Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal prøve å huske å se ut av vinduet i 20-tiden i morgen :ler: Det er lenge siden jeg skrudde på lyset her inne hvertfall. Og nå er det bekmørkt. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg skal prøve å huske å se ut av vinduet i 20-tiden i morgen :ler: Det er lenge siden jeg skrudde på lyset her inne hvertfall. Og nå er det bekmørkt. 

Ok :ler:

Skrevet

Hva er Lille My jakke?

Skrevet
29 minutter siden, Columna skrev:

Jeg konstanterer bare at det er mørkt nå :lete:

:opplyser: Lille My jakke ble observert på facebook.

:ler:

Skrevet
Akkurat nå, Columna skrev:

@Rumle @utocorrect spesialisten :lol:

Når du skriver fra mobilen, bruker du wifi eller mobildata? 

Spør fordi jeg lurer på hvor mye data en må beregne til litt ymse bruk, uten wifi. 

Begge deler tror jeg, får ikke WiFi til å funke helt, og jeg er så utrolig lite teknisk :ler: (som alle her selvsagt vet).

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nok ca. den siste i Norge du burde spørre, jeg tenker fremdeles at det er litt av et mirakel at jeg er på nett, for å være ærlig :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingen svar. Stafettpinnen sendes videre til neste, forhåpentlig kyndige bruker. :ninja: 

Men: «Gift ved første blikk»-paret er blitt foreldre for første gang. Fikk en datter."

Jaja, så funker sånne nymotens ting for noen da. :) Gratulerer til alle tre.

Skrevet
21 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har ingen svar. Stafettpinnen sendes videre til neste, forhåpentlig kyndige bruker. :ninja: 

Men: «Gift ved første blikk»-paret er blitt foreldre for første gang. Fikk en datter."

Jaja, så funker sånne nymotens ting for noen da. :) Gratulerer til alle tre.

:klo:

(feil tråd?)

God Påske alle sammen.

• Liker 1
Skrevet

God påske til doktoren også. Blodappelsin er herved sendt over. :jepp: 
            8df2be60-blodappelsin.jpg

• Liker 1
Skrevet

@Mynona Har du sjekket om det er mørkt? :)

Her err det ganske lyst enda pga veldig lys himmel til tross for at solen akkurat har gått ned.

Skrevet
35 minutter siden, Rumle skrev:

@Mynona Har du sjekket om det er mørkt? :)

Her err det ganske lyst enda pga veldig lys himmel til tross for at solen akkurat har gått ned.

Jeg så på klokka 20.34 og da var det fortsatt blåaktig. Nå kl 20.53 er det nesten helt mørkt. Men ikke heeeelt. 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

God påske til doktoren også. Blodappelsin er herved sendt over. :jepp: 
            8df2be60-blodappelsin.jpg

De hadde masse blodappelsiner på kiwi så jeg i går. Men bare i nett, og jeg ville bare ha en i tilfelle jeg ikke liker de. Så da fikk jeg ikke kjøpt :( 

Skrevet
12 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg så på klokka 20.34 og da var det fortsatt blåaktig. Nå kl 20.53 er det nesten helt mørkt. Men ikke heeeelt. 

:)

Skrevet
3 minutter siden, Rumle skrev:

:)

21.07 var det helt mørkt, men jeg vet ikke akkurat når det skjedde. Er det mørkt hos deg nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...