Aldrisur Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #3441 Skrevet 12. mai 2014 Florence Nightingale??? Godt å høre at sola skinner hos deg i dag Tekola, for her er det overskyet og ganske så grått i dag! Ha en fiiiiiin dag! NÅ:
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2014 #3442 Skrevet 12. mai 2014 Jeg vil nå si at Florence og Aldri er en og samme person jeg da... 1
Gjest Inggolf Skrevet 12. mai 2014 #3443 Skrevet 12. mai 2014 Nå, Aldri? Det meste av fødselsdagdagen din har gått, så hva ble/blir det til i dag? Plantesenter og middagsoppvartning fra gubbeskinnet? 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2014 #3445 Skrevet 12. mai 2014 (endret) Kanskje mine ti bærekraftige menn har bært henne langt og lengre enn langt? ----- p.s. den dugg pæresorbèten var faktisk veldig god! Jeg hadde sett for meg at det kom til å være grønn saftis av noe slag, men det er hvit "is" med pærebiter i. En oppfriskende sorbèt som falt i smak - hurra! Endret 12. mai 2014 av Hoppetaujenta 2
Gjest Tekola Skrevet 12. mai 2014 #3446 Skrevet 12. mai 2014 Ooh, må få prøvd pærevarianten. Den med bringebær var rågod!
Aldrisur Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #3447 Skrevet 12. mai 2014 Nå, Aldri? Det meste av fødselsdagdagen din har gått, så hva ble/blir det til i dag? Plantesenter og middagsoppvartning fra gubbeskinnet? Heeeeii Noz! Takk for hyggelig hilsen til morgenen i dag! Har vært på to plantesenter i dag og kjøpt inn planter til blomsterkassene min ++++ litt til. Det er ikke så veldig stas å gå på hagesentere i regnvær, men jeg/vi beit tenna sammen, og fikk handlet akkurat det jeg ville ha. Bare ingen av dem har falt i souse vide-tingen! Ingen har falt i souse viden Anje - vi hadde Thaiwok i dag! Kanskje mine ti bærekraftige menn har bært henne langt og lengre enn langt? ----- p.s. den dugg pæresorbèten var faktisk veldig god! Jeg hadde sett for meg at det kom til å være grønn saftis av noe slag, men det er hvit "is" med pærebiter i. En oppfriskende sorbèt som falt i smak - hurra! Skulle gjerne hatt de ti bærekraftige her før i dag, spesielt når alt skulle plantes og regnet pøste ned! Mmmm, pæresorbet høres helt nydelig ut! Jeg venter besøk, men kun av én person så det er ikke så mye styr. Bare hyggelig. Det har vært og er en fin dag. 2
Mynona Skrevet 12. mai 2014 #3448 Skrevet 12. mai 2014 Hurra for aldri på dagen sin!! Håper den har vært knallfin til tross for litt regn. Det ble jo sol etterhvert Ooh, må få prøvd pærevarianten. Den med bringebær var rågod! Den med bringebær har jeg i frysern!! Godt å høre den får gode skussmål! 1
Gjest Inggolf Skrevet 12. mai 2014 #3449 Skrevet 12. mai 2014 Heeeeii Noz! Takk for hyggelig hilsen til morgenen i dag! Har vært på to plantesenter i dag og kjøpt inn planter til blomsterkassene min ++++ litt til. Det er ikke så veldig stas å gå på hagesentere i regnvær, men jeg/vi beit tenna sammen, og fikk handlet akkurat det jeg ville ha. Jeg var på et plantesenter i helgen, og se hva jeg fant! Fiiiiiikus! Det dukket plutselig opp mange gode minner i det øyeblikket ja, så jeg måtte snikfotografere for å dokumentere det for dere! 2
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2014 #3450 Skrevet 12. mai 2014 *synd at det ikke tilfeldigvis var et stort speil festet midt inni fikenskogen der* 1
Aldrisur Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #3451 Skrevet 13. mai 2014 Hurra for aldri på dagen sin!! Håper den har vært knallfin til tross for litt regn. Det ble jo sol etterhvert Den med bringebær har jeg i frysern!! Godt å høre den får gode skussmål! Fine vovsen venter på klarsignal til å jafse i seg kaka! Jeg var på et plantesenter i helgen, og se hva jeg fant! Fiiiiiikus! Det dukket plutselig opp mange gode minner i det øyeblikket ja, så jeg måtte snikfotografere for å dokumentere det for dere! ÅÅååå, et nydelig eksemplar av frøken Ficus! Jeg minnes også de gode dagene i Balubahagen. Så fint av deg å ta et bilde til oss da Noz. *synd at det ikke tilfeldigvis var et stort speil festet midt inni fikenskogen der* *sniktitte på fotografen* -------- God formiddag og god dag alle mine venner! En vakker dag skal jeg ha så god tid når jeg sitter her å skriver, at jeg også får tid til å besøke dagbøkene deres! Jeg føler meg så ego når jeg bare er her inne "hos meg selv". I dag blir det henting av småtroll igjen, overnatting og full rulle. Det er så koselig å ha muligheten til å passe disse trollene når som helst foreldrene måtte trenge det. Vinn vinn! Om akkurat én måned i dag, vasser jeg rundt på denne plassen (og det blir ny reisedagbok i ballongen). Her er sanden rosa fordi den for det meste består av sand fra røde koraller. 3
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2014 #3452 Skrevet 13. mai 2014 Wow...skal du på verdensturnè igjen, Aldri! Nyydelig bilde. *sukk* 1
Aldrisur Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #3453 Skrevet 13. mai 2014 Ja, til Kretaverdenen denne gangen. Hoppe har det bra i dag?
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2014 #3455 Skrevet 13. mai 2014 Jadda, det går greit med meg. Alt i rute, overskyet, regn og fin temp. Håper at værgudene snur om og lar smårollingene få en oppholds-feiring, gjerne med sol, om noen dager. 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2014 #3456 Skrevet 13. mai 2014 Ja det har du rett i Fruen; flere fine bilder og fortellinger om folk i farta på tur. 1
Aldrisur Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #3457 Skrevet 13. mai 2014 Jaaaaaa! Fint - det skal bli gøy! Ha en fin dag jeg iler nå!
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2014 #3458 Skrevet 13. mai 2014 Se deg for når du skal krysse gata i dag...så yr og i farta som du er, kan det fort gå galt. 1
Gjest Tekola Skrevet 13. mai 2014 #3459 Skrevet 13. mai 2014 Ååh, Kreta Du er helt tilgitt for å ikke være oppdatert hos alle! Og så lenge du er her inne av og til vet vi jo hvor vi finner deg
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2014 #3460 Skrevet 13. mai 2014 Jeg må bare fremlegge litt musikk til dagens gjøremål... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå