Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
27 minutter siden, Aldrisur skrev:

Vidåpen og vidåpen meg her og der fru Blom....:hoho:

Du burde bli forfatter, for når du skriver ser jeg underlige bilder for mitt indre. :ninja: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det er det hun er ja. Tenkte jeg det ikke.  :lur: 

• Liker 2
Skrevet

Hva slags nymotens gulvvasker var det herr Aldri hadde fått tak i da? :ler:  Det er lurt å ikke lære seg alt :P  Det er vel derfor en del mannfolk krymper klær i vaskemaskinen også, for å slippe å bruke den i fremtiden :ler: 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Så det er det hun er ja. Tenkte jeg det ikke.  :lur: 

Du inspirerer meg - rett ut sagt! :ler:

1 minutt siden, Mynona skrev:

Hva slags nymotens gulvvasker var det herr Aldri hadde fått tak i da? :ler:  Det er lurt å ikke lære seg alt :P  Det er vel derfor en del mannfolk krymper klær i vaskemaskinen også, for å slippe å bruke den i fremtiden :ler: 

Du har skjønt det du My. :ler:

Sånn her: Lealaus og uhåndterlig i alle ledd! :tunge1:

9376590266398_7394145155620_323814_tif.j

• Liker 2
Skrevet

Hvordan går det i den nye leiligheten, My? Er alt på plass? :)

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Du inspirerer meg - rett ut sagt! :ler:

Du har skjønt det du My. :ler:

Sånn her: Lealaus og uhåndterlig i alle ledd! :tunge1:

9376590266398_7394145155620_323814_tif.j

Er det den Jif moppen?? Den hadde Paul også nemlig. Likte den ikke særlig godt jeg heller. Men nå har jeg fått tilbake min gamle mopp :jepp:  Mye bedre... eller.. jeg har ikke brukt den enda da :P

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Er det den Jif moppen?? Den hadde Paul også nemlig. Likte den ikke særlig godt jeg heller. Men nå har jeg fått tilbake min gamle mopp :jepp:  Mye bedre... eller.. jeg har ikke brukt den enda da :P

Ja det er det. 

Du får nok brukt den når gulvet blir tapetsert med grøt og brødsmuler med leverpostei! :ler:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Hvordan går det i den nye leiligheten, My? Er alt på plass? :)

Det går bra. Er så stort i forhold til hva vi er vant til, så vi føler det er et palass. Og fra bitteknøttelite kjøkken (to skuffer og tre overskap var alt vi hadde til oppbevaring) har vi nå MASSE plass. Mange tomme skap til og med. Det er deilig, slipper å leke tetris hver gang vi tømmer oppvaskmaskinen. 

Vi har falt til ro her og liker oss. Gleder meg bare til snøen blir borte så vi kan gå på terrassen også. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ja det er det. 

Du får nok brukt den når gulvet blir tapetsert med grøt og brødsmuler med leverpostei! :ler:

Huff :ler:  Da kommer den vel til å ha fast plass på kjøkkenet da! 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Mynona skrev:

Det går bra. Er så stort i forhold til hva vi er vant til, så vi føler det er et palass. Og fra bitteknøttelite kjøkken (to skuffer og tre overskap var alt vi hadde til oppbevaring) har vi nå MASSE plass. Mange tomme skap til og med. Det er deilig, slipper å leke tetris hver gang vi tømmer oppvaskmaskinen. 

Vi har falt til ro her og liker oss. Gleder meg bare til snøen blir borte så vi kan gå på terrassen også. 

Så bra :)

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Aldrisur skrev:

Du inspirerer meg - rett ut sagt! 

Tusen takk. Det gleder meg å kunne fortelle mine etterkommere (som jeg ikke får) at jeg var Musen til Aldri. :laugh:  
De har til og med laget sang om det også. "Når en liten muse skal ut og gå...må hun se seg for og passe på"... :jepp: 
989ebe5111411193f99795192e2dfc15.jpg

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Tusen takk. Det gleder meg å kunne fortelle mine etterkommere (som jeg ikke får) at jeg var Musen til Aldri. :laugh:  
De har til og med laget sang om det også. "Når en liten muse skal ut og gå...må hun se seg for og passe på"... :jepp: 

Ha-ha, du snakker om å få bilder i hodet. :hoho:

• Liker 2
Skrevet

Alle må jo skrive sine memoarer før eller siden, så om en del år kommer selveste boka hvor jeg forteller alt
uten omsvøp om hvordan det var å være Musen til Aldrisur. Mye som skal ha dagslys der jah og den skal hete
"Å danse, eller Aldri danse med Muser - se det er det store spørsmålet som vi ikke får svar på" ...
*kanskje jobbe litt med den tittelen når jeg nå ser den på trykk...forsiden er ikke så stor*
 Altså: ei mus, musa, flere mysser, alle musene. Sånn er det.  :opplyser:  ...og jeg er trøtt. Sånn er det også.
Får tenke litt på om jeg ikke kan få engasjert den gode forfatteren Zenobia til å føre alt dette i penn, eller tasteknått. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Alle må jo skrive sine memoarer før eller siden, så om en del år kommer selveste boka hvor jeg forteller alt
uten omsvøp om hvordan det var å være Musen til Aldrisur. Mye som skal ha dagslys der jah og den skal hete
"Å danse, eller Aldri danse med Muser - se det er det store spørsmålet som vi ikke får svar på" ...
*kanskje jobbe litt med den tittelen når jeg nå ser den på trykk...forsiden er ikke så stor*
 Altså: ei mus, musa, flere mysser, alle musene. Sånn er det.  :opplyser:  ...og jeg er trøtt. Sånn er det også.
Får tenke litt på om jeg ikke kan få engasjert den gode forfatteren Zenobia til å føre alt dette i penn, eller tasteknått. 

Du er noe for deg sjøl du Hoppe. :klemmer:

1 time siden, Rumle skrev:

:hoho:du altså!

*Ho er'kje rett navla*, som moren min ville ha sagt. :ler:

• Liker 1
Skrevet

42

(ble inspirert av de store spørsmålene til @Hoppetaujenta, så tenkte jeg skulle komme med svaret, ref Douglas Adam)

Skrevet

R & A: Joda. Min navle er helt utsøkt den tenk. :jolie: Nå tar jeg den med meg og legger oss. Natta.  :klem: 

Natta til den alltid smilende mannen også. :goodbye: (hva betyr 42 da? Skonummeret eller? ) zzz :sove: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...