Dr. A. Kula Skrevet 6. mars 2018 #34601 Skrevet 6. mars 2018 Hoppe, da. Du fikk jo referansen i innlegget. Om du ikke kjenner til 42 og Douglas Adam, foreslår jeg et enkelt søk med navn og nummer. Alternativt lese en bok eller fem (hele trilogien!) 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2018 #34603 Skrevet 7. mars 2018 Severus! Er ting en cm bedre i dag? 7 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Hoppe, da. Du fikk jo referansen i innlegget. Om du ikke kjenner til 42 og Douglas Adam, foreslår jeg et enkelt søk med navn og nummer. Alternativt lese en bok eller fem (hele trilogien!) Helt nytt bekjentskap for min del. *vurdere om hun bør skamme seg litt p.g.a. sin uvitenhet, eller ikke* 2
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2018 #34605 Skrevet 7. mars 2018 Rumle! I dag må jeg bare undre meg høyt. Jeg kjøpte OMO spesielt laget for sort tøy; hvordan kan det ha seg at det flytende stoffet er helt gjennomsiktig da? Burde man ikke kunne forvente at det var sort? HÆ!?! 1
Rumle Skrevet 7. mars 2018 #34606 Skrevet 7. mars 2018 Høres ut som et spørsmål for 'jeg lurer på'-tråden 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2018 #34608 Skrevet 7. mars 2018 Oijj...tusen takk, kjære deg Columna. Dette var bra for meg å lese. Da skal jeg bruke opp det jeg har og ikke kjøpe mer av det stoffet der. Jeg trodde virkelig på dette "bevare sorthetsgreiene" altså. Dagens rose går til snill dameperson i forbifarten. 1
Rumle Skrevet 7. mars 2018 #34611 Skrevet 7. mars 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Hei Rumle Hei Hople 2
Aldrisur Skrevet 7. mars 2018 Forfatter #34616 Skrevet 7. mars 2018 Jeg strikker på teppet til Lille Mini-My i dag. Føler et bittelite tidspress på meg nå, vi er jo allerede i mars og det er ca. 1000.0000 masker som skal strikkes for å få et passe stort teppe. Det morsomme er at når noen spør meg hva jeg strikker og til hvem, så svarer jeg: *Jeg strikker babyteppe til en venninne.* () Og det er hun jo, bare at jeg aldri har møtt hennes før. 2
Rumle Skrevet 7. mars 2018 #34617 Skrevet 7. mars 2018 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg strikker på teppet til Lille Mini-My i dag. Føler et bittelite tidspress på meg nå, vi er jo allerede i mars og det er ca. 1000.0000 masker som skal strikkes for å få et passe stort teppe. Det morsomme er at når noen spør meg hva jeg strikker og til hvem, så svarer jeg: *Jeg strikker babyteppe til en venninne.* () Og det er hun jo, bare at jeg aldri har møtt hennes før. 2
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2018 #34618 Skrevet 7. mars 2018 Ordentlig hippie-vibber i tråden her nå. Vær snill med dine medmennesker-dagen. Kanskje Donald og Kim trenger et teppe hver? Hver sin sutteklut? Det har de ikke, og det er derfor de er så ustabile og grinete. 2
Rumle Skrevet 7. mars 2018 #34620 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Ordentlig hippie-vibber i tråden her nå. Vær snill med dine medmennesker-dagen. Kanskje Donald og Kim trenger et teppe hver? Hver sin sutteklut? Det har de ikke, og det er derfor de er så ustabile og grinete. God ide 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå