Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hoppe, da. Du fikk jo referansen i innlegget. Om du ikke kjenner til 42 og Douglas Adam, foreslår jeg et enkelt søk med navn og nummer. Alternativt lese en bok eller fem (hele trilogien!) :nigo:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Severus! :goodbye: Er ting en cm bedre i dag? 

7 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Hoppe, da. Du fikk jo referansen i innlegget. Om du ikke kjenner til 42 og Douglas Adam, foreslår jeg et enkelt søk med navn og nummer. Alternativt lese en bok eller fem (hele trilogien!) :nigo:

Helt nytt bekjentskap for min del. :ninja:  *vurdere om hun bør skamme seg litt p.g.a. sin uvitenhet, eller ikke*

• Liker 2
Skrevet

:goodbye: Rumle!
 I dag må jeg bare undre meg høyt. Jeg kjøpte OMO spesielt laget for sort tøy; hvordan kan det ha seg
at det flytende stoffet er helt gjennomsiktig da? Burde man ikke kunne forvente at det var sort?          HÆ!?! :raven:

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som et spørsmål for 'jeg lurer på'-tråden :P

• Liker 1
Skrevet

Oijj...tusen takk, kjære deg Columna. Dette var bra for meg å lese. Da skal jeg bruke opp det jeg har
og ikke kjøpe mer av det stoffet der. Jeg trodde virkelig på dette "bevare sorthetsgreiene" altså. :ninja: 

Dagens rose går til snill dameperson i forbifarten. :dagens-rose: :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Hei Rumle :hallo:

Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Hei Rumle :hallo:

Hei Hople :hallo:

• Liker 2
Skrevet

Hei alle sammen! :hallo:

• Liker 2
Skrevet

Hei Rumle! :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Jeg strikker på teppet til Lille Mini-My i dag. Føler et bittelite tidspress på meg nå, vi er jo allerede i mars og det er ca. 1000.0000 masker som skal strikkes for å få et passe stort teppe. :mynona:

Det morsomme er at når noen spør meg hva jeg strikker og til hvem, så svarer jeg*Jeg strikker babyteppe til en venninne.* (:fnise:) Og det er hun jo, bare at jeg aldri har møtt hennes før. :ninuskapus: 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg strikker på teppet til Lille Mini-My i dag. Føler et bittelite tidspress på meg nå, vi er jo allerede i mars og det er ca. 1000.0000 masker som skal strikkes for å få et passe stort teppe. :mynona:

Det morsomme er at når noen spør meg hva jeg strikker og til hvem, så svarer jeg*Jeg strikker babyteppe til en venninne.* (:fnise:) Og det er hun jo, bare at jeg aldri har møtt hennes før. :ninuskapus: 

:lillesky:

• Liker 2
Skrevet

Ordentlig hippie-vibber i tråden her nå. Vær snill med dine medmennesker-dagen. :rodmer:  Kanskje Donald og Kim
trenger et teppe hver? Hver sin sutteklut? Det har de ikke, og det er derfor de er så ustabile og grinete.

• Liker 2
Skrevet

Vi må få se bilde når du er ferdig? :jepp:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Ordentlig hippie-vibber i tråden her nå. Vær snill med dine medmennesker-dagen. :rodmer:  Kanskje Donald og Kim
trenger et teppe hver? Hver sin sutteklut? Det har de ikke, og det er derfor de er så ustabile og grinete.

God ide :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...