Hoppetaujenta Skrevet 27. mars 2018 #35401 Skrevet 27. mars 2018 Dere er vakre, My. *og før du rekker å protestere; JO, det er dere* Jeg har et kunstnerisk blikk og ser sånn med en gang. Akkurat som en vakker strømlinjeformet skulptur er dere.
Mynona Skrevet 27. mars 2018 #35402 Skrevet 27. mars 2018 Takk dere Jeg føler meg diger, men alle sier jeg er liten. Men har vokst mye i det siste. Har ligget under gjennomsnitt på kurven, men nå er jeg plutselig over gjennomsnitt. Nå driver magen og stanger i ribbeina når jeg sitter, så det er ganske ubehagelig egentlig. Jentemage ja. Visstnok er det jentemage hvis den er som en vannmelom (litt avlang) og guttemage hvis den er som en basketball. Paul kaller meg bare bubblegut for tiden Nå har jeg rekt opp ned til 2 rader og strikket den 3. på nytt. Og nå er det ikke vridd, Men kanskje jeg skal la det ligge til i morgen, siden jeg surra det til x2 i dag. 2
Hoppetaujenta Skrevet 27. mars 2018 #35403 Skrevet 27. mars 2018 Du er liten og smekker ja. Jeg har hatt mange venninner med baby innabords og ofte øker de en del i tillegg, men du har liksom bare gått opp "en baby". Du er grasiøst viderekommen allerede på første forsøket tror jeg. 3
FruN Skrevet 27. mars 2018 #35405 Skrevet 27. mars 2018 21 minutter siden, Mynona skrev: Takk dere Jeg føler meg diger, men alle sier jeg er liten. Men har vokst mye i det siste. Har ligget under gjennomsnitt på kurven, men nå er jeg plutselig over gjennomsnitt. Nå driver magen og stanger i ribbeina når jeg sitter, så det er ganske ubehagelig egentlig. Jentemage ja. Visstnok er det jentemage hvis den er som en vannmelom (litt avlang) og guttemage hvis den er som en basketball. Paul kaller meg bare bubblegut for tiden Nå har jeg rekt opp ned til 2 rader og strikket den 3. på nytt. Og nå er det ikke vridd, Men kanskje jeg skal la det ligge til i morgen, siden jeg surra det til x2 i dag. Jeg var smalere i magen med lillebror enn storesøster Husker jeg plutselig merket magen med storesøster og den siste tiden. Joda, magen var der, men plutselig var den i veien Lillefrøkna legger jo egentlig bare på seg nå, så ikke rart du plutselig vokser. Tenk at ho snart er ute Bubblegut 3
Hoppetaujenta Skrevet 27. mars 2018 #35406 Skrevet 27. mars 2018 Kanskje han er litt sosete og egentlig bare vil spørre om du har bubblegum? *nå legger jeg meg - natta* 2
Mynona Skrevet 27. mars 2018 #35407 Skrevet 27. mars 2018 35 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Du er liten og smekker ja. Jeg har hatt mange venninner med baby innabords og ofte øker de en del i tillegg, men du har liksom bare gått opp "en baby". Du er grasiøst viderekommen allerede på første forsøket tror jeg. Takk 19 minutter siden, FruN skrev: Jeg var smalere i magen med lillebror enn storesøster Husker jeg plutselig merket magen med storesøster og den siste tiden. Joda, magen var der, men plutselig var den i veien Lillefrøkna legger jo egentlig bare på seg nå, så ikke rart du plutselig vokser. Tenk at ho snart er ute Bubblegut Ja, nå er den i veien. Stanget i vasken når jeg vasker hender og pusser tenner, kan ikke holde inn magen å smyge meg forbi ting eller noe. Også reise seg opp fra sofa og seng er jo dødstungt!
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars 2018 #35410 Skrevet 28. mars 2018 12 timer siden, Mynona skrev: Også reise seg opp fra sofa og seng er jo dødstungt! Tenk på den fine muligheten til å få sterk fysikk nå. Gratis trening hele tiden.
Columna Skrevet 28. mars 2018 #35412 Skrevet 28. mars 2018 (endret) . Endret 5. juli 2018 av Columna 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars 2018 #35413 Skrevet 28. mars 2018 Nei, det har hun selvfølgelig ikke, men god trening er det jo uansett...hvis en klarer å se på det slik. 1
FruN Skrevet 28. mars 2018 #35414 Skrevet 28. mars 2018 Jeg vil si at det kommer an på resten av kroppen under svangerskapet Har man problemer med bekkenet, er alt gjerne bare et ork.. Men bevegelse er alltid bra! 1
Mynona Skrevet 28. mars 2018 #35415 Skrevet 28. mars 2018 Det føles ikke som trening, mer som et ork. Og bekkenet har løsna også, så det meste er jo veldig tiltak. Dagen er tilbringt i sofaen med strikketøy, soving og TV. Aktiv påske!
Mynona Skrevet 28. mars 2018 #35417 Skrevet 28. mars 2018 13 minutter siden, Rumle skrev: Nu er det nesten helt mørkt her 20:57 Her har det vært mørkt lenge.... tror jeg....
Rumle Skrevet 28. mars 2018 #35418 Skrevet 28. mars 2018 Akkurat nå, Mynona skrev: Her har det vært mørkt lenge.... tror jeg.... Ikke veldig lenge vel? Men, jeg mente helt mørkt, som i ikke blålig lys, så det er jo en stund siden det var relativt mørkt
Mynona Skrevet 28. mars 2018 #35419 Skrevet 28. mars 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Ikke veldig lenge vel? Men, jeg mente helt mørkt, som i ikke blålig lys, så det er jo en stund siden det var relativt mørkt Hmmm.... det må jeg sjekke i morgen. 1
Rumle Skrevet 28. mars 2018 #35420 Skrevet 28. mars 2018 7 minutter siden, Mynona skrev: Hmmm.... det må jeg sjekke i morgen. I dag ble det mørkt 19:50 i Oslo og i Bergen* 20:12 sier Google *tilfeldig valgt by nær rumlen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå