Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 minutter siden, FruN skrev:

Love Hearts :rodmer: Og annet Swizzels-godteri :arwen::sikle:

Jeg skal prøve på en minst-mulig-godteri-måned. Lurer på hvordan det går :fnise: Startet dårlig i helga mens jeg var borte :ler::ninja: :plystre:

Håper alle har hatt en fin start på uka!

Nå skal jeg være lur :vinke::sove: 

Ja de er så gode, og veldig søte :ninuskapus:

Håper du har hatt en god start på uken også! :):klemmer:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tirsdag! :biggrin:  Morgenkjeks og kaffe er servert.
321_kjeks.jpg?fit=620,401&ssl=1
67805992.jpg?imageId=67805992&x=0&y=0&cr
kaffeWeb825_400.jpg

• Liker 3
Skrevet

Da fortsetter jeg min lille monolog med meg selv.... :fnise:  Jeg lurer på om noen av dere har et godt tips 
til alkoholsk drikke som gave til "en godt voksen og litt til" - dame? Noe som en kan kose seg langsomt med,
kanskje i rødvinens verden? Noe som gjør godt for kropp og sjel? Noe som smaker godt, som en får lyst på
litt mer av og ikke bare smaker sånn alkoholsk rart. (det er bare min måte å si det på). 

• Liker 2
Skrevet (endret)
25 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Da fortsetter jeg min lille monolog med meg selv.... :fnise:  Jeg lurer på om noen av dere har et godt tips 
til alkoholsk drikke som gave til "en godt voksen og litt til" - dame? Noe som en kan kose seg langsomt med,
kanskje i rødvinens verden? Noe som gjør godt for kropp og sjel? Noe som smaker godt, som en får lyst på
litt mer av og ikke bare smaker sånn alkoholsk rart. (det er bare min måte å si det på). 

Ja, jeg har! Kjøp en god portvin! Mmmm supergodt til mørk sjokolade og marsipan/kjeks/kaker/frukt og slikt :jepp:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet

Ok. Takk. Heter det bare portvin? :klo:  Kanskje jeg skal kjøpe en kurv og dandere det du nevner... 
Jeg må inn på vinmonopolets sider og sjekke det med navn.  :) 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ok. Takk. Heter det bare portvin? :klo:  Kanskje jeg skal kjøpe en kurv og dandere det du nevner... 
Jeg må inn på vinmonopolets sider og sjekke det med navn.  :) 

4589_0.jpg

Se så fin farge :jepp: Har ikke smakt denne selv, men sjekket nå og den får gode anmeldelser og har ok pris (199,-)

Jeg kan anbefale de fra Graham's, synes de jeg har smakt fra den produsenten har vært utmerket. Du kan jo kjøpe litt forskjellige små flasker på 20cl, så får hun smakt på litt forskjellige varianter :jepp:

Du finner det under 'sterkvin' på vinmonopolet

• Liker 2
Skrevet

Takk, Rumle. Det skal jeg sjekke ut! :hoppe: 

• Liker 2
Skrevet

Ta deg en tur på vinmonopolet, hoppe. Der har de flinke folk som kan sine saker. De finner sikkert et rett valg for dine kriterier, balansert med de tilgjengelige økonomiske midlene avsatt til handelen. Kanskje kan du få tips til å prøve noe selv også (om det da ikke er deg selv som er i målgruppen for opprinnelig innkjøp)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei, meg er det ikke. Er ei jeg kjenner litt til som har hatt bursdag akkurat nå og jeg tenkte at selv om en er 76,
bør en kunne kose seg med noe som smaker godt. Tror ikke at hun pleier å dra på poltur heller, så jeg vil gjøre
et forsøk. Små flasker høres egentlig litt bedre ut enn ei stor, så det kan prøves litt forskjellig. Ser for meg et lite
glass på kvelden så hun sover godt, eller noe sånn. Jeg skal oppsøke en slik butikk denne uka. :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Skrevet

Tjohei, har du bursdag? :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
19 timer siden, FruN skrev:

Love Hearts :rodmer: Og annet Swizzels-godteri :arwen::sikle:

Jeg skal prøve på en minst-mulig-godteri-måned. Lurer på hvordan det går :fnise: Startet dårlig i helga mens jeg var borte :ler::ninja: :plystre:

Håper alle har hatt en fin start på uka!

Nå skal jeg være lur :vinke::sove: 

Lykke til med md godtefri måned. Og husk om det ikke går i mars så har du en ny mulighet i april.  :ninuskapus: 

7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

...og utendørsmøbler, vår og sommerstash har kommet fra Ikea....dette er i sannhet et STORT vårtegn! :biggrin: 
http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/outdoor/ 
Jeg skal ta meg en ekspedisjon dit kan jeg kjenne. Eller to.  :lur:  Ta med tusen penger som jeg kan glede meg for.

NÅ fikk jeg kløa etter å ordne uterommet, men......verandaen er fremdeles full av is. :kalle:Må vel bare vente på at naturen gjør sitt. :sukk:

7 timer siden, Rumle skrev:

Ja, jeg har! Kjøp en god portvin! Mmmm supergodt til mørk sjokolade og marsipan/kjeks/kaker/frukt og slikt :jepp:

Som jeg skulle sagt det selv, men @Dr. A. Kula har jo også et poeng. Jeg synes det virker som om de polansatte elsker å hjelpe til og komme med gode råd. ;)

2 timer siden, Atea skrev:

Tjohei på deg Atea! :vinke:

Jeg tror det er venninnen til Hoppe som har bursdag.

But you never know...(hun er så hemmelighetsfull denne Hoppetussa atte.) :briller:

-------------------------------------------

I dag har jeg kjøpt meg en god gammeldags langkost. For å være helt ærlig så har jeg ikke vasket gulvene  på ca. 6 år. :fnise: Det er fordi herr Aldri gikk til innkjøp av nytt vaskeutstyr, jeg prøvde den langkosten én gang - og deretter aldri mer. Helt umulig å sloss med det det skabernaklet av en nymotens vaskekost. Så derfor har han måttet stå for den delen av husarbeidet. 

Men, okei, nå synes jeg det var på tide å bidra med gulvvask, så derfor ny kost i dag. :icon_lol:

MEN, det er enkelte gjøremål som jeg med vilje ikke vil lære meg. FOR dersom jeg kan alt mulig, så må jeg jo gjøre alt mulig også. Jeg nekter å lære meg hvordan den Espressomaskinen virker. Fordi jeg elsker å bli servert kaffe og dersom jeg lærer meg det så må jeg jo lage kaffin sjøl! :rolleyes:

@Rumle - er du fremdeles tett og rar i hodet? 

Endret av Aldrisur
  • Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, Aldrisur skrev:

---

@Rumle - er du fremdeles tett og rar i hodet? 

Hei, på deg! 😊 Nei, det gikk heldigvis over. Ja, tettheten altså, rarheten er nok ikke så mye å gjøre med :ler:

• Liker 3
Skrevet

Følger dere her inne med på den Angelica-saken som er i retten nå?

Jeg blir helt matt av å lese om det jeg. Stakkars jente :sukk:

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, Atea skrev:

Nei. :) 

35 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg tror det er venninnen til Hoppe som har bursdag.

But you never know...(hun er så hemmelighetsfull denne Hoppetussa atte.) :briller:

Pffft...du er da ikke så veldig vidåpen du heller når det kommer til stykket, schnuppa! :laugh: 

*ingen kommentar til Rumles nest siste innlegg der...harrharrharr.... :fnise: *

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Rumle skrev:

Hei, på deg! 😊 Nei, det gikk heldigvis over. Ja, tettheten altså, rarheten er nok ikke så mye å gjøre med :ler:

Godt å høre å begge deler. :laugh:

1 minutt siden, Rumle skrev:

Følger dere her inne med på den Angelica-saken som er i retten nå?

Jeg blir helt matt av å lese om det jeg. Stakkars jente :sukk:

Vet du Rumle, jeg klarer ikke følge sånne tråder. Det er så mye ulekre meninger og synsinger at jeg bokstavelig talt få vondt i magen. :blink:

Og ja, stakkars jente.

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei. :) 

Pffft...du er da ikke så veldig vidåpen du heller når det kommer til stykket, schnuppa! :laugh: 

*ingen kommentar til Rumles nest siste innlegg der...harrharrharr.... :fnise: *

Vidåpen og vidåpen meg her og der fru Blom....:hoho:

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

---

Vet du Rumle, jeg klarer ikke følge sånne tråder. Det er så mye ulekre meninger og synsinger at jeg bokstavelig talt få vondt i magen. :blink:

Og ja, stakkars jente.

---

Mente egentlig ikke tråden, men saken. Men, samme det. Tragisk altså :(

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Mente egentlig ikke tråden, men saken. Men, samme det. Tragisk altså :(

Å ja, sånn ja, det blir noe annet! 

Ja, jeg følger med og nå har det kommet ny informasjon i saken  - så får vi vel vite etter hvert hva som egentlig skjedde.

Jeg synes også veldig synd på moren.  I det hele tatt veldig trist alt sammen. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Å ja, sånn ja, det blir noe annet! 

Ja, jeg følger med og nå har det kommet ny informasjon i saken  - så får vi vel vite etter hvert hva som egentlig skjedde.

Jeg synes også veldig synd på moren.  I det hele tatt veldig trist alt sammen. 

Ja, det er bare tragisk alt sammen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...