Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, gjør det. :laugh:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oops det får visst bli senere, bare 1% batteri igjen her jo! :bond:

Natta aldri! Jeg må laaaaaades! :P

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Oops det får visst bli senere, bare 1% batteri igjen her jo! :bond:

Natta aldri! Jeg må laaaaaades! :P

Natta fine Rumle - jeg må også laaaaades! :natti:

• Liker 2
Skrevet

Men sjokk først, for da blir det

*trommevirvel *

Sjokk-å-lade

:opplyser: (lært av hoppe)

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet
6 timer siden, Rumle skrev:

Men å lese hele altså, det står det jammen respekt av :Nikke:

Tråden er jo lengre enn bibelen :P 

Skrevet
7 timer siden, Aldrisur skrev:

Jeg gikk inn i tråden *Hvor er Hoppetaujenta nå* og har lest og lest og lest. Ble helt hekta på tråden altså. Skummelt.Jeg har kommet til side 1270. Ble så kjempefacinert av dynamikken der inne, og kan vel snart ta doktorgraden på den tråden. 

Wow....nå ble jeg impregnert altså! :klappe: 

7 timer siden, Rumle skrev:

Du er nå noe for deg selv du, aldri.

Et herlig eksemplar! :jepp: 

Det er jo en lang historie Rumle. Men sånn umiddelbart så kan jeg si at du og Frøkensina er noen ordentlige morsomme skravlekopper, Hoppe hopper innom og avverger en del opptrinn til skandaler, Kapteinen fører skuta eller flyet - eller hva det nå er med hard hånd, en eller annen AB er blitt så forelska i Rumle at han omtrent ikke kan styre seg, Zenobia stikker innom og sier *hei jeg lever* av og til. An0 tar helt av på med sine utrolig hyggelige innlegg - og får litt kjeft av og til - osv.osv. Dr.Kula er hyggelig og hjelpsom på alle nivåer. pluss pluss, men det er ikke alt som bør gjengis her....Kort oppsummering. Og håper ingen ble støtt av dette. 

Jeg lurer veldig på når filmen kommer....eller....hvor mange sesonger kan dette dreie seg om når en setter i gang?
Fritt for å spille Hoppe! :laugh: ...en slags merkelig hovedperson som ofte er i kulissene, mens de andre er helter hver på sitt vis.

7 timer siden, Rumle skrev:

Men å lese hele altså, det står det jammen respekt av

Det gjør det. :jepp:  Jeg har tenkt tanken noen ganger, men...det er langt altså! :klappe: 

Ja, den er facinerende som jeg sa, og den har vært i forandring fra dag 1 liksom. Jeg lo mang en gang av disse AB-ene som var innom og slang litt med leppa for om mulig å skape bruduljer. Men der kom de ingen vei liksom - da var Hoppevennene ute med :balltre: før man visste ordet av det. :hoho:

En fin liten verden i miniatyr. :rodmer: 

6 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Men sjokk først, for da blir det *trommevirvel *

Sjokk-å-lade  (lært av hoppe)

*stolt* :fnise: 

29 minutter siden, Winza skrev:

Tråden er jo lengre enn bibelen 

Vær velkommen min sønn Winza. Slå deg ned ved vårt langbord og spis morgenmat med oss. :jepp: 

• Liker 3
Gjest Winza
Skrevet

Ha-ha, og ja til det siste der. :fnise:

Det er jo en lang historie Rumle. Men sånn umiddelbart så kan jeg si at du og Frøkensina er noen ordentlige morsomme skravlekopper, Hoppe hopper innom og avverger en del opptrinn til skandaler, Kapteinen fører skuta eller flyet - eller hva det nå er med hard hånd, en eller annen AB er blitt så forelska i Rumle at han omtrent ikke kan styre seg, Zenobia stikker innom og sier *hei jeg lever* av og til. An0 tar helt av på med sine utrolig hyggelige innlegg - og får litt kjeft av og til - osv.osv. Dr.Kula er hyggelig og hjelpsom på alle nivåer. :lillesky:

pluss pluss, men det er ikke alt som bør gjengis her....:ler:

Kort oppsummering. :nori:Og håper ingen ble støtt av dette. 

Bare vent til du kommer til den delen hvor jeg og @Gregor Clegane kommer med, da blir det liv og røre :biggrin:

Skrevet
7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

---

Jeg lurer veldig på når filmen kommer....eller....hvor mange sesonger kan dette dreie seg om når en setter i gang?
Fritt for å spille Hoppe! :laugh: ...en slags merkelig hovedperson som ofte er i kulissene, mens de andre er helter hver på sitt vis.

---

Tenk så gøy det hadde vært! :laugh: 

• Liker 1
Skrevet

Ja, tenk på det! Og om jeg tenker litt tilbake i tid så husker jeg hvor irritert du var hver gang fru Rød kom på besøk - når du så gjerne ville bli gravid. :tongue: Og så plutselig har du to barn og fullt bleieskift! :ler:

---------------------------

Dere vil ikke tro hva jeg har bedrevet de siste dagene - foruten å spille snowboardspill på playstation! :lillesky:Jeg gikk inn i tråden *Hvor er Hoppetaujenta nå* og har lest og lest og lest. Ble helt hekta på tråden altså. Skummelt.:kalle: Jeg har kommet til side 1270. Ble så kjempefacinert av dynamikken der inne, og kan vel snart ta doktorgraden på den tråden. :ler:

Men over til noe mer alvorlig. :tristbla: Sover dere nå?  :sjenert:

Ja, tenke seg til :ler::rodmer: 

Hva var det alvorlige? Om vi sov? 

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet
9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Wow....nå ble jeg impregnert altså! :klappe: 

Et herlig eksemplar! :jepp: 

Det gjør det. :jepp:  Jeg har tenkt tanken noen ganger, men...det er langt altså! :klappe: 

En fin liten verden i miniatyr. :rodmer: 

*stolt* :fnise: 

Vær velkommen min sønn Winza. Slå deg ned ved vårt langbord og spis morgenmat med oss. :jepp: 

Hvem spiller meg og Gregor? Truls Svendsen og Otto Jespersen?

Skrevet

Tips til hvordan dele en pose med tørrgjær? Utenom å veie :P 

Har lyst til å bake kanelsnurrer, men orker/gidder ikke lage en full porsjon :ler: 

Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

Tips til hvordan dele en pose med tørrgjær? Utenom å veie :P 

Har lyst til å bake kanelsnurrer, men orker/gidder ikke lage en full porsjon :ler: 

Bare ta sånn ca. halve? :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Kanelsnurrer høres veeeldig fristende ut! :bond:

Gjest Winza
Skrevet

Med melis på?

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Med melis på?

Jupp, eller sukker :jepp:

Skrevet

tumblr_p5f1v5YJle1sks8qho1_1280.png

Jeg har bygget et britisk inspirert hus i Sims 4

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet
2 minutter siden, Severus skrev:

tumblr_p5f1v5YJle1sks8qho1_1280.png

Jeg har bygget et britisk inspirert hus i Sims 4

Mr Barnaby

3 minutter siden, Rumle skrev:

Jupp, eller sukker :jepp:

3872159D-5E1D-40EF-9C89-A9AD1B6BE87A.jpeg.552756d6aad44da1ada5ae05278104e4.jpeg

Skrevet

Jeg fikk servert det på besøk her om dagen, med kremostglasur på. 

:sikle: 

D978DB78-B347-4585-9BC8-D0E38A77899D.thumb.jpeg.2456b6917143d1e510641d7e56c59275.jpeg

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...