Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
33 minutter siden, Severus skrev:

Hallaien

:hallo:

Skrevet

Natta hvis det stadig er noen her :lete:

:vinke:

• Liker 2
Skrevet

Natta :vinke: Håper jeg får sove snart, må rekke mye tull i morgen. Ble litt opptatt med et interessant program om menneskets utvikling og er typisk ikke trøtt når jeg burde sove :rolleyes: 

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, Frøkensina skrev:

Natta :vinke: Håper jeg får sove snart, må rekke mye tull i morgen. Ble litt opptatt med et interessant program om menneskets utvikling og er typisk ikke trøtt når jeg burde sove :rolleyes: 

Typisk :laugh: Håper du rekker alt tull likevel! :)

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Dagens gode gjerning bringes til @Rumle Se nøye på denne og lær strikkingens finurligheter. :jepp: 
https://www.vgtv.no/video/136978/strikkeguide-legge-opp ...og det finnes flere småsnutter der.

God bedring til alle syke og en riktig god dag til ballongens høytsvevende kvinner og menn. 
50-adet-ucan-balon-916-500x500.png:goodbye: 

Tusen takk! :ninuskapus:

• Liker 3
Skrevet

Det er 1 MARS! Gjør noe hyggelig der dere er i dag og...feire bitte litt kanskje? :lur: 
fcnd_mar_mar_-00_mars-bar-2014-1024x553.

• Liker 3
Skrevet

...og det er nok til alle som vil ha. Her har det visst sneket seg noen glade snekkere innimellom,
men dem kan vi bruke til forefallende prosjektjobber i heimen. Det finnes kun løsninger i denne fine måneden. :jepp: 
Mars_and_Snickers_bars_are_seen_in_this_

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det syns jeg du skal gjøre. Mye fint å nyte synet av i vinteren ja. :jepp: 
Ta med deg en tusenlapp som en start. Du fortjener det. :lur: 

Ehh...nei, i år eksperimenterer jeg litt for å se hvordan det er å bo uten noen form for ovner påslått.
Jeg foretrekker det faktisk. En kan kle på seg når det blir kjølig, hvis en fryser. 
Luften blir så god å puste i syns jeg. Friskt. Gir klare tanker. I tillegg til en iskald seng som blir fort oppvarmet
med to dyner over og en lett nattkjole. Jeg liker å leve litt spartansk rett og slett. :biggrin: 

Jeg spør som Rumle: Hvor mange grader har du i huset ditt om dagen? Det er vel bikkjekaldt der du bor også?....hm..? :(

13 timer siden, Rumle skrev:

Jeg fant den nå! Og du har selvfølgelig rett! Jeg har klart å ignorere tråden :blink:Sorry @Aldrisur det var virkelig ikke meningen altså! :bond:

Uansett, jeg finner ikke ut hvordan jeg skal ta bort ignoreringen. Var det det du fant ut av Frk. S?

Du er tilgitt snille Rumle. :laugh:

11 timer siden, Severus skrev:

Hallaien

Jeg fant ikke igjen det innlegget der du nevner programmet *Danskebåten*, men nå så jeg på reprisen og jeg må innrømme at jeg satt sånn :hakeslepp: under hele programmet. Er det mulig? :ler: Skulle gjerne tatt en tur med den båten bare for å oppleve alle de herlige menneskene. 

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Dagens gode gjerning bringes til @Rumle Se nøye på denne og lær strikkingens finurligheter. :jepp: 
https://www.vgtv.no/video/136978/strikkeguide-legge-opp ...og det finnes flere småsnutter der.

God bedring til alle syke og en riktig god dag til ballongens høytsvevende kvinner og menn. 
50-adet-ucan-balon-916-500x500.png:goodbye: 

God dag til Hoppetussa og alle dere andre også. 

1. mars! :hoppendeglad:Det er håp i hengende snøre. :fnise:

fHV2RVH.gif

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, Frøkensina skrev:

Håper du fikk sove og lykke til med alt tullet du må rekke i dag. :hoppe:(Hoppe litt for deg) :klem1:

• Liker 2
Skrevet

Jeg reiser til Tallinn den 22.mars

• Liker 4
Skrevet

@Rumle Når du er på den ignorerte tråder lista så huker du av på den som er ignorert også trykker du på +'en som kommer opp i den svarte boksen :jepp: 

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, Mynona skrev:

@Rumle Når du er på den ignorerte tråder lista så huker du av på den som er ignorert også trykker du på +'en som kommer opp i den svarte boksen :jepp: 

Du er en knupp!!!!! Nå funker det som bare det! :mynona:Tuuuusen takk! :blomst:

• Liker 2
Skrevet

Så bra det løste seg :) 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Så bra det løste seg :) 

german-chocolate-cake-slice-closeup-683x

Kakestykke til dagens helt :blomst:

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, Rumle skrev:

german-chocolate-cake-slice-closeup-683x

Kakestykke til dagens helt :blomst:

Forsyner meg litt jeg også. Var tross alt meg som påpekte at du hadde ignorert. :spise:

5 timer siden, Aldrisur skrev:

<…>

1. mars! :hoppendeglad:Det er håp i hengende snøre. :fnise:

fHV2RVH.gif

I alle … :sjokk:

• Liker 2
Skrevet

Gjør det, kake til alle! :jepp:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...