FruN Skrevet 7. mars 2018 #34644 Skrevet 7. mars 2018 Jeg har vært på «symøte» i kveld Vi var hele to stykker av 6 som gjorde noe håndarbeidsrelatert Jeg har begynt på genser til storesøster, Oslo-anorakk (bilde kommer etterhvert ), så det betyr også at jeg har gjort noe nytt! Vendinger i strikketøy og lettere omgjøring av en oppskrift Andre nye ting venter senere Blir spennende å se hvordan det blir 3
Rumle Skrevet 7. mars 2018 #34645 Skrevet 7. mars 2018 2 minutter siden, FruN skrev: Jeg har vært på «symøte» i kveld Vi var hele to stykker av 6 som gjorde noe håndarbeidsrelatert Jeg har begynt på genser til storesøster, Oslo-anorakk (bilde kommer etterhvert ), så det betyr også at jeg har gjort noe nytt! Vendinger i strikketøy og lettere omgjøring av en oppskrift Andre nye ting venter senere Blir spennende å se hvordan det blir Så gøy! 1
Dr. A. Kula Skrevet 7. mars 2018 #34646 Skrevet 7. mars 2018 6 timer siden, Aldrisur skrev: Jeg får bare opp de bildene jeg har lastet ned fra nettet. Sånne som det her f-eks. Nå er jeg litt usikker på hva du egentlig sier Er det at du ikke finner filene (bildene) som du har (skulle ha) på PC/mobil? Da må du navigere/flytte deg i filkatalogstrukturen (endre katalog/directory) for å finne filene. Tips, søk på PC / mobil etter filene først, slik at du vet hvor filene befinner seg. Når du så klikker på linken "klikk for å velge filer" legger du inn stien til filen, eller blar deg opp og ned i filsystemet. Jeg har ikke prøvd, men jeg mistenker sterkt at du (på PC) kan dra filer rett inn i tekstboksen der du skriver innlegg. Nedlastede filer ligger ofte i katalogen downloads/nedlastinger, mens bilder gjerne ligger i pictures/bilder. Dette får du plutselig til. 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2018 #34649 Skrevet 8. mars 2018 https://www.tv2.no/underholdning/9725154/ Oppskriftsvideo og trinn for trinn: Tiramisu! 2
Rumle Skrevet 8. mars 2018 #34651 Skrevet 8. mars 2018 God morgen Er det ikke veldig lenge siden Lerke har vært innom her nå? 2
Dr. A. Kula Skrevet 8. mars 2018 #34652 Skrevet 8. mars 2018 Gratulerer med dagen til alle kvinnene i ballongen. 2
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2018 #34653 Skrevet 8. mars 2018 Takk, Dr. Selv om jeg ikke er en toggåer som freser rundt i gatene i dag, kan jeg godt feire med en liten solidarisk kakebit. Oppfordrer dere alle til å stå sammen om retten til å spise kake og is når en vil. Ehh...noen her som faktisk skal ut og bære paroler i dag? 11 minutter siden, Rumle skrev: Er det ikke veldig lenge siden Lerke har vært innom her nå? En fri Lerkefugl kommer og går når hun vil vettu. 2
Rumle Skrevet 8. mars 2018 #34654 Skrevet 8. mars 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: --- En fri Lerkefugl kommer og går når hun vil vettu.
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2018 #34655 Skrevet 8. mars 2018 Jeg finner ikke skikkelige lysestaker noe sted. Skulle hatt til vanlige billiglys og til Kronlys-størrelsen. Det er ikke dyp nok plass til å sette dem nedi så de står på et trygt vis. Har surret bunnen av lysene med ekstrastuff for å få dem til å holde seg på plass, men jeg må ha dypere staker. Nå har jeg studd så hardt og lenge at den ene staken min faktisk brakk øverst og jeg må ha nye og solide....men hvor får jeg kjøpt det? Sjekket disse forleden. De ser greie ut, men...akk...de er ikke dype der lyset skal ned. 1
Roadrunner Skrevet 8. mars 2018 #34656 Skrevet 8. mars 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg finner ikke skikkelige lysestaker noe sted. Skulle hatt til vanlige billiglys og til Kronlys-størrelsen. Det er ikke dyp nok plass til å sette dem nedi så de står på et trygt vis. Har surret bunnen av lysene med ekstrastuff for å få dem til å holde seg på plass, men jeg må ha dypere staker. Nå har jeg studd så hardt og lenge at den ene staken min faktisk brakk øverst og jeg må ha nye og solide....men hvor får jeg kjøpt det? Sjekket disse forleden. De ser greie ut, men...akk...de er ikke dype der lyset skal ned. Jeg har lysestaker fra Freemover, der står lysene veldig støtt og fint. Men de er ikke metall da, er av tre. ulike farger, og noen i ubehandlet tre. 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2018 #34658 Skrevet 8. mars 2018 1 time siden, Roadrunner skrev: Jeg har lysestaker fra Freemover, der står lysene veldig støtt og fint. Men de er ikke metall da, er av tre. ulike farger, og noen i ubehandlet tre. Takk for tips. Det skal sjekkes, snille fugl.
Roadrunner Skrevet 8. mars 2018 #34659 Skrevet 8. mars 2018 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Takk for tips. Det skal sjekkes, snille fugl. Moro å kunne tipse I alle fall når man er fornøyd selv! Nå kjøper jeg helt rette lys, enkeltvis, men de står veldig godt i disse lysestakene. Har aldri trengt papir rundt eller disse små aluminiumskoppene for å gjøre lysene mer stødige. Godt mulig andre lystyper ikke står like stødig da... Kanskje du får ta med deg et lys eller to i veska og ta ei runde i ymse butikker? 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2018 #34660 Skrevet 8. mars 2018 Will do. Og vi fortjener iskake i dag syns jeg. Håper alle kan finne en de liker. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå