Aldrisur Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #3462 Skrevet 13. mai 2014 Se deg for når du skal krysse gata i dag...så yr og i farta som du er, kan det fort gå galt. Det gikk bra Hoppe. Ååh, Kreta Du er helt tilgitt for å ikke være oppdatert hos alle! Og så lenge du er her inne av og til vet vi jo hvor vi finner deg Snille Tekola. Herlig! De rumpene der var bare til å spise opp! 2
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2014 #3463 Skrevet 13. mai 2014 Hæ? Til å spise opp? I så fall forærer jeg hele min porsjon til fru Aldri. 2
Aldrisur Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #3464 Skrevet 13. mai 2014 Hæ? Til å spise opp? I så fall forærer jeg hele min porsjon til fru Aldri. Jammen, se så søte de er da! Ser ut som fire ferske rundstykker! 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2014 #3465 Skrevet 13. mai 2014 "Hår i maten", ellers takk! *isj* Nå ønsker jeg alle en god natt videre. Sov nydelig og drøm morsomme drømmer. 1
Aldrisur Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #3466 Skrevet 13. mai 2014 Hår!? Det bare spytter vi ut det Hoppe! Drøm morsommer drømmer du også! 1
Gjest Inggolf Skrevet 13. mai 2014 #3467 Skrevet 13. mai 2014 *synd at det ikke tilfeldigvis var et stort speil festet midt inni fikenskogen der* Heheheeee, jasså? Det begynner å bli en god stund siden nå, men jeg har postet bilde i "hvordan ser du ut"-tråden, men det var kanskje mer denne situasjonen du lurte på Aldri, ikke føl deg som en egoist som oftest er her inne fremfor andre dagbøker! Om jeg bare har litt tid, så prioriterer jeg denne boka fremfor min egen, selv om det er skrevet i min også.Nettopp fordi det er liksom her inne vi møtes. Alle er i noens dagbøker, uten at alle er i alles dagbøker, men alle er i din dagbok! Enten som skrivende sjeler, eller som sniklesere. Konklusjon: Jeg synes du bør fortsette(?) med å prioritere her først... Og foresten; For et paradiiiiis som venter dere om 1 mnd 3
Aldrisur Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #3468 Skrevet 13. mai 2014 Heheheeee, jasså? Det begynner å bli en god stund siden nå, men jeg har postet bilde i "hvordan ser du ut"-tråden, men det var kanskje mer denne situasjonen du lurte på Aldri, ikke føl deg som en egoist som oftest er her inne fremfor andre dagbøker! Om jeg bare har litt tid, så prioriterer jeg denne boka fremfor min egen, selv om det er skrevet i min også.Nettopp fordi det er liksom her inne vi møtes. Alle er i noens dagbøker, uten at alle er i alles dagbøker, men alle er i din dagbok! Enten som skrivende sjeler, eller som sniklesere. Konklusjon: Jeg synes du bør fortsette(?) med å prioritere her først... Og foresten; For et paradiiiiis som venter dere om 1 mnd Så utrolig snilt og omsorgsfullt sagt av deg Noz! Det hjelper meg veldig å tenke på dette når jeg føler meg ballongego eller hva jeg skal kalle det. Min utfordring er at det alltid - og da mener jeg ALLTID, så er det et eller annet/en eller annen som dukker opp i min nærhet når jeg har bestemt meg for å bruke tid på KG. Det er jo veldig hyggelig, egentlig, at livet rundt meg er levende, om du forstår, men av og til kan det bli litt for mye av det gode. Den lille mannen som er på besøk sover sin søteste søvn. Vi har vært på oppdagelsesferd ute i nærmiljøet, gått på stier "som ingen har gått på før", blåst løvetannlus og sett på dinosaurusfilm. Til kvelds var det "passe varm kakao" og rundstykker med leverpostei og makrell i tomat. Etter det femte rundtykke så jeg meg nødt til å si stopp. Han er en kjekk og god gutt som det er ordentlig koselig å være sammen med. Når han skulle vinke til mammaen sin i dag (han satt i bilen vår, så hun hørte det ikke) sa han: Å, den ungen deres (altså min Aldrisurine) er den snilleste mammaen i hele verden. *sukk* 4
Anje Skrevet 13. mai 2014 #3472 Skrevet 13. mai 2014 Fem rundstykker! Hvor lange var de stiene dere ruslet langs, Aldri? Og for en sjarmør! Jeg har besøkt min søte lille frøken i dag. Og hun er plutselig blitt året. Hvorfor vokser de så fort?
Gjest Tekola Skrevet 14. mai 2014 #3474 Skrevet 14. mai 2014 Godt at rumpe...eh...bollene falt i smak Åh, så koselig med småfolk på besøk! Jeg kunne fort spise nesten et halvt brød når farmor hadde bakedag. Det var så godt, og så var det så fint å være hos farmor og farfar! Han blir en ordentlig sjarmør ham der, høres det ut som!
Anje Skrevet 14. mai 2014 #3476 Skrevet 14. mai 2014 Er du bestemor anje? Nei. Min "lille frøken" er et fadderbarn.
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai 2014 #3477 Skrevet 14. mai 2014 Jeg sier ja tusen takk til en varm Roflefrokost! Hvorfor vokser de så fort?Jo; det er fordi VI trenger en finger i jorden når det kommer til å forstå at VI blir eldre! 1
Anje Skrevet 14. mai 2014 #3478 Skrevet 14. mai 2014 Jeg sier ja tusen takk til en varm Roflefrokost! Jo; det er fordi VI trenger en finger i jorden når det kommer til å forstå at VI blir eldre! Men Hoppe da! Noe slikt behov har jeg slett ikke! Jeg lever heeeelt fint med min vilfarelse om at tiden ikke går. 1
Galactica Skrevet 14. mai 2014 #3480 Skrevet 14. mai 2014 Savner dere fugleredet fra i fjor? Har dere sett at det er noen som følger et par tjeld? http://www.abcnyheter.no/nyheter/2014/05/12/folg-tjeldparet-minutt-minutt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå