Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var redd for det ja.... :ninja:

På stedet der tiden ikke går er det også slik at en ikke legger på seg av tomme kalorier. Og is er jo bare tomme kalorier. :lur:

• Liker 2
Skrevet

Hihi...der taler du riktig klokt! :fnise:

Skrevet

Jeg har ikke lyst å vaske hus :(

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sang til dagboken :)

Alt vasket selv om soverommet trenger en opprydning som vanlig men MEH! Er jo ikke noe andre en meg som ser det anyway :opplyser:

Må nesten dele denne også siden den kom på spillelisten og den gir meg frysninger!

Endret av Rofl
  • Liker 3
Skrevet

---

:biggrin: Når han skulle vinke til mammaen sin i dag (han satt i bilen vår, så hun hørte det ikke) sa han: Å, den ungen deres (altså min Aldrisurine) er den snilleste mammaen i hele verden.

:rodmer: *sukk*

Guuu så utrolig søtt sagt! :rodmer:

Oooooog jeg er veldig spent på hva du handlet til balkongkassene dine :hoppe: :hoppe: :hoppe:

• Liker 2
Skrevet

På stedet der tiden ikke går er det også slik at en ikke legger på seg av tomme kalorier. Og is er jo bare tomme kalorier. :lur:

Kg??? :laugh:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Vettke helt akkuratt hvorfor, men denne teksten fikk meg til å tenke på deg Aldri :skratte:

1381263_631734630241944_1847438188727085

• Liker 2
Skrevet (endret)

Han er en kjekk og god gutt som det er ordentlig koselig å være sammen med.

:biggrin: Når han skulle vinke til mammaen sin i dag (han satt i bilen vår, så hun hørte det ikke) sa han: Å, den ungen deres (altså min Aldrisurine) er den snilleste mammaen i hele verden.

*sukk*

Så skjønn liten gutt :rodmer:

Når er det dere reiser til Kreta? Midt i juni eller noe sånt?

Edit: eller… Kreta? Var det kanskje et annet sted?

Endret av Mynona
  • Liker 1
Skrevet

Litt frokost?

OWSGYds.jpg

Ja takk Rofl! Håper jeg ikke kom for sent til frokosten din? :bond:

Nei. Min "lille frøken" er et fadderbarn. :jepp:

:babyjente: Heldige Anje. :rodmer:

Jeg sier ja tusen takk til en varm Roflefrokost! :spise:

Jo; det er fordi VI trenger en finger i jorden når det kommer til å forstå at VI blir eldre! :opplyser:

Krmt... her trengs ingen finger i jorda for åforstå vaffal... :hoho:

Savner dere fugleredet fra i fjor? Har dere sett at det er noen som følger et par tjeld? http://www.abcnyheter.no/nyheter/2014/05/12/folg-tjeldparet-minutt-minutt

Åååå tusen takk Galactica! Dette kan bli spennende i tiden fremover! :hoppendeglad:

Sang til dagboken :)

Alt vasket selv om soverommet trenger en opprydning som vanlig men MEH! Er jo ikke noe andre en meg som ser det anyway :opplyser:

Må nesten dele denne også siden den kom på spillelisten og den gir meg frysninger!

Takk for fine sanger til dagboken Rofl! :5: Sivert. :hjerte::hjerte::hjerte:

Og tenk at du klarte å gjennomføre husvask på tross av at du slettes ikke hadde lyst. :pls: Bra gjort.

Vettke helt akkuratt hvorfor, men denne teksten fikk meg til å tenke på deg Aldri :skratte:

1381263_631734630241944_1847438188727085

Ha.ha! Du har kanskje forstått at jeg er ganske så løsningsorientert Noz?

Så skjønn liten gutt :rodmer:

Når er det dere reiser til Kreta? Midt i juni eller noe sånt?

Edit: eller… Kreta? Var det kanskje et annet sted?

Ja, det er en fin liten gutt, både utenpå og inni. :Nikke:

Til Kreta i midten av juni ja.

• Liker 1
Skrevet

Guuu så utrolig søtt sagt! :rodmer:

Oooooog jeg er veldig spent på hva du handlet til balkongkassene dine :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:blomst: Heisann Rumle!

I år valgte jeg å ha geranium i verandakassene. Jeg fant noen som hadde en helt spesiell rosafarge og veldig mørk grønne blader. Kjøpte 8 planter og håper de skal vokse seg store og frodige utover sommeren. :hoppe:

Nesten som disse:

sRMAZEN.jpg

• Liker 2
Gjest Tekola
Skrevet

God morgen i ballongen :sol:

Hva var konklusjonen vår på nedfrysing av vaffelrøre igjen? Har 2-3 L H-melk som går ut på dato i dag, nemlig, pluss en kartong kefir, så jeg lurte på å bare lage opp vaffelrøre og fryse ned!

Skrevet

:blomst: God morgen Tekola!

Fryse vaffelrøre ja. Det mener jeg går helt bra. Var det ikke My som hadde god erfaring med det?

:kaffekopp: Kaffe?

Gjest Tekola
Skrevet

Ja, var det jeg mente å ha lest :fnise:

Kaffe høres bra ut! Skal straks bevege oss ut for litt 17. mai-handling! Greit å ta det fra morgenen av fant jeg ut.

Skrevet

Kreta i Juni = Hot as hell?

Skrevet

Har lest at folk bør stresshandle inn egg før det er tomt. Jeg tar det helt med ro. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har oppskrift på en krydderkake med kefir (langpanne), Tekola :jepp: om du vil ha noe mer enn vaffelrøre :jepp:

Endret av FruN
  • Liker 1
Skrevet

Kreta i Juni = Hot as hell?

:opplyser: Kreta Gj.sn. dagtemp. i juni 25 grader - natt 21.

Hot as heaven! :wow:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har lest at folk bør stresshandle inn egg før det er tomt. Jeg tar det helt med ro. :)

Itteno stresshandel her heller Hoppe! :klaske:

Jeg har oppskrift på en krydderkake med kefir (langpanne), Tekola :jepp: om du vil ha noe mer enn vaffelrøre :jepp:

Oj, kan du ikke være så snill å dele den med oss da FruN? Om du legger den ut i boka di eller her? :engel:

----------------

Her er en fantasssssstisk iskrem-maskin på vei inn døra snart! :nigo:

nCqFMMw.jpg

Endret av Aldrisur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...