Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2018 #34501 Skrevet 2. mars 2018 Jeg fantaserer meg hit i dag. En øde øy med mat og forfriskninger i skyggen der...og badevann som gjør godt. 2
Aldrisur Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #34502 Skrevet 2. mars 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jeg fantaserer meg hit i dag. En øde øy med mat og forfriskninger i skyggen der...og badevann som gjør godt. Ha-ha, ja det er vel den slags drømmer man har når man er i ferd med å fryse i hjel (inne)! Neida, Hoppe, du er ikke alene om å ønske deg dit. Jeg blir gjerne med. 2
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2018 #34503 Skrevet 2. mars 2018 Haha selv. Jeg har det bra inne jeg skal jeg si deg. Noen ganger er det bra å utforske grensene litt før man er nødt til det, slik at man vet hva det vil si....og kan sette pris på alt en har mens en har det. Når jeg har gjennomluftet i alle rom blir det jo enda kaldere en liten stund, men det går seg til. *p.s. gudene vet hva Putins nye leketøy/P-futtural/dommedagsmaskin kan stelle i stand * Jeg mistenker sterkt at dette blir min nye stil i vintrene som kommer... Veldig god innetemp syns jeg og så lenge jeg bare er meg som bor her (og det kommer jeg til å fortsette med så sant jeg kan bestemme det) så tar ingen skade av litt kjøligheter rundt nesa. Aller minst meg som faktisk har vært helt frisk i vinter. Sover godt gjør jeg også. Nemlig. Dagens fornuftige ord er herved levert. GOD FREDAG! 2
Sola de Skrevet 2. mars 2018 #34505 Skrevet 2. mars 2018 18 timer siden, Hoppetaujenta skrev: ...men Aldrisur dah!!! Det er den råeste bildetingen jeg har sett siden sushi! FANTASTISK! *Hoppetussa sitter som fjetret og SER...omtrent som å se et sjeldent dyr for første gang ...og det er det jo i virkeligheten nesten også!* *glemte helt å svare på spørsmålet: jo, minstetempen var i går +14,9 og nå er den hele +15,2 så det er ingen fare. Jeg har akkurat fylt opp varmeflaska mi og har det så bra som en vikingkvinne kan ha det! * Åhh...jeg trenger et stort stykke kake til å komme meg til hektene igjen etter den tingen over der der..... 14,9 18 timer siden, Rumle skrev: Det hadde ikke jeg klart heller. Har ca 18 nå, litt kaldt, men bra, kan strekke meg til 20 18 Har 25 grader inne her nå og synes det er kjølig. Pleier vanligvis ligge på 22, men var så kaldt, så skrudde opp varmen.
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2018 #34508 Skrevet 2. mars 2018 4 timer siden, Rumle skrev: Men, hva ligger temperaturen på da, hoppe? Svarer både opp og nede: akkurat nå er det bare tre minus ute, så nå er det 16,1 inne og bare velstand! Må få av meg nesevarmeren nå. Men nattens laveste var 14,4. Vurderer å hente soveposen ved neste kuldedal. Blir koselig det også. Nesten litt vinterlig teltliv-aktig kos. Kakao i koppen også. 2 timer siden, Sola de skrev: 14,9 2
Rumle Skrevet 2. mars 2018 #34509 Skrevet 2. mars 2018 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Svarer både opp og nede: akkurat nå er det bare tre minus ute, så nå er det 16,1 inne og bare velstand! Må få av meg nesevarmeren nå. Men nattens laveste var 14,4. Vurderer å hente soveposen ved neste kuldedal. Blir koselig det også. Nesten litt vinterlig teltliv-aktig kos. Kakao i koppen også. Åhja sorry, så først nå at du hadde svart på det
Sola de Skrevet 2. mars 2018 #34510 Skrevet 2. mars 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Svarer både opp og nede: akkurat nå er det bare tre minus ute, så nå er det 16,1 inne og bare velstand! Må få av meg nesevarmeren nå. Men nattens laveste var 14,4. Vurderer å hente soveposen ved neste kuldedal. Blir koselig det også. Nesten litt vinterlig teltliv-aktig kos. Kakao i koppen også. Du er noe helt for deg selv fineste hoppemor Men rør og slikt. Fryser ikke det når det blir så kaldt? 1
Mynona Skrevet 2. mars 2018 #34511 Skrevet 2. mars 2018 7 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg fantaserer meg hit i dag. En øde øy med mat og forfriskninger i skyggen der...og badevann som gjør godt. Kan jeg bli med? Men jeg trooor kanskje du må ta med mye is dit.. tror nemlig det er litt mer enn 15 grader der. 2
WubWub Skrevet 2. mars 2018 #34512 Skrevet 2. mars 2018 14 minutter siden, Mynona skrev: Kan jeg bli med? Men jeg trooor kanskje du må ta med mye is dit.. tror nemlig det er litt mer enn 15 grader der. Hvorfor tror du dette? Har du belegg for dette?
Severus Skrevet 2. mars 2018 #34514 Skrevet 2. mars 2018 Jeg har prøvd å lage ostekake, så får vi se om det blir bra eller om jeg må kaste hele driten. 1
Rumle Skrevet 2. mars 2018 #34515 Skrevet 2. mars 2018 22 minutter siden, Severus skrev: Jeg har prøvd å lage ostekake, så får vi se om det blir bra eller om jeg må kaste hele driten. Nam!! Hvilken type? 1
Aldrisur Skrevet 2. mars 2018 Forfatter #34518 Skrevet 2. mars 2018 Ostekake! Nam - vi kommer på lørdagsvisitt Sev. 1
Rumle Skrevet 2. mars 2018 #34519 Skrevet 2. mars 2018 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Ostekake! Nam - vi kommer på lørdagsvisitt Sev. Jaaaaaaaaaa!!!! 1
Rumle Skrevet 2. mars 2018 #34520 Skrevet 2. mars 2018 Jeg kan stadig huske første gang jeg smakte ostekake, i begynnelsen av 20-årene? Jeg var 10 000% sikker på at jeg Ikke skulle like det .. men smaksløkene mine bare; HALLELUUUUUUJAH!! Og jeg bare; ok! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå