Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Mynona skrev:

Kanskje du har vært borti den knappen for å ta bort tråder fra mine innlegg Rumle?

Jeg ser ikke hvor den knappen er, den ligger ikke der hvor man kan sortere de hvertfall :klo: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser tråden på alle nye innlegg, og der et den knappen helt grå, så dere har sikkert rett, ja. Men jeg får ikke aktivert den ved å klikke på den?

Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Jeg ser ikke hvor den knappen er, den ligger ikke der hvor man kan sortere de hvertfall :klo: 

Sortere? :P

Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Sortere? :P

Gahh blir sprø selv nå! Jeg er så dårlig til å orientere meg teknisk :bond: Nå fant jeg ut at jeg har favorisert en tråd uten å mene det, men ikke hvordan man fjerner den som favoritt eller skjuler tråder man har skrevet i! ?!?!!??

• Liker 1
Skrevet

Ja altså, sorry! :ler: Altså den kolonnen til høyre når man er inne på mine innlegg. Der er det noen mustiske «knapper» i en meny man kan sortere i :vetikke: 

Skrevet

Mystiske ikke mustiske :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan i huleste får man vekk en tråd som er «favoritt»? Eller viser/skjuler tråder man skriver i? 

Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Gahh blir sprø selv nå! Jeg er så dårlig til å orientere meg teknisk :bond: Nå fant jeg ut at jeg har favorisert en tråd uten å mene det, men ikke hvordan man fjerner den som favoritt eller skjuler tråder man har skrevet i! ?!?!!??

Haha kjenner meg igjen! Teknisk baluba altså! :bond:Den følelsen når msn er heelt sikker på at man har tatt et par glass vin, men nope har bare drukket vann og tenkt på pc-løsninger! :laugh:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Haha kjenner meg igjen! Teknisk baluba altså! :bond:Den følelsen når msn er heelt sikker på at man har tatt et par glass vin, men nope har bare drukket vann og tenkt på pc-løsninger! :laugh:

:laugh: Ja nettopp! 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ah nå fikk jeg vekk favorittstempelet! :hoppendeglad: Men aner fortsatt ikke alt det andre :ler: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet

Ah nå fikk jeg vekk favorittstempelet! :hoppendeglad: Men aner fortsatt ikke alt det andre :ler: 

Åhh! Men kan du prøve å få det tilbake igjen? Og fortelle meg hva du gjorde?! :laugh:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Åhh! Men kan du prøve å få det tilbake igjen? Og fortelle meg hva du gjorde?! :laugh:

:fnise: Ja tror det! Men det er ikke en funksjon jeg har brukt for å være ærlig :ler: Det er inne i selve trådene, øverst til høyre over den rødlilla «svar i emnet»-boksen. Ved siden av følg dette boksen er det en favoriser-boks med en liten stjerne. Der trykker man av og på favoriser for den aktuelle tråden. Puh! :laugh: 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

:fnise: Ja tror det! Men det er ikke en funksjon jeg har brukt for å være ærlig :ler: Det er inne i selve trådene, øverst til høyre over den rødlilla «svar i emnet»-boksen. Ved siden av følg dette boksen er det en favoriser-boks med en liten stjerne. Der trykker man av og på favoriser for den aktuelle tråden. Puh! :laugh: 

Hmm takk for forklaringen! :blomst: Jeg kan ikke se den stjernen på min, men det har kanskje med at det er telefon jeg bruker? Skal kikke litt rundt :jepp:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Hmm takk for forklaringen! :blomst: Jeg kan ikke se den stjernen på min, men det har kanskje med at det er telefon jeg bruker? Skal kikke litt rundt :jepp:

Hm, jeg skal ta en titt på det på tlf min. Det kan kanskje være noen funksjoner ikke er der på mobil :vetikke: 

• Liker 1
Skrevet

NEEEEEEIIIII nå forsvant mine innlegg fra mobilen min ved et uhell :bond: 

• Liker 1
Skrevet

NEEEEEEIIIII nå forsvant mine innlegg fra mobilen min ved et uhell :bond: 

:sjokkert:

*gå i dekning*

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

:sjokkert:

*gå i dekning*

:hoho: Hjelpes jeg føler meg evneveik! Jeg hadde visst bare klart å logge meg ut på mobilen! Fatter ikkke hvordan man favoriserer fra mobil, måtte slå den av nå :laugh: 

• Liker 1
Skrevet

Favoriser-boksen var altså ikke der på min mobil heller :opplyser: 

• Liker 1
Skrevet

Men nå er det noe veldig rart her, mine innlegg pleier jo å gå helt tilbake til man startet? Man kunne klikke seg videre bakover. Nå er den bare på én side som om alt annet er visket ut!

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Frøkensina skrev:

:hoho: Hjelpes jeg føler meg evneveik! Jeg hadde visst bare klart å logge meg ut på mobilen! Fatter ikkke hvordan man favoriserer fra mobil, måtte slå den av nå :laugh: 

:laugh:

7 minutter siden, Frøkensina skrev:

Favoriser-boksen var altså ikke der på min mobil heller :opplyser: 

:laugh: Godt da er det ikke bare meg! 

Du, tror kanskje vi trenger litt teknisk hjelp i Villa Gumle Frøkensina? :plystre:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...