Frøkensina Skrevet 1. mars 2018 #34445 Skrevet 1. mars 2018 Natta Håper jeg får sove snart, må rekke mye tull i morgen. Ble litt opptatt med et interessant program om menneskets utvikling og er typisk ikke trøtt når jeg burde sove 3
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2018 #34446 Skrevet 1. mars 2018 Dagens gode gjerning bringes til @Rumle Se nøye på denne og lær strikkingens finurligheter. https://www.vgtv.no/video/136978/strikkeguide-legge-opp ...og det finnes flere småsnutter der. God bedring til alle syke og en riktig god dag til ballongens høytsvevende kvinner og menn. 3
Rumle Skrevet 1. mars 2018 #34447 Skrevet 1. mars 2018 7 timer siden, Frøkensina skrev: Natta Håper jeg får sove snart, må rekke mye tull i morgen. Ble litt opptatt med et interessant program om menneskets utvikling og er typisk ikke trøtt når jeg burde sove Typisk Håper du rekker alt tull likevel! 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Dagens gode gjerning bringes til @Rumle Se nøye på denne og lær strikkingens finurligheter. https://www.vgtv.no/video/136978/strikkeguide-legge-opp ...og det finnes flere småsnutter der. God bedring til alle syke og en riktig god dag til ballongens høytsvevende kvinner og menn. Tusen takk! 3
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2018 #34448 Skrevet 1. mars 2018 Det er 1 MARS! Gjør noe hyggelig der dere er i dag og...feire bitte litt kanskje? 3
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2018 #34450 Skrevet 1. mars 2018 ...og det er nok til alle som vil ha. Her har det visst sneket seg noen glade snekkere innimellom, men dem kan vi bruke til forefallende prosjektjobber i heimen. Det finnes kun løsninger i denne fine måneden. 3
Aldrisur Skrevet 1. mars 2018 Forfatter #34451 Skrevet 1. mars 2018 13 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Det syns jeg du skal gjøre. Mye fint å nyte synet av i vinteren ja. Ta med deg en tusenlapp som en start. Du fortjener det. Ehh...nei, i år eksperimenterer jeg litt for å se hvordan det er å bo uten noen form for ovner påslått. Jeg foretrekker det faktisk. En kan kle på seg når det blir kjølig, hvis en fryser. Luften blir så god å puste i syns jeg. Friskt. Gir klare tanker. I tillegg til en iskald seng som blir fort oppvarmet med to dyner over og en lett nattkjole. Jeg liker å leve litt spartansk rett og slett. Jeg spør som Rumle: Hvor mange grader har du i huset ditt om dagen? Det er vel bikkjekaldt der du bor også?....hm..? 13 timer siden, Rumle skrev: Jeg fant den nå! Og du har selvfølgelig rett! Jeg har klart å ignorere tråden Sorry @Aldrisur det var virkelig ikke meningen altså! Uansett, jeg finner ikke ut hvordan jeg skal ta bort ignoreringen. Var det det du fant ut av Frk. S? Du er tilgitt snille Rumle. 11 timer siden, Severus skrev: Hallaien Jeg fant ikke igjen det innlegget der du nevner programmet *Danskebåten*, men nå så jeg på reprisen og jeg må innrømme at jeg satt sånn under hele programmet. Er det mulig? Skulle gjerne tatt en tur med den båten bare for å oppleve alle de herlige menneskene. 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Dagens gode gjerning bringes til @Rumle Se nøye på denne og lær strikkingens finurligheter. https://www.vgtv.no/video/136978/strikkeguide-legge-opp ...og det finnes flere småsnutter der. God bedring til alle syke og en riktig god dag til ballongens høytsvevende kvinner og menn. God dag til Hoppetussa og alle dere andre også. 1. mars! Det er håp i hengende snøre. 3
Aldrisur Skrevet 1. mars 2018 Forfatter #34452 Skrevet 1. mars 2018 10 timer siden, Frøkensina skrev: Natta Håper jeg får sove snart, må rekke mye tull i morgen. Ble litt opptatt med et interessant program om menneskets utvikling og er typisk ikke trøtt når jeg burde sove Håper du fikk sove og lykke til med alt tullet du må rekke i dag. (Hoppe litt for deg) 2
Mynona Skrevet 1. mars 2018 #34454 Skrevet 1. mars 2018 @Rumle Når du er på den ignorerte tråder lista så huker du av på den som er ignorert også trykker du på +'en som kommer opp i den svarte boksen 2
Rumle Skrevet 1. mars 2018 #34455 Skrevet 1. mars 2018 23 minutter siden, Mynona skrev: @Rumle Når du er på den ignorerte tråder lista så huker du av på den som er ignorert også trykker du på +'en som kommer opp i den svarte boksen Du er en knupp!!!!! Nå funker det som bare det! Tuuuusen takk! 2
Rumle Skrevet 1. mars 2018 #34457 Skrevet 1. mars 2018 1 minutt siden, Mynona skrev: Så bra det løste seg Kakestykke til dagens helt 1
Dr. A. Kula Skrevet 1. mars 2018 #34459 Skrevet 1. mars 2018 37 minutter siden, Rumle skrev: Kakestykke til dagens helt Forsyner meg litt jeg også. Var tross alt meg som påpekte at du hadde ignorert. 5 timer siden, Aldrisur skrev: <…> 1. mars! Det er håp i hengende snøre. I alle … 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå