Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere er vakre, My. :)  *og før du rekker å protestere; JO, det er dere* :laugh:  Jeg har et kunstnerisk blikk
og ser sånn med en gang. Akkurat som en vakker strømlinjeformet skulptur er dere. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk dere :rodmer:   Jeg føler meg diger, men alle sier jeg er liten. Men har vokst mye i det siste. Har ligget under gjennomsnitt på kurven, men nå er jeg plutselig over gjennomsnitt. Nå driver magen og stanger i ribbeina når jeg sitter, så det er ganske ubehagelig egentlig.  Jentemage ja. Visstnok er det jentemage hvis den er som en vannmelom (litt avlang) og guttemage hvis den er som en basketball. 

Paul kaller meg bare bubblegut for tiden :ler: 

Nå har jeg rekt opp ned til 2 rader og strikket den 3. på nytt. Og nå er det ikke vridd, Men kanskje jeg skal la det ligge til i morgen, siden jeg surra det til x2 i dag. 

• Liker 2
Skrevet

Du er liten og smekker ja. Jeg har hatt mange venninner med baby innabords og ofte øker de en del i tillegg,
men du har liksom bare gått opp "en baby". Du er grasiøst viderekommen allerede på første forsøket tror jeg. :biggrin: 

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, Mynona skrev:

Takk dere :rodmer:   Jeg føler meg diger, men alle sier jeg er liten. Men har vokst mye i det siste. Har ligget under gjennomsnitt på kurven, men nå er jeg plutselig over gjennomsnitt. Nå driver magen og stanger i ribbeina når jeg sitter, så det er ganske ubehagelig egentlig.  Jentemage ja. Visstnok er det jentemage hvis den er som en vannmelom (litt avlang) og guttemage hvis den er som en basketball. 

Paul kaller meg bare bubblegut for tiden :ler: 

Nå har jeg rekt opp ned til 2 rader og strikket den 3. på nytt. Og nå er det ikke vridd, Men kanskje jeg skal la det ligge til i morgen, siden jeg surra det til x2 i dag. 

Jeg var smalere i magen med lillebror enn storesøster :ler: Husker jeg plutselig merket magen med storesøster og den siste tiden. Joda, magen var der, men plutselig var den i veien :ler: 

Lillefrøkna legger jo egentlig bare på seg nå, så ikke rart du plutselig vokser. Tenk at ho snart er ute :rodmer: 

Bubblegut :ler: 

• Liker 3
Skrevet

Kanskje han er litt sosete og egentlig bare vil spørre om du har bubblegum? :ninja: *nå legger jeg meg - natta*  :sove: 

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Du er liten og smekker ja. Jeg har hatt mange venninner med baby innabords og ofte øker de en del i tillegg,
men du har liksom bare gått opp "en baby". Du er grasiøst viderekommen allerede på første forsøket tror jeg. :biggrin: 

Takk :rodmer: 

19 minutter siden, FruN skrev:

Jeg var smalere i magen med lillebror enn storesøster :ler: Husker jeg plutselig merket magen med storesøster og den siste tiden. Joda, magen var der, men plutselig var den i veien :ler: 

Lillefrøkna legger jo egentlig bare på seg nå, så ikke rart du plutselig vokser. Tenk at ho snart er ute :rodmer: 

Bubblegut :ler: 

Ja, nå er den i veien. Stanget i vasken når jeg vasker hender og pusser tenner, kan ikke holde inn magen å smyge meg forbi ting eller noe. Også reise seg opp fra sofa og seng er jo dødstungt! 

Skrevet
12 timer siden, Mynona skrev:

Også reise seg opp fra sofa og seng er jo dødstungt! 

Tenk på den fine muligheten til å få sterk fysikk nå. Gratis trening hele tiden. :jepp:  

Skrevet

Nei, det har hun selvfølgelig ikke, men god trening er det jo uansett...hvis en klarer å se på det slik. :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil si at det kommer an på resten av kroppen under svangerskapet :opplyser: Har man problemer med bekkenet, er alt gjerne bare et ork.. Men bevegelse er alltid bra! :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Det føles ikke som trening, mer som et ork. :ler: Og bekkenet har løsna også, så det meste er jo veldig tiltak.

Dagen er tilbringt i sofaen med strikketøy, soving og TV. Aktiv påske! :ler: 

Skrevet

Nu er det nesten helt mørkt her 20:57 :opplyser:

Skrevet
13 minutter siden, Rumle skrev:

Nu er det nesten helt mørkt her 20:57 :opplyser:

Her har det vært mørkt lenge.... tror jeg.... :klo: 

Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Her har det vært mørkt lenge.... tror jeg.... :klo: 

Ikke veldig lenge vel? Men, jeg mente helt mørkt, som i ikke blålig lys, så det er jo en stund siden det var relativt mørkt :jepp:

Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Ikke veldig lenge vel? Men, jeg mente helt mørkt, som i ikke blålig lys, så det er jo en stund siden det var relativt mørkt :jepp:

Hmmm.... det må jeg sjekke i morgen.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Mynona skrev:

Hmmm.... det må jeg sjekke i morgen.

I dag ble det mørkt 19:50 i Oslo og i Bergen* 20:12 sier Google

*tilfeldig valgt by nær rumlen :ninja:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...