Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Vi må få se bilde når du er ferdig?

God idè! :jepp: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Ordentlig hippie-vibber i tråden her nå. Vær snill med dine medmennesker-dagen. :rodmer:  Kanskje Donald og Kim
trenger et teppe hver? Hver sin sutteklut? Det har de ikke, og det er derfor de er så ustabile og grinete.

Donald og Kim? Å ja, dem ja, jeg kommer ikke til å strikke suttekluter til dem - foråsidetsånn! :hoho:

1 minutt siden, Rumle skrev:

Vi må få se bilde når du er ferdig? :jepp:

Ja, men jeg har visst ødelagt mine muligheter for å legge inn bilde her, aner ikke hva som har skjedd, men det skjedde etter KGs siste oppdatering. :klo:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Donald og Kim? Å ja, dem ja, jeg kommer ikke til å strikke suttekluter til dem - foråsidetsånn! :hoho:

Ja, men jeg har visst ødelagt mine muligheter for å legge inn bilde her, aner ikke hva som har skjedd, men det skjedde etter KGs siste oppdatering. :klo:

Åh? :vetikke:

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Aldrisur skrev:

Jeg strikker på teppet til Lille Mini-My i dag. Føler et bittelite tidspress på meg nå, vi er jo allerede i mars og det er ca. 1000.0000 masker som skal strikkes for å få et passe stort teppe. :mynona:

Det morsomme er at når noen spør meg hva jeg strikker og til hvem, så svarer jeg*Jeg strikker babyteppe til en venninne.* (:fnise:) Og det er hun jo, bare at jeg aldri har møtt hennes før. :ninuskapus: 

Så koselig :rodmer:  Jeg føler også et lite tidspress :ler: Tida går for fort!

2 timer siden, Rumle skrev:

Vi må få se bilde når du er ferdig? :jepp:

:jepp: 

2 timer siden, Aldrisur skrev:

Kanskje du har lagt ut for mange, så minnet er fullt og du må slette gamle?

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Mynona skrev:

Så koselig :rodmer:  Jeg føler også et lite tidspress :ler: Tida går for fort!

:jepp: 

Kanskje du har lagt ut for mange, så minnet er fullt og du må slette gamle?

Å jaaa, kan bare tenke meg hvor fort tiden går for deg som er midt oppi det hele! :fnise:

Nei, det er ikke det som er problemet, jeg finner rett og slett ikke igjen hvor bildene er! Derfor har det heller ikke vært noen vits i å ta nye  å legge inn her.

Skal se om jeg kan få Aldrisurine til å hjelpe meg en vakker dag. Hun er god på MAC. :jepp:  Hvis ikke det gåt får du ta et bilde etter hvert My. :danser:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Et lite tips angående filer/vedlegg.

Du bruker funksjonen for å legge til bilder når du poster et innlegg. Da kan du velge mellom å laste opp nytt(som ligger på mobil/pc/etc). eller hente fra eksisterende filer lastet opp på KG

Under profil=>konto=>vedlegg kan du administrere vedlegg du allerede har lastet opp (slette), men du kan ikke legge til nye her.

Endret av Dr. A. Kula
  • Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Et lite tips angående filer/vedlegg.

Du bruker funksjonen for å legge til bilder når du poster et innlegg. Da kan du velge mellom å laste opp nytt(som ligger på mobil/pc/etc). eller hente fra eksisterende filer lastet opp på KG

Under profil=>konto=>vedlegg kan du administrere vedlegg du allerede har lastet opp (slette), men du kan ikke legge til nye her.

Takk for at du prøver Dr., men dette kan jeg skjønner du. 

Du er god som gull, :klemmer:men problemet mitt er at jeg ikke lenger klarer å finne igjen bildene mine. Altså de som jeg laster ned fra fotoapp. eller mobil. Jeg har antakeligvis trykket på et eller annet som jeg ikke skulle trykke på.  

Skrevet

Takk for at du prøver Dr., men dette kan jeg skjønner du. 

Du er god som gull, :klemmer:men problemet mitt er at jeg ikke lenger klarer å finne igjen bildene mine. Altså de som jeg laster ned fra fotoapp. eller mobil. Jeg har antakeligvis trykket på et eller annet som jeg ikke skulle trykke på.  

Kan du ikke prøve å søke på bildefiler der som alle filene ligger? Jeg må ofte det, for jeg husker aldri hvor jeg puttet noe som helst :P

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Rumle skrev:

Kan du ikke prøve å søke på bildefiler der som alle filene ligger? Jeg må ofte det, for jeg husker aldri hvor jeg puttet noe som helst :P

Det er det som er problemet mitt skjønner du, jeg har ikke lenger noe som heter *bildefiler*. :grine:De har på et mystisk vis sporløst forsvunnet fra jordoverflaten. :ninja: 

Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Det er det som er problemet mitt skjønner du, jeg har ikke lenger noe som heter *bildefiler*. :grine:De har på et mystisk vis sporløst forsvunnet fra jordoverflaten. :ninja: 

Så rart :klo: Får du ikke noe treff når du søker på .gif eller .jpeg?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Så rart :klo: Får du ikke noe treff når du søker på .gif eller .jpeg?

Jeg får bare opp de bildene jeg har lastet ned fra nettet. Sånne som det her f-eks. :fnise:

3d_animasi_alien_walking_anima.gif.a34dc848bb64b2bfa33c40774a365fae.gif

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg får bare opp de bildene jeg har lastet ned fra nettet. Sånne som det her f-eks. :fnise:

3d_animasi_alien_walking_anima.gif.a34dc848bb64b2bfa33c40774a365fae.gif

Ja, da er du jo like langt :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jaaaaaa, ooooog som du ser gåååååår det veeeeeldig treeeeegt. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jaaaaaa, ooooog som du ser gåååååår det veeeeeldig treeeeegt. :laugh:

Jaaa! Blir jo helt matt i hodet av å se på han der! :laugh: Kanskje jeg skal kikke på ham når jeg ikke får sove :P

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Columna skrev:

Bruk mobilen din. Ta bilde med den. Logg inn på forumet og del bildet. 

Ja, det går jo an må vite, men får vente til teppet er ferdig. :bolledeig:

:velkommen: i ballongen Columna - jeg måtte faktisk google nicket ditt. Og litt klokere ble jeg. :)

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Jaaa! Blir jo helt matt i hodet av å se på han der! :laugh: Kanskje jeg skal kikke på ham når jeg ikke får sove :P

Ha-ha, ja hvorfor ikke? Han er nok det vi kaller en søvngjenger? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ha-ha, ja hvorfor ikke? Han er nok det vi kaller en søvngjenger? :fnise:

:laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...