Dr. A. Kula Skrevet 9. april 2018 #36001 Skrevet 9. april 2018 Hva skjedde @Rumle ikke noe igjen til frokosten jo! 1
Columna Skrevet 9. april 2018 #36004 Skrevet 9. april 2018 (endret) . Endret 5. juli 2018 av Columna 2
Rumle Skrevet 9. april 2018 #36005 Skrevet 9. april 2018 (endret) Og jeg liker sånne som det hvite (til venstre) på det siste bildet, med det spisse taket Endret 9. april 2018 av Rumle 2
Aldrisur Skrevet 10. april 2018 Forfatter #36007 Skrevet 10. april 2018 Du var og er min lille, snille *lillebror*, så full av humor, glede og smarte triks. Så raus med å dele dine egne festlige opplevelser i livet. I natt dro du ut på din siste reise, ikledd ditt fineste selskapsantrekk. Det ville forundre meg mye om det ikke ble både fest og moro når du ankom. En tung dag for oss som er igjen, men en stor trøst er det å vite at du ikke har det vondt mer. Jeg trengte noen å dele tankene mine med idag. Og dere fine forumvennene mine er jo alltid der når jeg trenger dere. Livet går videre, det skal bare bearbeides litt. En fin tirsdag ønskes dere alle. Nå: 1
Aldrisur Skrevet 10. april 2018 Forfatter #36009 Skrevet 10. april 2018 4 minutter siden, Rumle skrev: Åhhh Aldri Så utrolig leit Ja, det er leit og trist Rumle, og en grufull sykdom som ser ut til ramme alle familier for tiden. 1
Rumle Skrevet 10. april 2018 #36010 Skrevet 10. april 2018 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja, det er leit og trist Rumle, og en grufull sykdom som ser ut til ramme alle familier for tiden. 2
Dr. A. Kula Skrevet 10. april 2018 #36013 Skrevet 10. april 2018 1 time siden, Aldrisur skrev: Du var og er min lille, snille *lillebror*, så full av humor, glede og smarte triks. Så raus med å dele dine egne festlige opplevelser i livet. I natt dro du ut på din siste reise, ikledd ditt fineste selskapsantrekk. Det ville forundre meg mye om det ikke ble både fest og moro når du ankom. En tung dag for oss som er igjen, men en stor trøst er det å vite at du ikke har det vondt mer. Jeg trengte noen å dele tankene mine med idag. Og dere fine forumvennene mine er jo alltid der når jeg trenger dere. Livet går videre, det skal bare bearbeides litt. En fin tirsdag ønskes dere alle. Nå: Veldig vakkert formidlet. Til tross for den store sorgen som ligger i budskapet. Jeg føler med deg. Kondolerer. 3
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2018 #36015 Skrevet 10. april 2018 Klem fra meg også, Aldri. Det ante meg at det var noe såpass tungt som dere strevde med for tiden. Mye skal tenkes og mye skal føles i tiden som kommer. Jeg føler med deg i sorgen. 2
Aldrisur Skrevet 10. april 2018 Forfatter #36016 Skrevet 10. april 2018 Tusen millioner takk alle sammen. Jeg visste at dere er de beste. 3
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2018 #36017 Skrevet 10. april 2018 Mhm. Du har rett i det. *ublyg Hoppe slår til igjen* Vi er her når du svipper innom av og til og når du er tilbake for fullt. Vær du helt trygg på det og stress ikke... *pile ut og gnikke ballongen pen og ren igjen* 2
Columna Skrevet 10. april 2018 #36018 Skrevet 10. april 2018 (endret) . Endret 5. juli 2018 av Columna 2
FruN Skrevet 10. april 2018 #36020 Skrevet 10. april 2018 4 timer siden, Aldrisur skrev: Du var og er min lille, snille *lillebror*, så full av humor, glede og smarte triks. Så raus med å dele dine egne festlige opplevelser i livet. I natt dro du ut på din siste reise, ikledd ditt fineste selskapsantrekk. Det ville forundre meg mye om det ikke ble både fest og moro når du ankom. En tung dag for oss som er igjen, men en stor trøst er det å vite at du ikke har det vondt mer. Jeg trengte noen å dele tankene mine med idag. Og dere fine forumvennene mine er jo alltid der når jeg trenger dere. Livet går videre, det skal bare bearbeides litt. En fin tirsdag ønskes dere alle. Nå: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå