Frøkensina Skrevet 27. februar 2018 #34281 Skrevet 27. februar 2018 Circadin er navnet på melatoninen som fåes på resept her. Ellers vet jeg ikke, er det noen podcaster som hjelper å sovne til kanskje? 1
Frøkensina Skrevet 27. februar 2018 #34282 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Ja, selvfølgelig - husker det nå Jeg tusler i seng jeg. Kjekt å ha deg tilbake Natta! Sov søtt! Koselig å være tilbake Natta 1
Rumle Skrevet 27. februar 2018 #34283 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Circadin er navnet på melatoninen som fåes på resept her. Ellers vet jeg ikke, er det noen podcaster som hjelper å sovne til kanskje? Ja, finnes litt av hvert, får prøve en sånn 1
Frøkensina Skrevet 27. februar 2018 #34284 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Ja, finnes litt av hvert, får prøve en sånn Ja gjør det 1
Mynona Skrevet 27. februar 2018 #34285 Skrevet 27. februar 2018 Rumle: prøv appen pzzizz. Den hjelper meg å sovne. Ikke alltid da. Men stadig. 1
Sola de Skrevet 27. februar 2018 #34286 Skrevet 27. februar 2018 7 timer siden, Frøkensina skrev: Aldriiiiiisøta og Rumlelumleee Så søtt 7 timer siden, Aldrisur skrev: Fjøkensiiiiiina! Ååå, 7 timer siden, Rumle skrev: Nå har jeg 2,5 liter Limoncello duuuuuu! Ble den god? 7 timer siden, Rumle skrev: Dvs den er jo blandet ut litt nå, fordi jeg tilsatte sukkervann. Så prosenten har nå sunket til 17! Ikke drikk opp alt med en gang Hva var prosenten på før den sank? 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2018 #34287 Skrevet 27. februar 2018 (endret) På 25.2.2018 den 22.54, Aldrisur skrev: Sove godt Hoppe og om noen sier hei til deg på sengekanten - så er det bare meg. Tusen takk snille godnattsangsyngeren vår. 12 timer siden, Mynona skrev: Jeg fant døla is med epler i dag flaks at jeg måtte land og strand for å hente en pakke så jeg måtte i en annen butikk en vanlig. Men jeg har spist så mye middag at jeg nesten sprekker! Det unner jeg deg. Is altså. 8 timer siden, Aldrisur skrev: ...akkurat som meg, som angrer for at jeg ikke fikk noen til å måke verandaen mens jeg var borte. Jammen.... 8 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Skulle ikke @Hoppetaujenta fikse den saken? Joo...og resten var ganske fint måket bortsett fra blåisen. Der måtte selv jeg gi tapt. 8 timer siden, Frøkensina skrev: *filleren...det hang seg opp og jeg får ikke den bort igjen over her. * Rumle: har du forsøkt lyslampe over tid i den mørke årstiden? Jeg syns at det er et poeng i den. Endret 27. februar 2018 av Hoppetaujenta 2
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2018 #34288 Skrevet 27. februar 2018 En ting til: luft dynene godt når det nå en gang er litt kaldt i vårt langstrakte. Disse trenger å slippes fri. 1
Roadrunner Skrevet 27. februar 2018 #34289 Skrevet 27. februar 2018 Altså, nesten 40 graders forskjell på reise- og hjemme-temperatur burde ikke vært lov! Dessuten burde reisen vært lengre.... 1
Rumle Skrevet 27. februar 2018 #34290 Skrevet 27. februar 2018 1 time siden, Roadrunner skrev: Altså, nesten 40 graders forskjell på reise- og hjemme-temperatur burde ikke vært lov! Dessuten burde reisen vært lengre.... Velkommen hjem! Var det en fin tur? 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: --- Rumle: har du forsøkt lyslampe over tid i den mørke årstiden? Jeg syns at det er et poeng i den. Ja, har det, men det funker ikke Bruker du det? 3 timer siden, Sola de skrev: --- Ble den god? --- Har ikke smakt enda, skal huske på å avgi rapport når jeg smaker 3 timer siden, Mynona skrev: Rumle: prøv appen pzzizz. Den hjelper meg å sovne. Ikke alltid da. Men stadig. Skal se etter den, takk for tips
Roadrunner Skrevet 27. februar 2018 #34291 Skrevet 27. februar 2018 Veldig fin tur! Bare litt for kort... Mistet et drøyt døgn på grunn av innstilt fly, så ble litt amputert. Men selve turen var helt knall! Såååå godt med og varme! Og palmer! Og solmoden ananas! Og... 2
Rumle Skrevet 27. februar 2018 #34292 Skrevet 27. februar 2018 12 minutter siden, Roadrunner skrev: Veldig fin tur! Bare litt for kort... Mistet et drøyt døgn på grunn av innstilt fly, så ble litt amputert. Men selve turen var helt knall! Såååå godt med og varme! Og palmer! Og solmoden ananas! Og... Høres veldig bra ut Solmoden ananas? Bare tanken altså .. nam!
Dr. A. Kula Skrevet 27. februar 2018 #34293 Skrevet 27. februar 2018 (endret) 6 timer siden, Roadrunner skrev: Altså, nesten 40 graders forskjell på reise- og hjemme-temperatur burde ikke vært lov! Dessuten burde reisen vært lengre.... Burde du ikke heller reist andre veien da? Velkommen hjem. Endret 27. februar 2018 av Dr. A. Kula 1
Frøkensina Skrevet 27. februar 2018 #34294 Skrevet 27. februar 2018 Hva er det for slags skrekkpropagandabilder her da? Her går fuglematen unna i kulden, har fått et helt samfunn på balkongen. En ny rødbrun innboer også som jeg tror overnatter blant pottene eller i juletreet 2
Rumle Skrevet 27. februar 2018 #34295 Skrevet 27. februar 2018 12 minutter siden, Frøkensina skrev: Hva er det for slags skrekkpropagandabilder her da? Her går fuglematen unna i kulden, har fått et helt samfunn på balkongen. En ny rødbrun innboer også som jeg tror overnatter blant pottene eller i juletreet Mus? 1
Frøkensina Skrevet 27. februar 2018 #34296 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Mus? Neinei , en slik 2
Rumle Skrevet 27. februar 2018 #34297 Skrevet 27. februar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Neinei , en slik Åh! Er så fokusert på musene som spiser løkene mine selv 1
Rumle Skrevet 27. februar 2018 #34298 Skrevet 27. februar 2018 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Neinei , en slik Jeg hadde en sånn her i en sommer for mange år siden. Han var så tam og utrolig skjønn ❤ Savner ham enda! 2
Frøkensina Skrevet 27. februar 2018 #34299 Skrevet 27. februar 2018 2 minutter siden, Rumle skrev: Åh! Er så fokusert på musene som spiser løkene mine selv Det har jeg heldigvis ingen problemer med! 1 minutt siden, Rumle skrev: Jeg hadde en sånn her i en sommer for mange år siden. Han var så tam og utrolig skjønn ❤ Savner ham enda! Han er kjempesøt! Og lar seg ikke skremme bort av trostene. Har lest at de kan ha problemer med å overleve streng kulde, men nå har han jo funnet rett plass Spiser faktisk av meisebollene i tillegg til brødsmuler. 1
Rumle Skrevet 27. februar 2018 #34300 Skrevet 27. februar 2018 (endret) 4 minutter siden, Frøkensina skrev: Det har jeg heldigvis ingen problemer med! Han er kjempesøt! Og lar seg ikke skremme bort av trostene. Har lest at de kan ha problemer med å overleve streng kulde, men nå har han jo funnet rett plass Spiser faktisk av meisebollene i tillegg til brødsmuler. Så bra Har noen her som er ganske sky. Men, hver eneste kveld like før det er helt mørkt så ser man de luske rundt, og lager en spesiell lyd. Slår aldri feil. Endret 27. februar 2018 av Rumle 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå