Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, Aldrisur skrev:

Du var og er min lille, snille *lillebror*, så full av humor, glede og smarte triks. Så raus med å dele dine egne festlige opplevelser i livet. 

I natt dro du ut på din siste reise, ikledd ditt fineste selskapsantrekk. Det ville forundre meg mye om det ikke ble både fest og moro når du ankom. :ninuskapus:

En tung dag for oss som er igjen, men en stor trøst er det å vite at du ikke har det vondt mer.    

:hjerte:

Jeg trengte noen å dele tankene mine med idag. Og dere fine forumvennene mine er jo alltid der når jeg trenger dere.  :klemmer:

Livet går videre, det skal bare bearbeides litt. :)

En fin tirsdag ønskes dere alle. 

Nå::kaffekopp: :Nikke:

:klem:

Kondolerer Aldri. Føler med deg i sorgen. Det føles forferdelig urettferdig å miste noen som er en nær så tidlig. 

:blomst: 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Aldrisur skrev:

Tusen  millioner takk alle sammen.

Jeg visste at dere er de beste. :hug:

Tusen klemmer fra meg :klem: 

Skrevet

En god ting kan ikke sies for ofte så igjen: tusen takk for gode klemmer og varme tanker fra alle som har vært innom. :klemmer:

Har strikket ferdig teppet til Lille baby-My (som ligger å godgjør seg i mammaens mage og snart skal si hei til verden), noe som har gitt meg noen tanker rundt dette med livets gang. 

Nå skal teppet vaskes og tørkes etter alle kunstens Nøstebarn-regler og deretter sendes i posten.

Kan jeg sende det til Mynona Moderator, KG-allèen, KLaskipanna 123 tro? :klaske:

:fnise:

Hvis ikke, kan du kanskje sende meg en PM med adressen din Mynona?   

Ha en fin kveld alle besteste ballongfarere! :klem:

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er mulig den adressen funker Aldri :ler: 

Jeg mistet en besteforelder for noen uker siden, så jeg har også hatt en del tanker om livets gang. Veldig spesielt å være gravid når man mister noen. 

• Liker 2
Skrevet

:klemmer:

Enda en klem siden jeg egentlig er helt ordløs, ord kan ikke beskrive hvor mye jeg føler for deg og familien din i denne tida.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Ja, det er mulig den adressen funker Aldri :ler: 

Jeg mistet en besteforelder for noen uker siden, så jeg har også hatt en del tanker om livets gang. Veldig spesielt å være gravid når man mister noen. 

Gjorde du? Åå...:klemmer: Det er alltid trist, uansett og ja, sikkert veldig spesielt når du selv bærer på et nytt liv. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Severus skrev:

:klemmer:

Enda en klem siden jeg egentlig er helt ordløs, ord kan ikke beskrive hvor mye jeg føler for deg og familien din i denne tida.

Tusen takk Severus. Man trenger egentlig ikke si så mye heller. Takk for varme tanker. :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

vitsippor-i-skogen_30911939_531de2162a6b

Nå er det ikke lenge igjen, dere :ninuskapus:

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, Rumle skrev:

vitsippor-i-skogen_30911939_531de2162a6b

Nå er det ikke lenge igjen, dere :ninuskapus:

Nydelig Rumle!

Jeg formelig kjente duften av hvitveis og skog helt inn i stua mi! :ninuskapus:

Har så vidt sett hestehov langs veikanten i det jeg suste forbi i bil. Det er definitivt vår.

Her skinner sola og det er meldt +8 i dag. Kanskje noen av oss skal rydde litt i hagen i dag? I såfall: Endeliiiiiig! 

stock-photo-yellow-flowers-tussilago-far

Ha en fin onsdag dere. :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Herlig med vår! :ninuskapus: Er meldt sol og 13 grader her i dag :) Jeg skal i alle fall ut! 

Håper du får en fin dag også, aldri :hug:

• Liker 2
Skrevet

:vinke:Hei alle sammen og godmorgen det er torsdag og snart helg! :)

I går var jeg innom en blomsterbutikk for å kjøpe og hjemsende blomster for en slektning. Jeg har opplevd mye rart i mitt liv, men maken til elendig service. Aldri. 

Jeg fant en veldig fin ferdig oppsatt bukett, leverte den ved disken og spurte om de hadde kort jeg kunne legge ved. Jadda! Alt i orden helt til vi kom til adressen jeg skulle sende den til. Det er ca. 1 km. fra butikken til adressen blomstene skulle sendes til. Men damen bak skranken sa at det gikk nok ikke da de ikke sendte blomster utenfor egen kommune. What? To kommuner som ligger kliss inntil hverandre og den blomsterbutikken vi faktisk har kortest vei til.  

Saken var den at da måtte de kontakte den butikken som lå i vår kommune, så kunne blomstene sendes derfra. 

Dvs. at da ble det ikke samme bukett og kortet ville bli skrevet av noen andre. MEN det verste var at jeg søren meg ikke fikk øyekontakt med dama! Hun så liksom opp i lufta, stirret på kassa og traff meg aldri blikket mitt. Hæ? Kanskje hun er blind, tenkte jeg, men det var hun jo ikke. :roll:

Enden på det hele var at jeg sa takk for meg og forlot blomsterbuketten på disken. Hun så ikke på meg da engang! :overrasket:

Ok, reiste noen ekstra kilometer og fikk ordnet det hele i en helt annen butikk (-kjede).

Men tenk dere det da? En ekspeditrise i en blomsterbutikk som bare babler i vei mens hun ser opp i taket? Nå, i ettertid ser jeg humoren i det hele og har humret litt for meg selv her i morgentimene...:ler:  

• Liker 2
Skrevet

:hakeslepp:

Får sende deg en jeg da.

:roser:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

:hakeslepp:

Får sende deg en jeg da.

:roser:

:laugh::helen:

• Liker 3
Skrevet

I alle dager, høres utrolig merkelig ut at de ikke kunne ordne det? :klo:

Håper du og alle luftballong-inger får en fin torsdag :blomst:

Skrevet

God dag og fin, harmonisk torsdagsblomst til dere alle fra meg. :lillesky2: 
Jeg sov blytungt i natt og våknet stivfrossen i halve kroppen, for den hadde lagt uten dyne ved vinduet
...vel, hele meg lå der, men resten hadde søkt tilflukt der den hadde fått beskjed om. DET VAR FRYKTELIG KALDT I NATT! 
Hvor har dere bestilt denne våren dere snakker så morsomt om da? :sukk: Det eneste jeg ser er at alle vinduene
mine må vaskes skikkelig i neste uke. Ikke nå. :ninja:  Ting står liksom i kø og alt trengs å gjøres når man liksom 
får nypussede briller/nytt syn når sola kommer skikkelig inn og ser alt som dukker frem fra vintermånedene innendørs.
STØV OVER ALT! Eller jeg sier heller "Magick dust"  :nigo: ...for alt høres bedre ut på utenlandsk. Ha en god en! 

• Liker 1
Skrevet

Enig med deg, utrolig så mye støv som dukker opp med vårsolen :ler:

Jeg skal ut og vaske på terrassen i dag tenkte jeg. :sol:og 11 grader er det meldt her :jepp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...