Jerry Lee Skrevet 8. mars 2018 #34661 Skrevet 8. mars 2018 5 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Gratulerer med dagen til alle kvinnene i ballongen. Henger meg på her. 😊 Her i tråden er det jo for det meste hunkjønn. Gratulerer med dagen. 3
Severus Skrevet 8. mars 2018 #34662 Skrevet 8. mars 2018 https://www.nrk.no/nordland/flere-markerte-kvinnedagen-i-bodo-1.13952161 Hahahaha jeg har vist sneket meg med 2
Aldrisur Skrevet 8. mars 2018 Forfatter #34663 Skrevet 8. mars 2018 23 timer siden, FruN skrev: Jeg har vært på «symøte» i kveld Vi var hele to stykker av 6 som gjorde noe håndarbeidsrelatert Jeg har begynt på genser til storesøster, Oslo-anorakk (bilde kommer etterhvert ), så det betyr også at jeg har gjort noe nytt! Vendinger i strikketøy og lettere omgjøring av en oppskrift Andre nye ting venter senere Blir spennende å se hvordan det blir Oslo-anorakk har jeg aldri hørt om, men gleder meg til å se bilde etter hvert. Og så fint å se at du koser deg FruN. 23 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Nå er jeg litt usikker på hva du egentlig sier Er det at du ikke finner filene (bildene) som du har (skulle ha) på PC/mobil? Da må du navigere/flytte deg i filkatalogstrukturen (endre katalog/directory) for å finne filene. Tips, søk på PC / mobil etter filene først, slik at du vet hvor filene befinner seg. Når du så klikker på linken "klikk for å velge filer" legger du inn stien til filen, eller blar deg opp og ned i filsystemet. Jeg har ikke prøvd, men jeg mistenker sterkt at du (på PC) kan dra filer rett inn i tekstboksen der du skriver innlegg. Nedlastede filer ligger ofte i katalogen downloads/nedlastinger, mens bilder gjerne ligger i pictures/bilder. Dette får du plutselig til. Takk og atter takk. Dette skal jeg nok finne ut av etter hvert Dr. Kula. 15 timer siden, Rumle skrev: God morgen Er det ikke veldig lenge siden Lerke har vært innom her nå? Enig. 15 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Gratulerer med dagen til alle kvinnene i ballongen. Tuuuusen takk! 14 timer siden, Severus skrev: Jeg har hengt opp postkort idag Fint! Nå fikk jeg litt sånn julestemning her. 10 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Will do. Og vi fortjener iskake i dag syns jeg. Håper alle kan finne en de liker. Takk Hoppe... 10 timer siden, Jerry Lee skrev: Henger meg på her. 😊 Her i tråden er det jo for det meste hunkjønn. Gratulerer med dagen. Tusen takk Jerry. 3 timer siden, Severus skrev: https://www.nrk.no/nordland/flere-markerte-kvinnedagen-i-bodo-1.13952161 Hahahaha jeg har vist sneket meg med Du asså! Du skal snart til Tallin? Hva skal du gjøre der? --------------------------------------------- Jeg vet jeg er sent ute her i kveld, men har vært opptatt i hele dag. Godt å se at dere er oppegående og i god form. Jeg har sett Oscarvinneren *The Shape of Water* og forstår meg ikke på hva slags kriterier de legger til grunn for å kåre denne filmen som *Beste film*. Men det samme opplevelsen fikk jegi fjor når *Lalaland* fikk samme prisen. (grusomt kjedelig film) Det kan være at det er noe galt med meg, men.... trukke det assa..... 2
Severus Skrevet 8. mars 2018 #34664 Skrevet 8. mars 2018 Jeg skal møte noen venner fra det store skumle internettet 2
Rumle Skrevet 8. mars 2018 #34665 Skrevet 8. mars 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Oslo-anorakk har jeg aldri hørt om, men gleder meg til å se bilde etter hvert. Og så fint å se at du koser deg FruN. Takk og atter takk. Dette skal jeg nok finne ut av etter hvert Dr. Kula. Enig. Tuuuusen takk! Fint! Nå fikk jeg litt sånn julestemning her. Takk Hoppe... Tusen takk Jerry. Du asså! Du skal snart til Tallin? Hva skal du gjøre der? --------------------------------------------- Jeg vet jeg er sent ute her i kveld, men har vært opptatt i hele dag. Godt å se at dere er oppegående og i god form. Jeg har sett Oscarvinneren *The Shape of Water* og forstår meg ikke på hva slags kriterier de legger til grunn for å kåre denne filmen som *Beste film*. Men det samme opplevelsen fikk jegi fjor når *Lalaland* fikk samme prisen. (grusomt kjedelig film) Det kan være at det er noe galt med meg, men.... trukke det assa..... Heiiiiii du Likte du den ikke altså? Jeg som synes den har sett så lovende ut på de små klippene jeg har sett Lalaland har jeg ikke sett. 1
Aldrisur Skrevet 8. mars 2018 Forfatter #34666 Skrevet 8. mars 2018 2 minutter siden, Severus skrev: Jeg skal møte noen venner fra det store skumle internettet Så spennende! Men vær forsiktig da godeste Severus - og fortell oss hvordan det går. 2
Aldrisur Skrevet 8. mars 2018 Forfatter #34667 Skrevet 8. mars 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Heiiiiii du Likte du den ikke altså? Jeg som synes den har sett så lovende ut på de små klippene jeg har sett Lalaland har jeg ikke sett. Den var bare så utrolig merkelig, og patetisk på en måte, men kan sikkert tolkes som *dyp* - og kan hende verdt å se. 1
Aldrisur Skrevet 8. mars 2018 Forfatter #34668 Skrevet 8. mars 2018 Dessuten var den filmet i helmørke hele veien, kan hende et forsøk på å skape stemning, men for meg ble det litt patetisk og overdrevet dystert. 1
Rumle Skrevet 8. mars 2018 #34669 Skrevet 8. mars 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Dessuten var den filmet i helmørke hele veien, kan hende et forsøk på å skape stemning, men for meg ble det litt patetisk og overdrevet dystert. Forstår 1
Aldrisur Skrevet 8. mars 2018 Forfatter #34672 Skrevet 8. mars 2018 Gjeeesp og så uuuuuut med tunga! Og éeeen gang til! 2
Severus Skrevet 8. mars 2018 #34675 Skrevet 8. mars 2018 18 minutter siden, Aldrisur skrev: Så spennende! Men vær forsiktig da godeste Severus - og fortell oss hvordan det går. Jeg tror jeg stoler på disse, vi har snakket mye på snapchat også 2
Aldrisur Skrevet 8. mars 2018 Forfatter #34676 Skrevet 8. mars 2018 1 minutt siden, Severus skrev: Jeg tror jeg stoler på disse, vi har snakket mye på snapchat også Kuuult. Da blir det jo veldig spennende å møte dem i virkeligheten. 2
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2018 #34679 Skrevet 9. mars 2018 Sev lage reisebrev fra det store ytland kanskje? 2
Rumle Skrevet 9. mars 2018 #34680 Skrevet 9. mars 2018 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Sev lage reisebrev fra det store ytland kanskje? Jaaaa! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå