Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2018 #34621 Skrevet 7. mars 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Vi må få se bilde når du er ferdig? God idè! 1
Aldrisur Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #34622 Skrevet 7. mars 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Ordentlig hippie-vibber i tråden her nå. Vær snill med dine medmennesker-dagen. Kanskje Donald og Kim trenger et teppe hver? Hver sin sutteklut? Det har de ikke, og det er derfor de er så ustabile og grinete. Donald og Kim? Å ja, dem ja, jeg kommer ikke til å strikke suttekluter til dem - foråsidetsånn! 1 minutt siden, Rumle skrev: Vi må få se bilde når du er ferdig? Ja, men jeg har visst ødelagt mine muligheter for å legge inn bilde her, aner ikke hva som har skjedd, men det skjedde etter KGs siste oppdatering. 1
Rumle Skrevet 7. mars 2018 #34623 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Donald og Kim? Å ja, dem ja, jeg kommer ikke til å strikke suttekluter til dem - foråsidetsånn! Ja, men jeg har visst ødelagt mine muligheter for å legge inn bilde her, aner ikke hva som har skjedd, men det skjedde etter KGs siste oppdatering. Åh? 1
Sola de Skrevet 7. mars 2018 #34624 Skrevet 7. mars 2018 På 6.3.2018 den 10.11, Hoppetaujenta skrev: ...og utendørsmøbler, vår og sommerstash har kommet fra Ikea....dette er i sannhet et STORT vårtegn! http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/outdoor/ Jeg skal ta meg en ekspedisjon dit kan jeg kjenne. Eller to. Ta med tusen penger som jeg kan glede meg for.
Mynona Skrevet 7. mars 2018 #34625 Skrevet 7. mars 2018 2 timer siden, Aldrisur skrev: Jeg strikker på teppet til Lille Mini-My i dag. Føler et bittelite tidspress på meg nå, vi er jo allerede i mars og det er ca. 1000.0000 masker som skal strikkes for å få et passe stort teppe. Det morsomme er at når noen spør meg hva jeg strikker og til hvem, så svarer jeg: *Jeg strikker babyteppe til en venninne.* () Og det er hun jo, bare at jeg aldri har møtt hennes før. Så koselig Jeg føler også et lite tidspress Tida går for fort! 2 timer siden, Rumle skrev: Vi må få se bilde når du er ferdig? 2 timer siden, Aldrisur skrev: Donald og Kim? Å ja, dem ja, jeg kommer ikke til å strikke suttekluter til dem - foråsidetsånn! Ja, men jeg har visst ødelagt mine muligheter for å legge inn bilde her, aner ikke hva som har skjedd, men det skjedde etter KGs siste oppdatering. Kanskje du har lagt ut for mange, så minnet er fullt og du må slette gamle? 1
Aldrisur Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #34626 Skrevet 7. mars 2018 14 minutter siden, Mynona skrev: Så koselig Jeg føler også et lite tidspress Tida går for fort! Kanskje du har lagt ut for mange, så minnet er fullt og du må slette gamle? Å jaaa, kan bare tenke meg hvor fort tiden går for deg som er midt oppi det hele! Nei, det er ikke det som er problemet, jeg finner rett og slett ikke igjen hvor bildene er! Derfor har det heller ikke vært noen vits i å ta nye å legge inn her. Skal se om jeg kan få Aldrisurine til å hjelpe meg en vakker dag. Hun er god på MAC. Hvis ikke det gåt får du ta et bilde etter hvert My. 1
Dr. A. Kula Skrevet 7. mars 2018 #34627 Skrevet 7. mars 2018 (endret) Et lite tips angående filer/vedlegg. Du bruker funksjonen for å legge til bilder når du poster et innlegg. Da kan du velge mellom å laste opp nytt(som ligger på mobil/pc/etc). eller hente fra eksisterende filer lastet opp på KG Under profil=>konto=>vedlegg kan du administrere vedlegg du allerede har lastet opp (slette), men du kan ikke legge til nye her. Endret 7. mars 2018 av Dr. A. Kula 1
Aldrisur Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #34628 Skrevet 7. mars 2018 5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Et lite tips angående filer/vedlegg. Du bruker funksjonen for å legge til bilder når du poster et innlegg. Da kan du velge mellom å laste opp nytt(som ligger på mobil/pc/etc). eller hente fra eksisterende filer lastet opp på KG Under profil=>konto=>vedlegg kan du administrere vedlegg du allerede har lastet opp (slette), men du kan ikke legge til nye her. Takk for at du prøver Dr., men dette kan jeg skjønner du. Du er god som gull, men problemet mitt er at jeg ikke lenger klarer å finne igjen bildene mine. Altså de som jeg laster ned fra fotoapp. eller mobil. Jeg har antakeligvis trykket på et eller annet som jeg ikke skulle trykke på.
Rumle Skrevet 7. mars 2018 #34629 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Takk for at du prøver Dr., men dette kan jeg skjønner du. Du er god som gull, men problemet mitt er at jeg ikke lenger klarer å finne igjen bildene mine. Altså de som jeg laster ned fra fotoapp. eller mobil. Jeg har antakeligvis trykket på et eller annet som jeg ikke skulle trykke på. Kan du ikke prøve å søke på bildefiler der som alle filene ligger? Jeg må ofte det, for jeg husker aldri hvor jeg puttet noe som helst 1
Aldrisur Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #34630 Skrevet 7. mars 2018 3 minutter siden, Rumle skrev: Kan du ikke prøve å søke på bildefiler der som alle filene ligger? Jeg må ofte det, for jeg husker aldri hvor jeg puttet noe som helst Det er det som er problemet mitt skjønner du, jeg har ikke lenger noe som heter *bildefiler*. De har på et mystisk vis sporløst forsvunnet fra jordoverflaten.
Rumle Skrevet 7. mars 2018 #34631 Skrevet 7. mars 2018 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Det er det som er problemet mitt skjønner du, jeg har ikke lenger noe som heter *bildefiler*. De har på et mystisk vis sporløst forsvunnet fra jordoverflaten. Så rart Får du ikke noe treff når du søker på .gif eller .jpeg? 1
Aldrisur Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #34632 Skrevet 7. mars 2018 2 minutter siden, Rumle skrev: Så rart Får du ikke noe treff når du søker på .gif eller .jpeg? Jeg får bare opp de bildene jeg har lastet ned fra nettet. Sånne som det her f-eks. 1
Rumle Skrevet 7. mars 2018 #34633 Skrevet 7. mars 2018 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg får bare opp de bildene jeg har lastet ned fra nettet. Sånne som det her f-eks. Ja, da er du jo like langt 1
Aldrisur Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #34635 Skrevet 7. mars 2018 Jaaaaaa, ooooog som du ser gåååååår det veeeeeldig treeeeegt. 1
Rumle Skrevet 7. mars 2018 #34636 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Jaaaaaa, ooooog som du ser gåååååår det veeeeeldig treeeeegt. Jaaa! Blir jo helt matt i hodet av å se på han der! Kanskje jeg skal kikke på ham når jeg ikke får sove 1
Aldrisur Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #34637 Skrevet 7. mars 2018 1 minutt siden, Columna skrev: Bruk mobilen din. Ta bilde med den. Logg inn på forumet og del bildet. Ja, det går jo an må vite, men får vente til teppet er ferdig. i ballongen Columna - jeg måtte faktisk google nicket ditt. Og litt klokere ble jeg. 1
Aldrisur Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #34638 Skrevet 7. mars 2018 2 minutter siden, Rumle skrev: Jaaa! Blir jo helt matt i hodet av å se på han der! Kanskje jeg skal kikke på ham når jeg ikke får sove Ha-ha, ja hvorfor ikke? Han er nok det vi kaller en søvngjenger? 1
Rumle Skrevet 7. mars 2018 #34639 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Ha-ha, ja hvorfor ikke? Han er nok det vi kaller en søvngjenger? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå