Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skjedde @Rumle ikke noe igjen til frokosten jo! :raven:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne hus liker jeg. :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og jeg liker sånne som det hvite (til venstre) på det siste bildet, med det spisse taket :ninuskapus:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet

Du var og er min lille, snille *lillebror*, så full av humor, glede og smarte triks. Så raus med å dele dine egne festlige opplevelser i livet. 

I natt dro du ut på din siste reise, ikledd ditt fineste selskapsantrekk. Det ville forundre meg mye om det ikke ble både fest og moro når du ankom. :ninuskapus:

En tung dag for oss som er igjen, men en stor trøst er det å vite at du ikke har det vondt mer.    

:hjerte:

Jeg trengte noen å dele tankene mine med idag. Og dere fine forumvennene mine er jo alltid der når jeg trenger dere.  :klemmer:

Livet går videre, det skal bare bearbeides litt. :)

En fin tirsdag ønskes dere alle. 

Nå::kaffekopp: :Nikke:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Rumle skrev:

Åhhh Aldri :( Så utrolig leit :dagens-rose:

:hug:

Ja, det er leit og trist Rumle, og en grufull sykdom som ser ut til ramme alle familier for tiden. :dagens-rose:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja, det er leit og trist Rumle, og en grufull sykdom som ser ut til ramme alle familier for tiden. :dagens-rose:

:hug:

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

Du var og er min lille, snille *lillebror*, så full av humor, glede og smarte triks. Så raus med å dele dine egne festlige opplevelser i livet. 

I natt dro du ut på din siste reise, ikledd ditt fineste selskapsantrekk. Det ville forundre meg mye om det ikke ble både fest og moro når du ankom. :ninuskapus:

En tung dag for oss som er igjen, men en stor trøst er det å vite at du ikke har det vondt mer.    

Jeg trengte noen å dele tankene mine med idag. Og dere fine forumvennene mine er jo alltid der når jeg trenger dere.  :klemmer:

Veldig vakkert formidlet. Til tross for den store sorgen som ligger i budskapet.

Jeg føler med deg. Kondolerer. 

:klemmer: :dagens-rose:

• Liker 3
Skrevet

Klem fra meg også, Aldri. Det ante meg at det var noe såpass tungt som dere strevde med for tiden.
Mye skal tenkes og mye skal føles i tiden som kommer. Jeg føler med deg i sorgen. :sukk: 

• Liker 2
Skrevet

Tusen  millioner takk alle sammen.

Jeg visste at dere er de beste. :hug:

• Liker 3
Skrevet

Mhm. Du har rett i det. *ublyg Hoppe slår til igjen* :fnise:  Vi er her når du svipper innom av og til
og når du er tilbake for fullt. Vær du helt trygg på det og stress ikke...           

*pile ut og gnikke ballongen pen og ren igjen* 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Aldrisur skrev:

:hjerte::klem: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...