Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det regner jeg med. :P

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Ja det regner jeg med. :P

:ler: Mener at hun ble hjulpet av en nabo med traktor tidligere i vinter med bilen? 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Frøkensina skrev:

:ler: Mener at hun ble hjulpet av en nabo med traktor tidligere i vinter med bilen? 

Nå måtte jeg gå inn å kikke på profilen hennes, og ser at hun har vært aktiv i andre tråder senest i går. Så da regner jeg med at hun ikke trenger den traktoren vi bestilte. :laugh: Jeg avbestiller den nå!

• Liker 3
Skrevet

Bra! Om den ikke kommer med spesialutstyr så du kan skrape verandaen din med den da? 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Bra! Om den ikke kommer med spesialutstyr så du kan skrape verandaen din med den da? 

Ja fy søren, det hadde vært no'. :fnise:

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

Hvor har det blitt av @FruN? Jeg har ikke sett henne på lenge - håper ikke hun har snødd inne der oppe i fjellheimen. :klemmer:

Jeg har lusket rundt i kulissene her :ninja: Sliter med ting i hodet, og vet ikke helt hvordan jeg skal få formulert det inn i en klagestorm for de som er interessert :sjenert: Jeg er utrolig sliten, og er redd for at jeg er på vei mot veggen igjen. Har ihvertfall tatt kontakt med den psykiatriske sykepleieren jeg gikk til tidligere for å se om jeg får sortert litt i toppen. 

Ellers har vi ikke snødd inne, men svigermor og kjæresten har nesten måket oss inne :ler: De var snille og tok taket for oss i helga :) 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, FruN skrev:

Jeg har lusket rundt i kulissene her :ninja: Sliter med ting i hodet, og vet ikke helt hvordan jeg skal få formulert det inn i en klagestorm for de som er interessert :sjenert: Jeg er utrolig sliten, og er redd for at jeg er på vei mot veggen igjen. Har ihvertfall tatt kontakt med den psykiatriske sykepleieren jeg gikk til tidligere for å se om jeg får sortert litt i toppen. 

Ellers har vi ikke snødd inne, men svigermor og kjæresten har nesten måket oss inne :ler: De var snille og tok taket for oss i helga :) 

Uffda, det høres ikke greit ut, men veldig bra at du har vett og mot til å få fagfolk til å hjelpe deg. Sikkert veldig, veldig viktig å få noen å snakke med. Går du litt aleine oppi dalom og blir litt isolert eller?

Jeg håper virkelig du får hjelp til å komme deg forbi denne veggen. Det er noe dritt når man får det sånn. :klemmer:

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, Aldrisur skrev:

Uffda, det høres ikke greit ut, men veldig bra at du har vett og mot til å få fagfolk til å hjelpe deg. Sikkert veldig, veldig viktig å få noen å snakke med. Går du litt aleine oppi dalom og blir litt isolert eller?

Jeg håper virkelig du får hjelp til å komme deg forbi denne veggen. Det er noe dritt når man får det sånn. :klemmer:

Litt, men ikke helt. Kommer meg ut et par ganger i uka :) Jeg har nok rett og slett litt for mye å gjøre/holde styr på, sover for lite (får liksom ikke kommet meg i seng) og et hode som ikke får sortert tankene. 

Det er jo ikke første gangen, så jeg har heldigvis hodet med meg nok til å ta kontakt :) Og ei snill venninne som dytter litt så jeg faktisk får gjort det :hjerte: Men det har jo vært mange slike perioder over mange år nå, så HerrN ville jeg skulle vurdere antidepressiva en periode. Men..jeg vet ikke.. 

Noen ganger glimter jeg til da! Skal komme meg i seng nå :) 

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, FruN skrev:

Litt, men ikke helt. Kommer meg ut et par ganger i uka :) Jeg har nok rett og slett litt for mye å gjøre/holde styr på, sover for lite (får liksom ikke kommet meg i seng) og et hode som ikke får sortert tankene. 

Det er jo ikke første gangen, så jeg har heldigvis hodet med meg nok til å ta kontakt :) Og ei snill venninne som dytter litt så jeg faktisk får gjort det :hjerte: Men det har jo vært mange slike perioder over mange år nå, så HerrN ville jeg skulle vurdere antidepressiva en periode. Men..jeg vet ikke.. 

Noen ganger glimter jeg til da! Skal komme meg i seng nå :) 

:klemmer: Sov godt.

• Liker 1
Skrevet

:klemmer: litt på @FruN. Meg har de jo dyttet antidepressiva på for lenge siden om det er noe du lurer på, bare spør! 

• Liker 1
Skrevet

:hug: litt på @FruN jeg også. Synes det er kjempefint at du vil ta kontakt med hun som har hjulpet deg før. Å sortere tanker kan ofte hjelpe veldig. Veldig fint at du har noen som støtter og pusher litt. Vi trenger det av og til alle sammen :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Alle gode tanker sendes til Fruen. Bra å ta tak i tingene før tingene får et for godt grep om deg.
FEM om dagen og tanketømming er sunt for kropp og sjel. :) 

9 timer siden, Rumle skrev:

Ja, men det er nettopp det jeg ikke klarer, takler bare ikke det skarpe lyset, så å ha den på i timesvis hver dag hadde kun resultert i en dunkende hodepine/migrene her. Men, veldig bra at det funker for deg.

Ok. Jo, det funker greit her. Har du forsøkt alkohol og gode solbriller foran en "solrik" følelse av å være
på liksomferie? :ninja:  En del av "alt skal forsøkes"-konseptet. 

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, Aldrisur skrev:

stock-photo-beautiful-bouquet-of-pink-tu

Drømme. :hjerte:

:daane: Tenk å hatt en hage full av slike :rodmer: Jeg vil komme på besøk i hagen din :)

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Alle gode tanker sendes til Fruen. Bra å ta tak i tingene før tingene får et for godt grep om deg.
FEM om dagen og tanketømming er sunt for kropp og sjel. :) 

Ok. Jo, det funker greit her. Har du forsøkt alkohol og gode solbriller foran en "solrik" følelse av å være
på liksomferie? :ninja:  En del av "alt skal forsøkes"-konseptet. 

Ja, du mener det hadde vært smart å starte hver dag i vinterhalvåret med alkohol? :laugh: Det kunne blitt interessant! :ler:

Solbriller, blokkerer ikke det effekten? :vetikke:

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, Rumle skrev:

Ja, du mener det hadde vært smart å starte hver dag i vinterhalvåret med alkohol? :laugh: Det kunne blitt interessant! :ler:

Blokkerer solbriller effekten av alkohol?

Nå har vi kur for dagen derpå! *jippi*

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Haha nei, for dagslyslampen? Vet ikke da, men antar det er et poeng at det skarpe lyset når inn i øynene? :vetikke:

• Liker 4
Skrevet

:kaffekopp:  :vinke: 

2 timer siden, Rumle skrev:

Haha nei, for dagslyslampen? Vet ikke da, men antar det er et poeng at det skarpe lyset når inn i øynene? :vetikke:

Tror jeg også :jepp: 

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Sola de skrev:

:daane: Tenk å hatt en hage full av slike :rodmer: Jeg vil komme på besøk i hagen din :)

:nordvesta:Jaaa, alle kan komme og vi kan spørre om @Rumle vil ta med seg noen flasker:

images?q=tbn:ANd9GcQTfr5pb5sKPG5_eJjHaD0

:laugh:

7 timer siden, FruN skrev:

Tusen takk, fine dere :klemmer: 

Har tenkt på deg i dag fine frua vår. :klem:

7 timer siden, Rumle skrev:

:briller::skaal:

7 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

:danser:....her blir'e liv! :ler:

-----------------------

Håper alle har overlevd kulda og har hatt en fin-fin onsdag.:kalle:

• Liker 4
Skrevet

Whaaaat?! :bond: Juballongen er borte fra oversikten min?! 

Jaaaaa, jeg kan ta med Limoncello! :hoppendeglad:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...