Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Ja, men det er nettopp det jeg ikke klarer, takler bare ikke det skarpe lyset, så å ha den på i timesvis hver dag hadde kun resultert i en dunkende hodepine/migrene her. Men, veldig bra at det funker for deg :jepp:

Skriv ned melatonin og ta det opp med legen din! :jepp:  Du får det sikkert. Jeg klarer heller ikke skarpt hvitt lys lenge og har nok av migreneanfall som det er :ler: 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Bra at det gikk fint :)

Hmm usikker på hva de likter :vetikke: Men, vakre er de :rodmer:

Mange sier de lukter godt hvertfall :vetikke: Jeg bare innbiller meg at de kan lukte litt som svibler siden de er i slekt, men kanskje de lukter helt annerledes godt.

• Liker 2
Skrevet

:mynona: Nå klarer jeg altså ikke å følge opp med siteringer her. :fnise:

Velkommen hjem  til vinterlandet @Roadrunner, det må ha vært en aldeles nydelig ferie du har hatt, :sol: i tillegg til en god dose D-vitaminer og dette viktige stoffet for god nattesøvn som kalles melatonin. :strix:

Ser at de ikke fant noe på UL @Severus - du får bare passe på deg selv som du sier. :klemmer:

----------------------------------------------

Jeg våknet stiv og støl og vondt overalt etter slosskampen med blåisen i går. :ler: Sikkert bra trening.

Når dere snakker om fugler og blomster så kom jeg plutselig på at jeg satte massevis av rosa tulipanløker denne høsten. Tror det kommer til å se sånn ut i hagen min om et par -tre måneder. :Nikke: 

stock-photo-beautiful-bouquet-of-pink-tu

Drømme. :hjerte:

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, Frøkensina skrev:

Skriv ned melatonin og ta det opp med legen din! :jepp:  Du får det sikkert. Jeg klarer heller ikke skarpt hvitt lys lenge og har nok av migreneanfall som det er :ler: 

Skal gjøre det :)

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, Aldrisur skrev:

:mynona: Nå klarer jeg altså ikke å følge opp med siteringer her. :fnise:

Velkommen hjem  til vinterlandet @Roadrunner, det må ha vært en aldeles nydelig ferie du har hatt, :sol: i tillegg til en god dose D-vitaminer og dette viktige stoffet for god nattesøvn som kalles melatonin. :strix:

Ser at de ikke fant noe på UL @Severus - du får bare passe på deg selv som du sier. :klemmer:

----------------------------------------------

Jeg våknet stiv og støl og vondt overalt etter slosskampen med blåisen i går. :ler: Sikkert bra trening.

Når dere snakker om fugler og blomster så kom jeg plutselig på at jeg satte massevis av rosa tulipanløker denne høsten. Tror det kommer til å se sånn ut i hagen min om et par -tre måneder. :Nikke: 

stock-photo-beautiful-bouquet-of-pink-tu

Drømme. :hjerte:

Da kommer vi på besøk :mynona: 

• Liker 3
Skrevet

Denne vinteren er litt ekstra lang for oss som ikke har reist på besøk til varmen :daane: 

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

:strix:

:hoppendeglad: 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg lurer på om jeg er helt rar og alene med dette: Jeg får helt hetta av knirkingen til snøen i kulda! I går måtte jeg stoppe å ta pauser med grimaser for det var jo som å gå på isopor eller høre på kjempelang krittknirking på en kjempetavle! 

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Jeg lurer på om jeg er helt rar og alene med dette: Jeg får helt hetta av knirkingen til snøen i kulda! I går måtte jeg stoppe å ta pauser med grimaser for det var jo som å gå på isopor eller høre på en kjempelang krittknirk på en kjempetavle! 

:sjokkbla: Eller kanskje det minner deg om en skrekkelig skummel film? :bond:

• Liker 2
Skrevet

:sjokkbla: Eller kanskje det minner deg om en skrekkelig skummel film? :bond:

:ler: Nei, det er bare et rent ubehag av lyden, ingen skrekk selv om det er skrekkelig! 

• Liker 3
Skrevet

Okeida. :hoho:

Jammen det er sånn :hoho: Får frysninger og blir helt uggen, det er en fysisk reaksjon på lyden! Akkurat som isopor, ingen er vel redd for isopor i seg selv, bare at lyden og følelsen er grusom! 

• Liker 2
Skrevet

Hvor har det blitt av @FruN? Jeg har ikke sett henne på lenge - håper ikke hun har snødd inne der oppe i fjellheimen. :klemmer:

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg lurer på om jeg er helt rar og alene med dette: Jeg får helt hetta av knirkingen til snøen i kulda! I går måtte jeg stoppe å ta pauser med grimaser for det var jo som å gå på isopor eller høre på kjempelang krittknirking på en kjempetavle! 

:ler: jeg har det ikke like ille, men forstår absolutt hva du mener! Jeg synes det er verst når snøen er litt kram :haar: Føles nesten som å knipe på en pose potetmel! :bond:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Jammen det er sånn :hoho: Får frysninger og blir helt uggen, det er en fysisk reaksjon på lyden! Akkurat som isopor, ingen er vel redd for isopor i seg selv, bare at lyden og følelsen er grusom! 

Forferdelig! Og kritt og negler på tavle! :grine:

• Liker 2
Skrevet

Skjønner også hva du mener altså.

Jeg har det sånn når noen smatter eller/knekker fingre. :alice:

• Liker 3
Skrevet

Rumle du skjønner meg! 

1 minutt siden, Rumle skrev:

Forferdelig! Og kritt og negler på tavle! :grine:

:bond: Fikk frysning av å lese dette :ler: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Rumle du skjønner meg! 

:bond: Fikk frysning av å lese dette :ler: 

:laugh::troest:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Skjønner også hva du mener altså.

Jeg har det sånn når noen smatter eller/knekker fingre. :alice:

:ler:  :klemmer: 

Det er ekkelt begge deler, men gir meg ikke fnatt på samme måte.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hvor har det blitt av @FruN? Jeg har ikke sett henne på lenge - håper ikke hun har snødd inne der oppe i fjellheimen. :klemmer:

Ja håper alt står bra til :jepp: Hun har vel nabo med traktor? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...