Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og der var mars over :ninja: Hvor har den tiden gått?? 

Jeg har fått jobb! Ikke svære greiene, skal være ekstra-vaskedame på ei spesiell utleiehytte her i bygda. Men det er noe!! Skal ned dit på en gjennomgang og se hvor mye jobb det blir i april i morra/senere i dag :jepp: 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå er jeg trøtt også kan jeg kjenne. :Gjesp:  Kanskje jeg skal finne de doble dynene mine og nattlua mi...

Hvor kaldt har du det på soverommet ditt?

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Sola de skrev:

Gratulerer fru N :nordvesta:

Takk! :nigo: 

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med jobb!! 

Skrevet
8 timer siden, FruN skrev:

Og der var mars over. Hvor har den tiden gått?? 

Jeg har fått jobb! Ikke svære greiene, skal være ekstra-vaskedame på ei spesiell utleiehytte her i bygda. Men det er noe!! Skal ned dit på en gjennomgang og se hvor mye jobb det blir i april i morra/senere i dag 

Mars har lagt seg i minneboka sammen med alt annet. :jepp:  
Gratulerer hjerteligst med jobb, Fruen. Det kommer til å bli en bra plass for folk på besøk.
*av og til kan man jo legge igjen en hygienisk foliert hjemmebakst som overraskelse...
selv om det kanskje ikke står i instruksene?* :lur: 

6 timer siden, Sola de skrev:

Hvor kaldt har du det på soverommet ditt?

Det er varmegrader, men med vinduet på gløtt må jeg ha "dobbeltisolering" over meg
og jeg har blitt veldig glad i den myke påsketidslua jeg har på om natta. :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet

....men nå blir jeg nesten litt småirritert her altså, for jeg finner ikke ut hva som kan være aprilspøk i noen av
nyhetssidene hos nettets aviser. Har dere funnet noen? :klo: Har de sluttet med det kanskje? 

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

....men nå blir jeg nesten litt småirritert her altså, for jeg finner ikke ut hva som kan være aprilspøk i noen av
nyhetssidene hos nettets aviser. Har dere funnet noen? :klo: Har de sluttet med det kanskje? 

Jeg ser ikke noe heller :vetikke:

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Rumle skrev:

Gratulerer med jobb og god morgen @FruN :hallo:

1 time siden, Mynona skrev:

Gratulerer med jobb!! 

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Mars har lagt seg i minneboka sammen med alt annet. :jepp:  
Gratulerer hjerteligst med jobb, Fruen. Det kommer til å bli en bra plass for folk på besøk.
*av og til kan man jo legge igjen en hygienisk foliert hjemmebakst som overraskelse...
selv om det kanskje ikke står i instruksene?* :lur: 

Det er varmegrader, men med vinduet på gløtt må jeg ha "dobbeltisolering" over meg
og jeg har blitt veldig glad i den myke påsketidslua jeg har på om natta. :rodmer: 

Har ikke fått noen instrukser enda, skal ned dit litt senere i dag :jepp: 

• Liker 2
Skrevet

Wow...takk, men jeg har ikke sett en eneste en av disse i fri flyt, så de må ha vært godt gjemt. :klo: 
Trodde alle de store avisene hadde en hovedspøk... Ikke i min egen næravis heller har jeg funnet noe.

• Liker 2
Skrevet

Nei, har ikke sett noen av disse jeg heller :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Skulle Aldri være heltidsutkledd kylling hele påska, eller? Ble liksom så veldig stille her inne uten...sjefshøna. :laugh: 

Kanskje hun ble lurt? Eller lurte noen selv? Kanskje...hun ble lurt til å reise en plutselig påsketur til et fint sted?

• Liker 2
Skrevet (endret)
11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Skulle Aldri være heltidsutkledd kylling hele påska, eller? Ble liksom så veldig stille her inne uten...sjefshøna. :laugh: 

Kanskje hun ble lurt? Eller lurte noen selv? Kanskje...hun ble lurt til å reise en plutselig påsketur til et fint sted?

Ja, tror kanskje det var det hun skulle? :ler:

Du, jeg har begynt på en ny serie som jeg fornemmer at muligens kan bli ganske så irriterend, noe ala våre koko venner i The Affair :P

Rectify.

Har du sett den?

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Nei. :klo:  Kan ikke huske at jeg har sett tittelen heller. Her må det googles. :ninja: 

• Liker 1
Skrevet

:laugh: Jøss som dere har jobbet i påsken! :daane:Jeg ga opp å sitere på første forsøk. 

Takk @Rumle og @Columna! Så mange flotte eggfargingidèer dere har delt med oss andre. :helen: Eggene ble jo kjempeflotte Rumle. 

Og for en super ørevarmer du har strikket til svigermor @FruN.  Jeg tror jeg har lest alt dere har skrevet (kanskje), ler  enda av @Hoppetaujentas fulle busk. :hoho:Den kan bli god å ha om det blir en kald vår. 

@Mynona, jeg hilste til alle fra deg - de vet nemlig hvem du er. *Hvem strikker du til?* *Til babyen til Mynona, En god venninne som jeg aldri har møtt før.* :ler:

Ser ut som om dere har kost dere ALLE sammen denne påsken, men nå er det slutt på den så nå kan våren bare komme. :rodmer:

Grattis med *den lille jobben* FruN. Vaske litt her og vaske litt der. :mynona:Her trengs det også en skikkelig husvask, og husvask skal bli. :romeo: I morgen i morgen men ikkje i dag....

Forøvrig kan jeg opplyse om at det tar like lang tid å :tekola: et Mor Signe-teppe som det tar å gå gravid. Jeg nærmer meg slutten på "graviditeten" sammen med deg Mynona. Bare et halvt garnnøste igjen så er jeg klar og ferdig med prosjektet. :hoppe:

.....PS: Jeg så aprilspøken din @Catalina Culès  - og må innrømme at jeg gikk fem på en liten stund. Tullejenta! :ler:

• Liker 2
Skrevet

Ruuuuuuuuumleeeee! :nori::klemmer:

Endelig ferdig med eggprosjektet og så er påsken over? :danser:

:ler:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Ruuuuuuuuumleeeee! :nori::klemmer:

Endelig ferdig med eggprosjektet og så er påsken over? :danser:

:ler:

Jupp, er bare fornøyd jeg nådde det før påske var over jeg! :ler:

Er jo en dag igjen! :jepp:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...