til Mynona. Hvis hun gidder.  :laugh:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Bilde må jeg overlate til Mynona. Hvis hun gidder.  :laugh:

Mhm :ler:

• Liker 1
Skrevet

Gratis ferskt brød til alle med og uten tepper. :tommelopp: 
2599738.jpg

• Liker 2
Skrevet

Velduftende, sprø skorpe, uten hele korn som setter seg fast og god mat å tygge på i hver bit. :rodmer: 
En blir god og mett og bevarer følelsen av velbefinnende tilfredshet lenge. 

• Liker 1
Skrevet

Det må isåfall være en teppebanker. De slår hardere. :ninja: 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

God lørdag folkens!

Jeg vil si det, selv om det er mer enn nok snø enda :fnise: Men brøytekantene blir stadig mindre, veien inn fra hovedveien begynner å bli bar og det var varmegrader når vi var oppe i halv 7-tiden i dag :hoppe: Riktignok bare halvannen, men det var på plussiden, og FØR sola kom! :nigo: 

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Gratis ferskt brød til alle med og uten tepper. :tommelopp: 
2599738.jpg

:sikle: 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Rumle skrev:

Haha du altså

Ja, jeg vet det....men jeg tar meg av de ganske dumme tingene å si og så overlater jeg til dere andre å snakke
om ordentlige ting. Flygende ballonger, hattifnatter og poser på hodet og sånn særriøse ting... :fnise: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja, jeg vet det....men jeg tar meg av de ganske dumme tingene å si og så overlater jeg til dere andre å snakke
om ordentlige ting. Flygende ballonger, hattifnatter og poser på hodet og sånn særriøse ting... :fnise: 

:laugh:

• Liker 1
Skrevet

Nemlig. ;)  Nå skal jeg også ut i omgivelsene for å handle til sist, men gå meg en tur først. Hade så lenge. :goodbye: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...