Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man begynner på begynnelsen og holder ut. Akkurat som pusting et helt liv faktisk. :opplyser: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Man begynner på begynnelsen og holder ut. Akkurat som pusting et helt liv faktisk. :opplyser: 

Aha. Hmm. :kalle:

Skrevet

Så du skjønner at det er veldig enkelt når du først kommer inn i det. :jepp: 

Skrevet
4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Bare "billiggarn", men jeg syns det blir greit resultat til mitt bruk, dessuten er det en grei sluttpris på en genser. 
Det blir i lysere/middels grått.  :) 

Den blir sikkert superfin :Nikke: Du er flink du :)

• Liker 2
Skrevet

Denne dukket bare opp i den automatiske køen på Spotify

• Liker 3
Skrevet (endret)

Koser du deg på tur, @Severus?Eller er du hjemme igjen?

Endret av FruN
  • Liker 1
Skrevet

Kunstnerisk inspirasjon på en lørdag. Se hvis du vil. :)  ...eller la vær. 

• Liker 1
Skrevet

God lørdag :blomst:

Hvordan går det på tur, Sev?

Skrevet

Det er klokkestille-tid igjen. Og med unntak av å huske å faktisk stille de klokkene som må stilles - er det noen av dere som anser sommer-/vintertid som et problem? Synes folk her at det er en plagsom greie som bør avskaffes, en markering av vår/høst, eller noe imellom? 

:popcorn: 

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Rumle skrev:

happy_dribbble.gif

Den katten så litt oppblåst ut :ler: 

4 minutter siden, FruN skrev:

Det er klokkestille-tid igjen. Og med unntak av å huske å faktisk stille de klokkene som må stilles - er det noen av dere som anser sommer-/vintertid som et problem? Synes folk her at det er en plagsom greie som bør avskaffes, en markering av vår/høst, eller noe imellom? 

:popcorn: 

Jeg synes vi kunne hatt samme tid hele året.  Når det endelig er lyst om morgenen så blir det plutselig mørkt og når det endelig er lyst om ettermiddagen blir det mørkt. Avskaff hele greia, ser ingen fordeler med det. + at dyr og barn blir jo helt ut av rutinene sine også. Sikkert kjempestas for foreldre som har unger som våkner kl 5 til vanlig som plutselig står opp kl 4 fordi vi har stilt klokka. 

Noen som gjør noe gøyalt på en lørdagskveld da?
Jeg ligger på sofaen å ser på TV og kjeder meg egentlig. Er liksom ikke i form til å gjøre noe store greier, men er ikke i dårlig nok form til at det ikke blir kjedelig heller :P Men nå gleder jeg meg til magen blir borte, for den begynner å bli veldig i veien og ubehagelig. En måned igjen til permisjon! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser på Århundrets stemme :jepp: Og strikker på genseren min :P 

Jeg husker jeg delvis hang meg opp i hva klokka hadde vært om vi ikke hadde stilt klokka. Men det gidder jeg ikke lengre. Bryr meg liksom ikke, vi stiller klokka, ferdig:P Er spent på hvordan ungene her klarer seg etter som tiden går, men enn så lenge har det gått bra :jepp: 

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, Mynona skrev:

Den katten så litt oppblåst ut :ler: 

--- 

En smule? :fnise:

Jeg har masse problemer med å lade telefonen, og som dere vet er dataen allerede gåen :blink: Såååå hvis jeg ikke får dette til å funke og forsvinner, så har jeg ikke gått meg vill i fjellheimen altså, men kommer mest sannsynlig ikke på nett. Så nu har jeg meldt fra :Nikke:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Rumle skrev:

En smule? :fnise:

Jeg har masse problemer med å lade telefonen, og som dere vet er dataen allerede gåen :blink: Såååå hvis jeg ikke får dette til å funke og forsvinner, så har jeg ikke gått meg vill i fjellheimen altså, men kommer mest sannsynlig ikke på nett. Så nu har jeg meldt fra :Nikke:

Har du noe dritt i ladehullet? Paul sleit med å lade sin for lenge siden. Trodde hele greia var ødelagt, men i butikken blåste de ladehullet rent med noe trykkluft og da ble den god som ny. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Mynona skrev:

Har du noe dritt i ladehullet? Paul sleit med å lade sin for lenge siden. Trodde hele greia var ødelagt, men i butikken blåste de ladehullet rent med noe trykkluft og da ble den god som ny. 

Ja, har hatt det problemet før. prøvd å pirke ut med en sånn tynn plast tannpirker, men det var ikke noe. Kom også til å .. ehh varmebehandle ledningen litt vel nær en lysflamme i går, men den ladet etter det, så jeg vet ikke. Nå lader den bittelitt ved at kontakten er spent fast over skjermen med en stram strikk.

Skrevet

Meg og internettforbindelse altså :fnise:

Skrevet (endret)

Så  virker som det er kontakten som er problemet, men vet jo ikke om det er telefonen elller ledningen.

Endret av Rumle
Skrevet

Ser ut som mcgyver metoden funker foreløpig :ler: 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Mynona skrev:

Ser ut som mcgyver metoden funker foreløpig :ler: 

Jaaa! Er oppe i 7% nå :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...