Rumle Skrevet 1. april 2018 #35661 Skrevet 1. april 2018 Håper rødkålen funker Om den gjør blir de nok blålig, ikke rosa
Severus Skrevet 1. april 2018 #35662 Skrevet 1. april 2018 36 minutter siden, Rumle skrev: Jeg kjenner meg godt igjen i å føle seg ensom. Livet er ikke alltid så enkelt altså Jeg synes sånne følelser ofte blir forstørret litt rundt høytider, fordi det at andre har det annerledes blir liksom så mye mer tydelig. Føler du det litt sånn og Sev? Jeg tror egentlig mange går rundt og kjenner på ensomhet i varierende grad. Også sammen med andre. Jeg har i alle fall kjent en del på det selv. Og det kan jo ikke sees utenpå, så man vet jo ikke at kanskje en del rundt en har det slik også. Ja, å så har jeg fått beskjed også om at jeg vist nok var sur og tverr å det hele i Tallinn. Så alt er egentlig bare ekstra æsj nå i påsken. 1
Rumle Skrevet 1. april 2018 #35663 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, Severus skrev: Ja, å så har jeg fått beskjed også om at jeg vist nok var sur og tverr å det hele i Tallinn. Så alt er egentlig bare ekstra æsj nå i påsken. Åh. Fra noen som var med? Men du, folk kan si sånt av så mange grunner, prøv å ikke la det gå altfor mye innpå deg. 2
Severus Skrevet 1. april 2018 #35664 Skrevet 1. april 2018 Jeg vet jo at jeg kan framstå som sur, men jeg er sjelden sur. Jeg bare er så utrolig redd for å si noe som kan virke sårende, å så gjør jeg vist det uten å ville det selv. 1
Columna Skrevet 1. april 2018 #35665 Skrevet 1. april 2018 (endret) . Endret 5. juli 2018 av Columna 1
FruN Skrevet 1. april 2018 #35667 Skrevet 1. april 2018 1 time siden, Severus skrev: Jeg vet jo at jeg kan framstå som sur, men jeg er sjelden sur. Jeg bare er så utrolig redd for å si noe som kan virke sårende, å så gjør jeg vist det uten å ville det selv. Da du var på besøk hos meg, var du langt fra sur og tverr Og jeg vet godt hvordan det kan være å være redd for egne ord og tanker. Særlig i situasjoner man føler seg litt «naken». 2
Severus Skrevet 1. april 2018 #35668 Skrevet 1. april 2018 6 minutter siden, FruN skrev: Da du var på besøk hos meg, var du langt fra sur og tverr Og jeg vet godt hvordan det kan være å være redd for egne ord og tanker. Særlig i situasjoner man føler seg litt «naken». Jeg var nok sur og tverr fordi jeg så til noen som hadde vært der før. Jeg er veldig redd og usikker å sånt, så jeg tør liksom ikke å spørre om ting. De er vist enige om at jeg trenger medisin mot bipolar lidelse, fordi jeg var vist så tverr. Ja jeg ble sinna en gang, fordi jeg betaler ikke 3500 kr for å reise fra Bodø til Tallinn for så å sitte inne. Så jeg gikk ut en tur, å kom tilbake i godt humør. 2
Columna Skrevet 1. april 2018 #35669 Skrevet 1. april 2018 (endret) . Endret 5. juli 2018 av Columna 1
Rumle Skrevet 1. april 2018 #35670 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, Columna skrev: Takk @Rumle for en smittsom og eggende påskeunderholdning Rødkål gir lyseblå egg, litt mørkere enn babylyseblå. Nå er de siste eggene bragt i kok med gurkemeie. Kanskje påskegule egg til frokost? Før neste påske skal jeg lese meg opp på naturfarging. Så gøy! Mine siste blå ble ca. like dype i fargen som de som jeg tok 12t før Regner med at det har noe å si hvor mye kål vs hvor mye vann man har også. Men, flotte ble de Samme erfaring med de gule, de nådde et metthetspunkt og det var det. 2
Rumle Skrevet 1. april 2018 #35671 Skrevet 1. april 2018 (endret) 2 timer siden, Severus skrev: Jeg vet jo at jeg kan framstå som sur, men jeg er sjelden sur. Jeg bare er så utrolig redd for å si noe som kan virke sårende, å så gjør jeg vist det uten å ville det selv. Synes de er vel raskt ute med å komme med slike kommentarer. Forstår deg godt her. Sn ynes du skal være fornøyd med deg selv som dro Man er som man er, av så mange forskjellige grunner. Og det er helt ok Endret 1. april 2018 av Rumle 2
Columna Skrevet 1. april 2018 #35672 Skrevet 1. april 2018 (endret) . Endret 5. juli 2018 av Columna 2
Rumle Skrevet 1. april 2018 #35673 Skrevet 1. april 2018 Akkurat nå, Columna skrev: Gurkemeieeggene ble fine og gule. Kokte de ca. 15 minutter. Men kokend gurkemeie lukter brann, og ikke godt. Nå stenges forskerfabrikk-kjøkkenet for denne gangen. Så bra, de blir en fin kontrast til de blå 2
Columna Skrevet 1. april 2018 #35676 Skrevet 1. april 2018 (endret) . Endret 5. juli 2018 av Columna 2
Severus Skrevet 2. april 2018 #35677 Skrevet 2. april 2018 Dette er mummihuset mitt, jeg bygger det i Sims 4
Gjest Winza Skrevet 2. april 2018 #35678 Skrevet 2. april 2018 2 timer siden, Severus skrev: Dette er mummihuset mitt, jeg bygger det i Sims Hadde vært digg å ha et helt identisk mummitroll hus både innvendig og utvendig Men tror ikke jeg hadde turt å klatre av vinduet med tanke på høydeskrekken
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2018 #35679 Skrevet 2. april 2018 Når man er i Mummidalen tror jeg høydeskrekken forsvinner på magisk vis og en klatrer ut og ned lett som bare det. God morgen alle sammen. 2
Aldrisur Skrevet 2. april 2018 Forfatter #35680 Skrevet 2. april 2018 Spennende Mummihus @Severus! Ha en fin mandag alle fine ballongvenner! Aw, veldig stort bilde... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå