Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Florence Nightingale??? :hakeslepp::hoppendeglad:

Godt å høre at sola skinner hos deg i dag Tekola, for her er det overskyet og ganske så grått i dag! :hoho:

Ha en fiiiiiin dag!

NÅ: :dusje::goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil nå si at Florence og Aldri er en og samme person jeg da... :jepp:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Nå, Aldri? Det meste av fødselsdagdagen din har gått, så hva ble/blir det til i dag?

Plantesenter og middagsoppvartning fra gubbeskinnet? :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Bare ingen av dem har falt i souse vide-tingen! :sjokkert:

Skrevet (endret)

Kanskje mine ti bærekraftige menn har bært henne langt og lengre enn langt? :klo:

-----

p.s. den dugg pæresorbèten var faktisk veldig god! :)

Jeg hadde sett for meg at det kom til å være grønn saftis av noe slag, men det er hvit "is" med pærebiter i.

En oppfriskende sorbèt som falt i smak - hurra! :biggrin:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Gjest Tekola
Skrevet

Ooh, må få prøvd pærevarianten. Den med bringebær var rågod!

Skrevet

Nå, Aldri? Det meste av fødselsdagdagen din har gått, så hva ble/blir det til i dag?

Plantesenter og middagsoppvartning fra gubbeskinnet? :hoppe:

Heeeeii Noz! Takk for hyggelig hilsen til morgenen i dag! :blomst:

Har vært på to plantesenter i dag og kjøpt inn planter til blomsterkassene min ++++ litt til. :laugh:

Det er ikke så veldig stas å gå på hagesentere i regnvær, men jeg/vi beit tenna sammen, og fikk handlet akkurat det jeg ville ha. :hoppendeglad:

Bare ingen av dem har falt i souse vide-tingen! :sjokkert:

:fnise: Ingen har falt i souse viden Anje - vi hadde Thaiwok i dag! :spise:

Kanskje mine ti bærekraftige menn har bært henne langt og lengre enn langt? :klo:

-----

p.s. den dugg pæresorbèten var faktisk veldig god! :)

Jeg hadde sett for meg at det kom til å være grønn saftis av noe slag, men det er hvit "is" med pærebiter i.

En oppfriskende sorbèt som falt i smak - hurra! :biggrin:

Skulle gjerne hatt de ti bærekraftige her før i dag, spesielt når alt skulle plantes og regnet pøste ned! :ler:

Mmmm, pæresorbet høres helt nydelig ut! :sikle:

Jeg venter besøk, men kun av én person så det er ikke så mye styr. Bare hyggelig.

Det har vært og er en fin dag. :hjerter_rundt:

• Liker 2
Skrevet

Hurra for aldri på dagen sin!! Håper den har vært knallfin til tross for litt regn. Det ble jo sol etterhvert :)

birthday-dog.jpg

Ooh, må få prøvd pærevarianten. Den med bringebær var rågod!

Den med bringebær har jeg i frysern!! Godt å høre den får gode skussmål!

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Heeeeii Noz! Takk for hyggelig hilsen til morgenen i dag! :blomst:

Har vært på to plantesenter i dag og kjøpt inn planter til blomsterkassene min ++++ litt til. :laugh:

Det er ikke så veldig stas å gå på hagesentere i regnvær, men jeg/vi beit tenna sammen, og fikk handlet akkurat det jeg ville ha. :hoppendeglad:

Jeg var på et plantesenter i helgen, og se hva jeg fant!

10268352_10154129940140243_1351553377_n.

Fiiiiiikus! :skratte:

Det dukket plutselig opp mange gode minner i det øyeblikket ja, så jeg måtte snikfotografere for å dokumentere det for dere! :Hehe:

• Liker 2
Skrevet

*synd at det ikke tilfeldigvis var et stort speil festet midt inni fikenskogen der* :lur:

• Liker 1
Skrevet

Hurra for aldri på dagen sin!! Håper den har vært knallfin til tross for litt regn. Det ble jo sol etterhvert :)

birthday-dog.jpg

Den med bringebær har jeg i frysern!! Godt å høre den får gode skussmål!

Fine vovsen venter på klarsignal til å jafse i seg kaka! :rodmer:

Jeg var på et plantesenter i helgen, og se hva jeg fant!

10268352_10154129940140243_1351553377_n.

Fiiiiiikus! :skratte:

Det dukket plutselig opp mange gode minner i det øyeblikket ja, så jeg måtte snikfotografere for å dokumentere det for dere! :Hehe:

ÅÅååå, :hjerter_rundt: et nydelig eksemplar av frøken Ficus! Jeg minnes også de gode dagene i Balubahagen. :sukk:

Så fint av deg å ta et bilde til oss da Noz. :klemmer:

*synd at det ikke tilfeldigvis var et stort speil festet midt inni fikenskogen der* :lur:

:ninja: *sniktitte på fotografen* :ler:

--------

:blomst: God formiddag og god dag alle mine venner!

En vakker dag skal jeg ha så god tid når jeg sitter her å skriver, at jeg også får tid til å besøke dagbøkene deres!

Jeg føler meg så ego når jeg bare er her inne "hos meg selv". :rodme:

I dag blir det henting av småtroll igjen, overnatting og full rulle. Det er så koselig å ha muligheten til å passe disse trollene når som helst foreldrene måtte trenge det. Vinn vinn!

Om akkurat én måned i dag, vasser jeg rundt på denne plassen (og det blir ny reisedagbok i ballongen). :hoppe: Her er sanden rosa fordi den for det meste består av sand fra røde koraller. :daane:

YFbDsh7.jpg

• Liker 3
Skrevet

Wow...skal du på verdensturnè igjen, Aldri! :biggrin: Nyydelig bilde. *sukk*

• Liker 1
Skrevet

Ja, til Kretaverdenen denne gangen. :Nikke:

Hoppe har det bra i dag?

Skrevet

Jadda, det går greit med meg. :) Alt i rute, overskyet, regn og fin temp. :tommelopp:

Håper at værgudene snur om og lar smårollingene få en oppholds-feiring, gjerne med sol, om noen dager.

• Liker 1
Skrevet

Ja det har du rett i Fruen; flere fine bilder og fortellinger om folk i farta på tur. :strix:

• Liker 1
Skrevet

Jaaaaaa! Fint - det skal bli gøy! :bolledeig:

Ha en fin dag jeg iler nå! :goodbye:

Skrevet

Se deg for når du skal krysse gata i dag...så yr og i farta som du er, kan det fort gå galt. :opplyser:

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Ååh, Kreta :rodmer:

Du er helt tilgitt for å ikke være oppdatert hos alle! Og så lenge du er her inne av og til vet vi jo hvor vi finner deg :nigo:

Skrevet

Jeg må bare fremlegge litt musikk til dagens gjøremål... :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...