Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

37 Ryp på håndleddet

OK. Men som sagt. Tenk deg godt om. Jeg var bombesikker på at jeg aldri kom til å angre. Men man endrer seg en del på 10 år. Hvertfall de 10 åra man er i 20-åra. Og nå betaler jeg i dyre dommer og jækla vonde behandlinger for å få de bort.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK. Men som sagt. Tenk deg godt om. Jeg var bombesikker på at jeg aldri kom til å angre. Men man endrer seg en del på 10 år. Hvertfall de 10 åra man er i 20-åra. Og nå betaler jeg i dyre dommer og jækla vonde behandlinger for å få de bort.

Skal ha ei lita ei
Skrevet

Jeg har "arvet" Tinnstakken etter tanta til HerrN (svigermor kjøpte den av søstra si, jeg fikk den som tidlig 30-årsgave :) )

Og tanta har en litt annen fasong enn meg :P Originalvesten er for liten, og den som er på nå er for stor. Den går, men stakken er for kort (sydd for langt opp på vesten), så det må justeres. Også må jeg ha nye mansjetter på skjorta.

Det ble litt for mye å få fikset på 4 dager :P

Du får huske på å få gjort noe med det nå da, så den er klar til neste år. Så du ikke glemmer den igjen :ler:

• Liker 1
Skrevet

Når det gjelder hunden som ikke kunne svømme: jeg hadde jumpet uti, badet og svømt med den, gjort den trygg på vannsituasjonen. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Blææææh jobb igjen i morgen

Skrevet

En jobb som gjør at du kan betale for en tattis kanskje? :)

• Liker 1
Skrevet

Du kunne ha gjort som jeg gjør når jeg ikke har papir (det skjer såpass ofte at det er litt småflaut :sjenert: ) knytter en fin sløyfe rundt og putter gaven uinpakket i den peneste papirhandleposen jeg finner i skapet. :ler:

Så nå har jeg kjøpt inn en haug papirposer å ha i bakhånd. :lol:

• Liker 1
Skrevet

Det er lurt, Anje. :jepp:

Det som også er lurt er å legge seg når man er trøtt, akkurat sånn som jeg er nå...natta alle. :goodbye:

• Liker 2
Skrevet

Du kunne ha gjort som jeg gjør når jeg ikke har papir (det skjer såpass ofte at det er litt småflaut :sjenert: ) knytter en fin sløyfe rundt og putter gaven uinpakket i den peneste papirhandleposen jeg finner i skapet. :ler:

Så nå har jeg kjøpt inn en haug papirposer å ha i bakhånd. :lol:

Smart :)

Det viktigste er jo hva som er inni. Og tanken bak. :jepp:

Og nå skal mor få bursdagsgaven sin 2 måneder på forskudd også. Da må hun jo bli fornøyd.

Skrevet

En jobb som gjør at du kan betale for en tattis kanskje? :)

I don't get nothing
Skrevet

Det der må jo være gave til meg!! Kartgave!

• Liker 1
Skrevet

Det er lurt, Anje. :jepp:

Det som også er lurt er å legge seg når man er trøtt, akkurat sånn som jeg er nå...natta alle. :goodbye:

Næmmen natta Hoppe?! :sjokkert: Er du trøtt alt nå? :kose:

• Liker 1
Skrevet

Jobben min er kjedelig

Gjest Inggolf
Skrevet

FruN, jeg visste ikke at stakken din var arvet. Siden jeg antok at den var kjøpt ny, så skjønte jeg ikke hvorfor den ikke passet :fnise:

Har arvet mamma sin bunad, men det er jo så kostbart å sy den om!! :daane: Vi kommer sikkert aldri til å få råd til det, ikke før jeg er ferdig utdannet ihvertfall.

Skulle så inderlig ønske at jeg kunne fjerne mine 2 av 3 tatoveringer også. Har et gedigent håp om at bedre fjerne-teknikker plutselig en dag innen kort tid skal bli funnet opp!

Du da Aldri, du hakke noen tattiser du da? :Hehe:

• Liker 1
Skrevet

FruN, jeg visste ikke at stakken din var arvet. Siden jeg antok at den var kjøpt ny, så skjønte jeg ikke hvorfor den ikke passet :fnise:

Har arvet mamma sin bunad, men det er jo så kostbart å sy den om!! :daane: Vi kommer sikkert aldri til å få råd til det, ikke før jeg er ferdig utdannet ihvertfall.

Skulle så inderlig ønske at jeg kunne fjerne mine 2 av 3 tatoveringer også. Har et gedigent håp om at bedre fjerne-teknikker plutselig en dag innen kort tid skal bli funnet opp!

Skjønner den :fnise:

Ja, det er dyrt å sy om bunader og slikt!

Jeg er fortsatt fornøyd med tatoveringene mine, men håper det kommer en god/bedre metode for dere som vil bli kvitt deres :)

Skrevet

Jeg vil så gjerne være bra nok på jobb

Skrevet

Smart :)

Det viktigste er jo hva som er inni. Og tanken bak. :jepp:

Og nå skal mor få bursdagsgaven sin 2 måneder på forskudd også. Da må hun jo bli fornøyd.

Hva skal du gi henne? :lillesky:

Jobben min er kjedelig

Håper du får en bra dag på jobb i dag! :roser:

Ikkeno' tattiser så vidt jeg kan se Noz... :icon_lol:

2bK6teg.jpg

Åh for et nydelig lite bustefjes å våkne opp til. :hjerte:

Skulle gjerne hatt en sånn liten mjukis i hverdagen. *sukk*

----------------------

:blomst: De fleste av dere har vel en travel dag foran dere. Ikke minst tenker jeg på de som har barn som skal pyntes og være uthvilte foran den store 17. mai-feiringen. (Skulle så gjerne ha sett bilde av lille-Tekola i den fine 17. mai-kjolen) :sjenert:

Jeg har ganske klare minner om 16. mai den tiden barna mine var små. Uniformer og 17.mai-klær som skulle stelles, flagg strykes, koldtbord og bløtkaker som skulle lages og pyntes og løv plukkes og settes i krukker.

Så var det grytidlig opp til flaggheising på skolen for deretter å reise med et stappfullt tog til byen for å følge opp barnetoget. :bond:

Når kvelden kom var det rakna strømpebukser, skitne pensko og klær fulle av is og ketchup!

*men alle var enige om at det hadde vært en fin dag* :ler:

I dag skal jeg gå i 16. mai-tog med barnehagen til lille mannen, og i morgen blir det fullt 17. mai-feiring sammen med "blondinen" og resten av familien.

Jeg er så takknemlig for at været ser ut til å vise den gode siden av seg selv i morgen. :sol:

• Liker 2
Skrevet

:klem: Jeg glemte å be dere om å ha en fin dag i dag! :hoppe::hoppe::hoppe:

ZFHeIui.jpg

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...