Frøkensina Skrevet 27. februar 2018 #34321 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Ja, men det er nettopp det jeg ikke klarer, takler bare ikke det skarpe lyset, så å ha den på i timesvis hver dag hadde kun resultert i en dunkende hodepine/migrene her. Men, veldig bra at det funker for deg Skriv ned melatonin og ta det opp med legen din! Du får det sikkert. Jeg klarer heller ikke skarpt hvitt lys lenge og har nok av migreneanfall som det er 2
Frøkensina Skrevet 27. februar 2018 #34322 Skrevet 27. februar 2018 2 minutter siden, Rumle skrev: Bra at det gikk fint Hmm usikker på hva de likter Men, vakre er de Mange sier de lukter godt hvertfall Jeg bare innbiller meg at de kan lukte litt som svibler siden de er i slekt, men kanskje de lukter helt annerledes godt. 2
Aldrisur Skrevet 27. februar 2018 Forfatter #34323 Skrevet 27. februar 2018 Nå klarer jeg altså ikke å følge opp med siteringer her. Velkommen hjem til vinterlandet @Roadrunner, det må ha vært en aldeles nydelig ferie du har hatt, i tillegg til en god dose D-vitaminer og dette viktige stoffet for god nattesøvn som kalles melatonin. Ser at de ikke fant noe på UL @Severus - du får bare passe på deg selv som du sier. ---------------------------------------------- Jeg våknet stiv og støl og vondt overalt etter slosskampen med blåisen i går. Sikkert bra trening. Når dere snakker om fugler og blomster så kom jeg plutselig på at jeg satte massevis av rosa tulipanløker denne høsten. Tror det kommer til å se sånn ut i hagen min om et par -tre måneder. Drømme. 3
Rumle Skrevet 27. februar 2018 #34324 Skrevet 27. februar 2018 14 minutter siden, Frøkensina skrev: Skriv ned melatonin og ta det opp med legen din! Du får det sikkert. Jeg klarer heller ikke skarpt hvitt lys lenge og har nok av migreneanfall som det er Skal gjøre det 1
Frøkensina Skrevet 27. februar 2018 #34325 Skrevet 27. februar 2018 17 minutter siden, Aldrisur skrev: Nå klarer jeg altså ikke å følge opp med siteringer her. Velkommen hjem til vinterlandet @Roadrunner, det må ha vært en aldeles nydelig ferie du har hatt, i tillegg til en god dose D-vitaminer og dette viktige stoffet for god nattesøvn som kalles melatonin. Ser at de ikke fant noe på UL @Severus - du får bare passe på deg selv som du sier. ---------------------------------------------- Jeg våknet stiv og støl og vondt overalt etter slosskampen med blåisen i går. Sikkert bra trening. Når dere snakker om fugler og blomster så kom jeg plutselig på at jeg satte massevis av rosa tulipanløker denne høsten. Tror det kommer til å se sånn ut i hagen min om et par -tre måneder. Drømme. Da kommer vi på besøk 3
Frøkensina Skrevet 27. februar 2018 #34327 Skrevet 27. februar 2018 Denne vinteren er litt ekstra lang for oss som ikke har reist på besøk til varmen Akkurat nå, Aldrisur skrev: 2
Frøkensina Skrevet 27. februar 2018 #34328 Skrevet 27. februar 2018 (endret) Jeg lurer på om jeg er helt rar og alene med dette: Jeg får helt hetta av knirkingen til snøen i kulda! I går måtte jeg stoppe å ta pauser med grimaser for det var jo som å gå på isopor eller høre på kjempelang krittknirking på en kjempetavle! Endret 27. februar 2018 av Frøkensina 2
Aldrisur Skrevet 27. februar 2018 Forfatter #34329 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jeg lurer på om jeg er helt rar og alene med dette: Jeg får helt hetta av knirkingen til snøen i kulda! I går måtte jeg stoppe å ta pauser med grimaser for det var jo som å gå på isopor eller høre på en kjempelang krittknirk på en kjempetavle! Eller kanskje det minner deg om en skrekkelig skummel film? 2
Frøkensina Skrevet 27. februar 2018 #34330 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Eller kanskje det minner deg om en skrekkelig skummel film? Nei, det er bare et rent ubehag av lyden, ingen skrekk selv om det er skrekkelig! 3
Frøkensina Skrevet 27. februar 2018 #34332 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Okeida. Jammen det er sånn Får frysninger og blir helt uggen, det er en fysisk reaksjon på lyden! Akkurat som isopor, ingen er vel redd for isopor i seg selv, bare at lyden og følelsen er grusom! 2
Aldrisur Skrevet 27. februar 2018 Forfatter #34333 Skrevet 27. februar 2018 Hvor har det blitt av @FruN? Jeg har ikke sett henne på lenge - håper ikke hun har snødd inne der oppe i fjellheimen. 3
Rumle Skrevet 27. februar 2018 #34334 Skrevet 27. februar 2018 7 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg lurer på om jeg er helt rar og alene med dette: Jeg får helt hetta av knirkingen til snøen i kulda! I går måtte jeg stoppe å ta pauser med grimaser for det var jo som å gå på isopor eller høre på kjempelang krittknirking på en kjempetavle! jeg har det ikke like ille, men forstår absolutt hva du mener! Jeg synes det er verst når snøen er litt kram Føles nesten som å knipe på en pose potetmel! 2
Rumle Skrevet 27. februar 2018 #34335 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Jammen det er sånn Får frysninger og blir helt uggen, det er en fysisk reaksjon på lyden! Akkurat som isopor, ingen er vel redd for isopor i seg selv, bare at lyden og følelsen er grusom! Forferdelig! Og kritt og negler på tavle! 2
Aldrisur Skrevet 27. februar 2018 Forfatter #34336 Skrevet 27. februar 2018 Skjønner også hva du mener altså. Jeg har det sånn når noen smatter eller/knekker fingre. 3
Frøkensina Skrevet 27. februar 2018 #34337 Skrevet 27. februar 2018 Rumle du skjønner meg! 1 minutt siden, Rumle skrev: Forferdelig! Og kritt og negler på tavle! Fikk frysning av å lese dette 1
Rumle Skrevet 27. februar 2018 #34338 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Rumle du skjønner meg! Fikk frysning av å lese dette 1
Frøkensina Skrevet 27. februar 2018 #34339 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Skjønner også hva du mener altså. Jeg har det sånn når noen smatter eller/knekker fingre. Det er ekkelt begge deler, men gir meg ikke fnatt på samme måte. 1
Frøkensina Skrevet 27. februar 2018 #34340 Skrevet 27. februar 2018 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Hvor har det blitt av @FruN? Jeg har ikke sett henne på lenge - håper ikke hun har snødd inne der oppe i fjellheimen. Ja håper alt står bra til Hun har vel nabo med traktor? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå