Anje Skrevet 14. mai 2014 #3483 Skrevet 14. mai 2014 Jeg var redd for det ja.... På stedet der tiden ikke går er det også slik at en ikke legger på seg av tomme kalorier. Og is er jo bare tomme kalorier. 2
Rofl Skrevet 14. mai 2014 #3486 Skrevet 14. mai 2014 (endret) Sang til dagboken Alt vasket selv om soverommet trenger en opprydning som vanlig men MEH! Er jo ikke noe andre en meg som ser det anyway Må nesten dele denne også siden den kom på spillelisten og den gir meg frysninger! Endret 14. mai 2014 av Rofl 3
Rumle Skrevet 14. mai 2014 #3487 Skrevet 14. mai 2014 --- Når han skulle vinke til mammaen sin i dag (han satt i bilen vår, så hun hørte det ikke) sa han: Å, den ungen deres (altså min Aldrisurine) er den snilleste mammaen i hele verden. *sukk* Guuu så utrolig søtt sagt! Oooooog jeg er veldig spent på hva du handlet til balkongkassene dine :hoppe: 2
Rumle Skrevet 14. mai 2014 #3488 Skrevet 14. mai 2014 På stedet der tiden ikke går er det også slik at en ikke legger på seg av tomme kalorier. Og is er jo bare tomme kalorier. Kg??? 1
Gjest Inggolf Skrevet 14. mai 2014 #3489 Skrevet 14. mai 2014 Vettke helt akkuratt hvorfor, men denne teksten fikk meg til å tenke på deg Aldri 2
Mynona Skrevet 14. mai 2014 #3490 Skrevet 14. mai 2014 (endret) Han er en kjekk og god gutt som det er ordentlig koselig å være sammen med. Når han skulle vinke til mammaen sin i dag (han satt i bilen vår, så hun hørte det ikke) sa han: Å, den ungen deres (altså min Aldrisurine) er den snilleste mammaen i hele verden. *sukk* Så skjønn liten gutt Når er det dere reiser til Kreta? Midt i juni eller noe sånt? Edit: eller… Kreta? Var det kanskje et annet sted? Endret 14. mai 2014 av Mynona 1
Aldrisur Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #3491 Skrevet 15. mai 2014 Litt frokost? Ja takk Rofl! Håper jeg ikke kom for sent til frokosten din? Nei. Min "lille frøken" er et fadderbarn. Heldige Anje. Jeg sier ja tusen takk til en varm Roflefrokost! Jo; det er fordi VI trenger en finger i jorden når det kommer til å forstå at VI blir eldre! Krmt... her trengs ingen finger i jorda for åforstå vaffal... Savner dere fugleredet fra i fjor? Har dere sett at det er noen som følger et par tjeld? http://www.abcnyheter.no/nyheter/2014/05/12/folg-tjeldparet-minutt-minutt Åååå tusen takk Galactica! Dette kan bli spennende i tiden fremover! Sang til dagboken Alt vasket selv om soverommet trenger en opprydning som vanlig men MEH! Er jo ikke noe andre en meg som ser det anyway Må nesten dele denne også siden den kom på spillelisten og den gir meg frysninger! Takk for fine sanger til dagboken Rofl! Sivert. Og tenk at du klarte å gjennomføre husvask på tross av at du slettes ikke hadde lyst. Bra gjort. Vettke helt akkuratt hvorfor, men denne teksten fikk meg til å tenke på deg Aldri Ha.ha! Du har kanskje forstått at jeg er ganske så løsningsorientert Noz? Så skjønn liten gutt Når er det dere reiser til Kreta? Midt i juni eller noe sånt? Edit: eller… Kreta? Var det kanskje et annet sted? Ja, det er en fin liten gutt, både utenpå og inni. Til Kreta i midten av juni ja. 1
Aldrisur Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #3492 Skrevet 15. mai 2014 Guuu så utrolig søtt sagt! Oooooog jeg er veldig spent på hva du handlet til balkongkassene dine :hoppe: Heisann Rumle! I år valgte jeg å ha geranium i verandakassene. Jeg fant noen som hadde en helt spesiell rosafarge og veldig mørk grønne blader. Kjøpte 8 planter og håper de skal vokse seg store og frodige utover sommeren. Nesten som disse: 2
Gjest Tekola Skrevet 15. mai 2014 #3493 Skrevet 15. mai 2014 God morgen i ballongen Hva var konklusjonen vår på nedfrysing av vaffelrøre igjen? Har 2-3 L H-melk som går ut på dato i dag, nemlig, pluss en kartong kefir, så jeg lurte på å bare lage opp vaffelrøre og fryse ned!
Aldrisur Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #3494 Skrevet 15. mai 2014 God morgen Tekola! Fryse vaffelrøre ja. Det mener jeg går helt bra. Var det ikke My som hadde god erfaring med det? Kaffe?
Gjest Tekola Skrevet 15. mai 2014 #3495 Skrevet 15. mai 2014 Ja, var det jeg mente å ha lest Kaffe høres bra ut! Skal straks bevege oss ut for litt 17. mai-handling! Greit å ta det fra morgenen av fant jeg ut.
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai 2014 #3497 Skrevet 15. mai 2014 Har lest at folk bør stresshandle inn egg før det er tomt. Jeg tar det helt med ro. 1
FruN Skrevet 15. mai 2014 #3498 Skrevet 15. mai 2014 (endret) Jeg har oppskrift på en krydderkake med kefir (langpanne), Tekola om du vil ha noe mer enn vaffelrøre Endret 15. mai 2014 av FruN 1
Aldrisur Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #3499 Skrevet 15. mai 2014 Kreta i Juni = Hot as hell? Kreta Gj.sn. dagtemp. i juni 25 grader - natt 21. Hot as heaven! 1
Aldrisur Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #3500 Skrevet 15. mai 2014 (endret) Har lest at folk bør stresshandle inn egg før det er tomt. Jeg tar det helt med ro. Itteno stresshandel her heller Hoppe! Jeg har oppskrift på en krydderkake med kefir (langpanne), Tekola om du vil ha noe mer enn vaffelrøre Oj, kan du ikke være så snill å dele den med oss da FruN? Om du legger den ut i boka di eller her? ---------------- Her er en fantasssssstisk iskrem-maskin på vei inn døra snart! Endret 15. mai 2014 av Aldrisur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå