Rumle Skrevet 28. februar 2018 #34421 Skrevet 28. februar 2018 1 minutt siden, Mynona skrev: Nå skal teknoguruen straks legge seg, så nå må dere forte dere å få support Bare legg deg du! Jeg må gå litt også, får lete mer etterpå! Tusen takk for hjelpen uansett
Mynona Skrevet 28. februar 2018 #34422 Skrevet 28. februar 2018 Under kunngjøringen om å forme KG er det 4 knapper/faner. Mine innlegg + favoritter, Mine innlegg, Favoritter og Ignorerte tråder. Hvis det var fanen du ikke fant da? 1
Frøkensina Skrevet 28. februar 2018 #34423 Skrevet 28. februar 2018 Sov godt My! Vi får klare oss så godt vi kan 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2018 #34424 Skrevet 28. februar 2018 Da vil jeg bare nevne at jeg kjøpte en større rund potte med minipåskeliljer i dag. Alldeles nydelige! Det første vårtegnet der var at en hammock hadde blitt utstilt, sammen med sammenleggbare hagestoler og "baden-baden"-stoler som omsider har fått nye farger. Fire fine kubbelys hang seg også fast i meg. 2
Frøkensina Skrevet 28. februar 2018 #34425 Skrevet 28. februar 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Da vil jeg bare nevne at jeg kjøpte en større rund potte med minipåskeliljer i dag. Alldeles nydelige! Det første vårtegnet der var at en hammock hadde blitt utstilt, sammen med sammenleggbare hagestoler og "baden-baden"-stoler som omsider har fått nye farger. Fire fine kubbelys hang seg også fast i meg. Høres ut som en nydellig minivår Plantasjen tipper jeg? Kubbelys ja, har du brukt opp julelageret nå? 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2018 #34426 Skrevet 28. februar 2018 Plantasjen ja. ...og nei, de røde og lilla finnes fremdeles her og de minker, men nå følte jeg for litt påfyll i kulda. 2
Frøkensina Skrevet 28. februar 2018 #34427 Skrevet 28. februar 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Plantasjen ja. ...og nei, de røde og lilla finnes fremdeles her og de minker, men nå følte jeg for litt påfyll i kulda. Åh mente det ikke sånn! Selvsagt må man ha kubbelys i forskjellige utgaver og årstider 2
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2018 #34428 Skrevet 28. februar 2018 Jeg kjøpte en del inn til jul og på salg etter jul. De er de eneste varmekildene denne sesongen, så de har kommet godt med. ...og farger som kan byttes på blir jeg aldri lei av. 2
Frøkensina Skrevet 28. februar 2018 #34429 Skrevet 28. februar 2018 Og så har jeg tenkt i det siste på å ta en tur til plantasjen mens jeg kan (lånt bil) fordi jeg vil ha noen sånne fire-stykker jeg også 2
Frøkensina Skrevet 28. februar 2018 #34430 Skrevet 28. februar 2018 (endret) 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg kjøpte en del inn til jul og på salg etter jul. De er de eneste varmekildene denne sesongen, så de har kommet godt med. ...og farger som kan byttes på blir jeg aldri lei av. Har du ikke oppvarming der du bor? Håper jeg misforstår noe. Fargeglad enig i det siste Endret 28. februar 2018 av Frøkensina 2
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2018 #34431 Skrevet 28. februar 2018 Det syns jeg du skal gjøre. Mye fint å nyte synet av i vinteren ja. Ta med deg en tusenlapp som en start. Du fortjener det. Ehh...nei, i år eksperimenterer jeg litt for å se hvordan det er å bo uten noen form for ovner påslått. Jeg foretrekker det faktisk. En kan kle på seg når det blir kjølig, hvis en fryser. Luften blir så god å puste i syns jeg. Friskt. Gir klare tanker. I tillegg til en iskald seng som blir fort oppvarmet med to dyner over og en lett nattkjole. Jeg liker å leve litt spartansk rett og slett. 2
Rumle Skrevet 28. februar 2018 #34432 Skrevet 28. februar 2018 (endret) 43 minutter siden, Mynona skrev: Under kunngjøringen om å forme KG er det 4 knapper/faner. Mine innlegg + favoritter, Mine innlegg, Favoritter og Ignorerte tråder. Hvis det var fanen du ikke fant da? Jeg fant den nå! Og du har selvfølgelig rett! Jeg har klart å ignorere tråden Sorry @Aldrisur det var virkelig ikke meningen altså! Uansett, jeg finner ikke ut hvordan jeg skal ta bort ignoreringen. Var det det du fant ut av Frk. S? Endret 28. februar 2018 av Rumle 2
Rumle Skrevet 28. februar 2018 #34433 Skrevet 28. februar 2018 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det syns jeg du skal gjøre. Mye fint å nyte synet av i vinteren ja. Ta med deg en tusenlapp som en start. Du fortjener det. Ehh...nei, i år eksperimenterer jeg litt for å se hvordan det er å bo uten noen form for ovner påslått. Jeg foretrekker det faktisk. En kan kle på seg når det blir kjølig, hvis en fryser. Luften blir så god å puste i syns jeg. Friskt. Gir klare tanker. I tillegg til en iskald seng som blir fort oppvarmet med to dyner over og en lett nattkjole. Jeg liker å leve litt spartansk rett og slett. Hva ligger temperaturen på hos deg nå på det kaldeste da? 1
Frøkensina Skrevet 28. februar 2018 #34435 Skrevet 28. februar 2018 17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det syns jeg du skal gjøre. Mye fint å nyte synet av i vinteren ja. Ta med deg en tusenlapp som en start. Du fortjener det. Ehh...nei, i år eksperimenterer jeg litt for å se hvordan det er å bo uten noen form for ovner påslått. Jeg foretrekker det faktisk. En kan kle på seg når det blir kjølig, hvis en fryser. Luften blir så god å puste i syns jeg. Friskt. Gir klare tanker. I tillegg til en iskald seng som blir fort oppvarmet med to dyner over og en lett nattkjole. Jeg liker å leve litt spartansk rett og slett. Luske rundt blant de store grønnplantene som en tiger på jakt etter vårblomster f.eks! Aha, en selvvalgt eksotisk spartanskhet er godkjent Jeg sover med vinduet åpent på uoppvarmet soverom under en tykk dundyne, det er deilig. 10 minutter siden, Rumle skrev: Jeg fant den nå! Og du har selvfølgelig rett! Jeg har klart å ignorere tråden Sorry @Aldrisur det var virkelig ikke meningen altså! Uansett, jeg finner ikke ut hvordan jeg skal ta bort ignoreringen. Var det det du fant ut av Frk. S? Nei, det var noe annet! 2
Frøkensina Skrevet 28. februar 2018 #34436 Skrevet 28. februar 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Blir dere med? Må passe noe kveldsmat, men kan titte litt imellom 1
Frøkensina Skrevet 28. februar 2018 #34438 Skrevet 28. februar 2018 12 minutter siden, Rumle skrev: Ok Det har ikke startet enda? Koker spaghetti 1
Rumle Skrevet 28. februar 2018 #34439 Skrevet 28. februar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Det har ikke startet enda? Koker spaghetti Nei Nam! 1
Frøkensina Skrevet 28. februar 2018 #34440 Skrevet 28. februar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Nei Nam! Ok Skulle gått an å dele, lager altfor mye oops nå ringer klokken! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå