Rofl Skrevet 16. mai 2014 #3581 Skrevet 16. mai 2014 Så lenge jeg er våken og klar til 5 i morgen trenger jeg ikke å gjøre noe Skal i dåp den 18 i haugesund av alle steder!
Gjest Inggolf Skrevet 16. mai 2014 #3582 Skrevet 16. mai 2014 Høres ut som at du har 2 fine dager forran deg Aldri! Svigersøster og BitteLiten skal også gå i 16.mai tog i barnehagen i dag faktisk, i den svigersøster jobbet i før. Kanskje det er den samme (ikke at det er så stor sannsynlighet for det men). I morgen skal vi samles hjemme hos mamma- storebror, svigersøster og BitteLiten med begges familie. Gleder meg aller mest til å se BitteLiten i "bunaden" som mamma har strikket til henne Tiihihi.. Så skal jeg kanskje være med broren min på grillfest med kompisgjengen senere
Gjest Tekola Skrevet 16. mai 2014 #3584 Skrevet 16. mai 2014 Håper du får en fin feiring i morgen, Aldrisur! Det kan nok fort ramle inn et bilde på PM til deg
Mynona Skrevet 16. mai 2014 #3585 Skrevet 16. mai 2014 Hva skal du gi henne? Håper du får en bra dag på jobb i dag! Ikkeno' tattiser så vidt jeg kan se Noz... Åh for et nydelig lite bustefjes å våkne opp til. Skulle gjerne hatt en sånn liten mjukis i hverdagen. *sukk* ---------------------- De fleste av dere har vel en travel dag foran dere. Ikke minst tenker jeg på de som har barn som skal pyntes og være uthvilte foran den store 17. mai-feiringen. (Skulle så gjerne ha sett bilde av lille-Tekola i den fine 17. mai-kjolen) Jeg har ganske klare minner om 16. mai den tiden barna mine var små. Uniformer og 17.mai-klær som skulle stelles, flagg strykes, koldtbord og bløtkaker som skulle lages og pyntes og løv plukkes og settes i krukker. Så var det grytidlig opp til flaggheising på skolen for deretter å reise med et stappfullt tog til byen for å følge opp barnetoget. Når kvelden kom var det rakna strømpebukser, skitne pensko og klær fulle av is og ketchup! *men alle var enige om at det hadde vært en fin dag* I dag skal jeg gå i 16. mai-tog med barnehagen til lille mannen, og i morgen blir det fullt 17. mai-feiring sammen med "blondinen" og resten av familien. Jeg er så takknemlig for at været ser ut til å vise den gode siden av seg selv i morgen. Det hørtes koselig ut. To dagers feiring vetu!! Kan'ke bli bedre enn det Hun skal få en appellsinjuice-presse-maskin-sak som hun skal ta med til Tyrkia. Som vi ikke fant når vi var der. Så lenge jeg er våken og klar til 5 i morgen trenger jeg ikke å gjøre noe Skal i dåp den 18 i haugesund av alle steder! Dåp på 17.mai? Er ikke alle dåper på søndager?? Skal det være en liten hund og en blomst? Ja takk
Gjest Inggolf Skrevet 16. mai 2014 #3586 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Dåp på 17.mai? Er ikke alle dåper på søndager?? Siden han er så treig til å svare (og heller ikke så flink til å lese igjennom innleggene) så tillater jeg meg selv å svare: Joda, dåpen er på søndag, men det er et stykke å reise (kjøre?) så reiser han i morgen! Men nå som jeg leste innlegget han en gang til, så har han faktisk skrevet at dåpen er den 18. og at den er i haugesund Endret 16. mai 2014 av Noz
Mynona Skrevet 16. mai 2014 #3587 Skrevet 16. mai 2014 Jeg leste visst kl 18 jeg.. Er litt sosete noen ganger.
Aldrisur Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #3588 Skrevet 16. mai 2014 Skal det være en liten hund og en blomst? Ja takk, begge deler! Håper du får en fin feiring i morgen, Aldrisur! Det kan nok fort ramle inn et bilde på PM til deg Fin feiring til dere også Tekola! Og bilde...... -------------------------- Nå har jeg endelig kommet hjem etter langtur og 16. mai-tog. Det var så koselig å se alle de høytidstemte barna og alle mammaene som stolpret seg gjennom gatene i skyhøyhælte sko! NÅ har jeg blitt servert den flotteste gourmetmiddag: And i appelsinsaus med asparges og stekte poteter til. (Souse Vide tilberedt selvfølgelig) Oooog hjemmelaget jordbæris til dessert! Det er den beste isen jeg har spist i hele mitt liv. Nå må jeg stryke kjolen min før jeg blir altfor rørete av rødvin. Er dere klare for nasjonaldagen? Jeg tenker sterkt på Galactica i kveld og sender noen varme tanker. Tre barn som skal ut og feire + mann + seg selv som sikkert skal gå i 17. mai-tog med skolen sin. 2
Aldrisur Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #3590 Skrevet 16. mai 2014 Hallooo Vex! Hvordan gikk det på jobb i dag?
FruN Skrevet 16. mai 2014 #3592 Skrevet 16. mai 2014 Kake klar, kjole klar, klær til HerrN klart. Nå er det litt egenpleie før jeg må finne ut av et lite dilemma (Skoene jeg skal ha på imorra passer når jeg går barbeint i de, men jeg kan ikke ha på kjole uten strømpebukse.. Og med strømpebukse sklir de bare av..)
Gjest Inggolf Skrevet 16. mai 2014 #3593 Skrevet 16. mai 2014 Litt av en dag da Aldri! Kan tenke meg det herremåltidet Aldrimåltidet gjorde gått i påsan etter en såpass lang dag. Håper morgendagen byr på like store koseligheter og gode spisegreier 2
Gjest Inggolf Skrevet 16. mai 2014 #3594 Skrevet 16. mai 2014 Kake klar, kjole klar, klær til HerrN klart. Nå er det litt egenpleie før jeg må finne ut av et lite dilemma (Skoene jeg skal ha på imorra passer når jeg går barbeint i de, men jeg kan ikke ha på kjole uten strømpebukse.. Og med strømpebukse sklir de bare av..) Lim sammen to innleggsbind i skoa, slik at du får limet på det ene ned og limet på det andre opp under føttene Mynona er sikkert enig med meg at det er en god plan!
FruN Skrevet 16. mai 2014 #3595 Skrevet 16. mai 2014 Lim sammen to innleggsbind i skoa, slik at du får limet på det ene ned og limet på det andre opp under føttene Mynona er sikkert enig med meg at det er en god plan! Bare synd skoa er ganske åpne 1
Aldrisur Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #3596 Skrevet 16. mai 2014 Det gikk jo det, 16.mai å folk handla masse Bra! Ja, det hjelper og ha masse å gjøre. Hva skal du i morgen da Vex? Kake klar, kjole klar, klær til HerrN klart. Nå er det litt egenpleie før jeg må finne ut av et lite dilemma (Skoene jeg skal ha på imorra passer når jeg går barbeint i de, men jeg kan ikke ha på kjole uten strømpebukse.. Og med strømpebukse sklir de bare av..) Uff, jeg har ingen gode råd til deg heller. Litt av en dag da Aldri! Kan tenke meg det herremåltidet Aldrimåltidet gjorde gått i påsan etter en såpass lang dag. Håper morgendagen byr på like store koseligheter og gode spisegreier Ja. Skal vedde for at du får en kjempefin dag i morgen. Tenke seg til lille snuppa i hjemmestrikka (eller var det heklet?) bunad da! Håper bare den ikke blir for varm - det skal jo bli sommerdag her i morgen. Eller pytt, da er det jo bare å ta den av henne! 1
Severus Skrevet 16. mai 2014 #3597 Skrevet 16. mai 2014 Bare synd skoa er ganske åpne Bruk sånne tynne Always med blomsterduft 2
Severus Skrevet 16. mai 2014 #3598 Skrevet 16. mai 2014 Bra! Ja, det hjelper og ha masse å gjøre. Hva skal du i morgen da Vex? Det var de andre som hadde masse, jeg har kula'n. Jeg skal grille
Aldrisur Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #3599 Skrevet 16. mai 2014 Jøss! Går det an da? Hvis det der med bind i skoene funker, er det jo en kjempeidè!! 2
Gjest Tekola Skrevet 16. mai 2014 #3600 Skrevet 16. mai 2014 Håper alle de fine ballongfarerne får en fin-fin dag i morgen! Aldrisur, Hoppe, Vex, Mynona, Rumle, Noz, Rofl, FruN, Anje, Galactica, Cordelia, Kristian, Mia, LightBulb, Alfa, Kaffemor, Alvina og alle de andre som har vært med på hele eller deler av ferden en eller annen gang! Spis is, pølser, kake og annet digg! Drikk brus, champagne, vin, øl og det du ellers måtte ha lyst på! Og viktigst av alt dere, kos dere og ta vare på alle rundt dere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå